ויקי:רשימת מועמדים למחיקה/:יו יו האקושו


שגיאות פרמטריות בתבנית:ארכיון

פרמטרים [ מידע ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

__ARCHIVEDTALK__


<יו יו האקושו

תאריך תחילת הדיון: 16:31, 6 בדצמבר 2006 (IST)

הצבעה

רק משתמש רשום בעל ותק פעילות של חודש ו-100 עריכות במרחב הראשי (ערכים בלבד ולא דפי שיחה, תמונות וכד') הוא בעל זכות הצבעה בדיוני מחיקה. לנהלים נוספים ראו ויקיפדיה:מדיניות המחיקה.

למחוק

  1. עמית 16:31, 6 בדצמבר 2006 (IST)
  2. סקרלט 16:32, 6 בדצמבר 2006 (IST) אכן כן
  3. pacmanשיחה 17:12, 6 בדצמבר 2006 (IST)
  4. Yonidebest Ω Talk 17:13, 6 בדצמבר 2006 (IST)
  5. הידרו 22:54, 6 בדצמבר 2006 (IST)
  6. H2O 22:56, 6 בדצמבר 2006 (IST)
  7. זהר דרוקמן - אהמ 23:10, 6 בדצמבר 2006 (IST) ישנם ערכים רבים ששוכבים זמן רב עם תבנית שכתוב שראויים שיעבדו עליהם ועבודה זו אף תהיה קלה יחסית (לדוגמה תוכנית מרשל, עליו אני עבדתי כשהיה במצב דומה). זה לא אחד מהם.
  8. מלכת אסתר 14:08, 7 בדצמבר 2006 (IST)
    [[משתמש:המורה/המורה]] 16:30, 7 בדצמבר 2006 (IST) ספק אם הסדרה ראויה לערך, אבל אם כן - רק בתנאי שהוא כתוב כראוי, שיניתי את דעתי כי הערך עבר שכתוב המורה 12:21, 9 בדצמבר 2006 (IST)
  9. ירון 16:34, 7 בדצמבר 2006 (IST) זהר אתה זוכר מי רשם את הערך ההתחלתי? כן, כן...בעוונותיי הראשונים :-) (לשם הבהרה: המדובר בתוכנית מרשל)
  10. אלמוג 18:19, 7 בדצמבר 2006 (IST) בלתי ניתן להצלה.
  11. חנה ק. 23:20, 7 בדצמבר 2006 (IST)
  12. אברהם אמיר 11:01, 8 בדצמבר 2006 (IST)
  13. למחוק - --אבי קדמי 11:05, 8 בדצמבר 2006 (IST)
  14. ינבושד.
  15. אליזבט •• שיחה 17:54, 8 בדצמבר 2006 (IST)
  16. Shayakir שיחה. 17:56, 8 בדצמבר 2006 (IST)
  17. ליש 08:30, 9 בדצמבר 2006 (IST) התלבטתי אבל צבע התחתונים של אלמוג שכנע אותי.
    אבל מאז עברו שלושה ימים, והחלפתי תחתונים לפחות פעם אחת? אלמוג 08:31, 9 בדצמבר 2006 (IST)
    ברור לאן אתה מוביל, אבל אני לא אשאל אותך מה צבע תחתוניך היום. דווקא!
  18. גילגמש שיחה 11:01, 9 בדצמבר 2006 (IST)
  19. ליז'אנסק 15:56, 9 בדצמבר 2006 (IST)
  20. motyka שיחה 23:21, 11 בדצמבר 2006 (IST)
  21. --יום טוב 13:19, 13 בדצמבר 2006 (IST)

להשאיר

  1. אלא אם מצרפים להצבעה גם את טרור יהודי בישראל - מאותו נימוק בדיוק. דרור 17:14, 6 בדצמבר 2006 (IST)
  2. דונובן 17:33, 6 בדצמבר 2006 (IST)
  3. Godfather שיחה ‏ 22:44, 6 בדצמבר 2006 (IST)
  4. בהחלט זקוק לעריכה, אבל העובדה שזמן רב לא נערך לא אומרת שהוא צריך להמחק (...ומראש מצביע בעד מחיקת ה"ערך" יו יו האקושו - רשימת פרקים --‏sir kiss שיחה 08:38, 7 בדצמבר 2006 (IST)
  5. לשכתוב, לא למחיקה. בן ה. 09:00, 7 בדצמבר 2006 (IST)
  6. תומפקינס 09:12, 7 בדצמבר 2006 (IST) למה לא?
    :# קרני שיחהזה הזמן ל... 02:39, 7 בדצמבר 2006 (IST) שכתוב אינו עילה למחיקהבמחשבה שנייה - בלי קשר אינני בטוח שהוא ראוי לערך. אני נמנע
  7. אור 18:08, 7 בדצמבר 2006 (IST) ויקיפדיה אינה מוגבלת במקום וערכים כאלו בדיוק מבדילים אותה מאנציקלופדיות מודפסות. הרי המטרה היא לאפשר גישה למכלול הידע האנושי לא? אור 18:08, 7 בדצמבר 2006 (IST)
    לא. ‏pacmanשיחה 18:11, 7 בדצמבר 2006 (IST)
    "דמיינו עולם שבו לכל אדם יש גישה חופשית למכלול הידע האנושי. זה מה שאנחנו עושים. ואנו זקוקים לעזרתכם." במשפט זה נפתחת בקשתה של קרן ויקימדיה לתרומה. מה שכתבת זו דעתך האישית, המטרה היא אכן לאפשר גישה למכלול הידע האנושי - זוהי המטרה בויקיפדיה. אור 18:15, 7 בדצמבר 2006 (IST)
    אתה טועה, המטרה של ויקיפדיה היא המטרה של סך כותביה, וזו בסך הכל הודעה המתורגמת מאנגלית. ‏pacmanשיחה 18:16, 7 בדצמבר 2006 (IST)
    אז בעצם ויקיפדיה מבקשת תרומה באמתלת שווא? אור 18:20, 7 בדצמבר 2006 (IST)
    זה בסך הכל דף בקשת תרומה מתורגם. פרסומות חייבות לשנות קצת מהאמת או לגרום לה להראות יותר טוב (-: ‏pacmanשיחה 18:21, 7 בדצמבר 2006 (IST)
    לא. "מכלול הידע האנושי" אינו כולל כל פרט ופרט. מכלול הידע האנושי אינו כולל את צבע התחתונים שלי כרגע (אדום, טנגה, לכל המעוניין), וכן אינו כולל ואינו צריך לכלול רשימת פרקים של הסימפסונים, רשימת קידומות טלפון בין לאומיות, או גוש טקסט בלתי קריא בקשר לסידרת אנימציה יפנית ששודרה בערוץ הילדים לפני שנים ונשכחה זה מכבר. אלמוג 18:25, 7 בדצמבר 2006 (IST)
  8. יות ≈שחייה≈ 18:31, 7 בדצמבר 2006 (IST)
  9. Ingsoc 22:26, 7 בדצמבר 2006 (IST)
  10. אליבאבא 23:30, 7 בדצמבר 2006 (IST)
  11. Danny-w‏ 15:39, 8 בדצמבר 2006 (IST)
  12. רנדום 16:06, 8 בדצמבר 2006 (IST)
  13. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 19:56, 10 בדצמבר 2006 (IST)
  14. Acidburn24m 23:35, 10 בדצמבר 2006 (IST)
  15. חגי אדלר 20:06, 11 בדצמבר 2006 (IST)
  16. atbannett‏ 23:06, 11 בדצמבר 2006 (IST)
  17. נועיה 23:53, 12 בדצמבר 2006 (IST)

דיון

הערך גרוע ושוכב עם הודעת שכתוב כבר מעל חצי שנה. כנראה שהוא לא מספיק חשוב על מנת שיביאו אותו לרמת הכתיבה המינימלית הדרושה באנציקלופדיה, ולכן אני מציע למחוק אותו. עמית 16:31, 6 בדצמבר 2006 (IST)

טרור יהודי בישראל עונה על אותה הגדרה. הבא ונמחק גם אותו. דרור 17:16, 6 בדצמבר 2006 (IST)
אתה מוזמן לפתוח הצבעת מחיקה, ואני אצביע בעד. עמית 22:52, 6 בדצמבר 2006 (IST)

אכן נימוק מעט תמוה. יש עשרות עד מאות ערכים במצב דומה עם תבניות שכתוב/עריכה חודשים רבים. בעבר הוצעה הצעה (נדמה לי שע"י גילגמש, אך יתכן ואני טועה) לשנות את מדיניות המחיקה כך שערכים במצב כזה ימחקו בנוהל מזורז יותר, אך בכל אופן - לא התקבלה החלטה כזו למעשה. נריה 18:23, 6 בדצמבר 2006 (IST)

בתור ויקיפד חדש אני בדילמה, מצד אחד תבנית שכתוב לא נראית לי כהצדקה למחיקת ערך, מצד שני הנושא של הערך לא ראוי בעיני להיות בויקיפדיה, ליז'אנסק 19:04, 6 בדצמבר 2006 (IST)
אולי תוסיף את זה למעלה, בנימוקי המחיקה... נריה 19:06, 6 בדצמבר 2006 (IST)
אין לך עדיין זכות הצבעה. דרור 19:10, 6 בדצמבר 2006 (IST)
חודש ושבוע + כ- 200 עריכות = זכות הצבעה ליז'אנסק 19:12, 6 בדצמבר 2006 (IST)
צודק. טעיתי בספירת העריכות שלך. דרור 19:14, 6 בדצמבר 2006 (IST)

אתם בכלל בודקים לפני?

מישהו טרח בכלל לבדוק מתי שמו את תבנית השכתוב ולמה? [1]. הערך עבר שכתוב והרחבה נרחבים מאז והתבנית לא הוסרה בטעות. הנימוק למחיקה בטל לחלוטין, מצב הערך הרבה יותר טוב ממרבית הערכים וקצרמרים כאן, ואם התוכן של הסדרה נראה לכם ילדותי ולא בוגר, נחשו מה... זה לילדים. יות ≈שחייה≈ 18:29, 7 בדצמבר 2006 (IST)

קראתי את הערך לפני שתי דקות. המדובר בגוש טקסט בלתי קריא שאינו מחולק לפיסקאות וכולל ניסוח בלתי אפשרי ובלתי סביר, טעויות פיסוק וטעויות כתיב. אין כל צורך לסבול צורה זו של כתיבה גם כשמדובר בתכנית לילדים. כן, אנחנו בודקים. זה עולה לנו בבריאות. כי הייתי מעדיף לקרוא משהו קצת יותר אינטיליגנטי. כל דקה שאני מבלה עם האדון האקושו ועלילותיו היא דקה פחות שאני מבלה עם זימפליציסימוס שכתב הראל, או ערכים מסוג זה שקרובים לליבי ומעשירים אותי. אבל בכל אופן אני קורא, כי איני מצביע מעולם למחיקה לפני שאני קורא. זה קשה, זו לעיתים משימה בלתי אפשרית, אבל אני משקיע את שתי הדקות בקריאה. השאלה היא האם אתה קראת? האם אתה יכול לחיות עם רמה זו של ניסוח וכתיבה? אם כן - מישהו מאיתנו במקום הלא נכון. אלמוג 18:33, 7 בדצמבר 2006 (IST)
אני קראתי, כן, ניכר שנכתב על ידי נער צעיר, דבר צפוי לחלוטין, אבל לא מדובר "בגוש טקסט בלתי קריא" ושאר ה"סופרלטיבים" שציינת. לסיום, אני במקום הנכון - לא יודע מה זה אומר עליך. יות ≈שחייה≈ 18:55, 7 בדצמבר 2006 (IST)
אכן היה מדובר בגוש טקסט בלתי קריא, אך ייתכן שקיבתך חזקה משלי. השאלה היא מדוע על הוויקיפדיה לסבול טקסט שנראה "כאילו נכתב על ידי נער צעיר, דבר צפוי לחלוטין"? אנחנו כותבים כאן אנציקלופדיה שצריכה לעמוד בסטנדרטים מינימליים של ניסוח ואוריינות. דין הערך ז'אן ז'אק רוסו כדין יוגי הו. אין סטנדרט א' וסטנדרט ב'. מה שלא עומד בסטנדרטים דינו להימחק. אם הנער הצעיר אינו מסוגל להביע את מחשבותיו הנאצלות בדבר יושקה הוג הוג או איך שלא נקרא הערך, אלא בבליל של מילים המחוברות זו לזו רק באופן רופף, איני צריך לסבול מרקחת זו באנציקלופדיה שאני אחד מעורכיה, כמו גם אחד מקוראיה. אלמוג 20:21, 7 בדצמבר 2006 (IST)
... ברור לי שהצבעה הזאת לא קשורה כלל לניסוחים ברמה כזאת או אחרת אלא לנושא הערך, וגם אם ישוכתב עוד עשר פעמים זה לא ישנה דבר (לראייה הערך שוכתב וזה לא שינה דבר למצביעים נגד). מכיוון שעוד ויכוח על "כן אוכל לא שותה" הוא מיותר נשאיר את זה ככה. יות ≈שחייה≈ 07:58, 9 בדצמבר 2006 (IST)
מר יות, אנא השאר את הפסיכואנליזה שלי לאלו שאני משלם להם על כך. הצבעה זו כרוכה במספר דברים. השילוב הקטלני של נושאו האיזוטרי של הערך ורמתו הידועה הם שהורידו אותו אל מתחת לסף החיות הוויקיפדית, אם כי כל אחד מהם עומד בפני עצמו - ערך זה הוא גם כתוב בצורה ירודה ובלתי ניתנת להצלה (על אף מאמציו ההירואים של דיגיטל) וגם נושאו אינו ראוי לערך אנציקלופדי. אלמוג 08:02, 9 בדצמבר 2006 (IST)
לא צריך להגזים (פסיכואנליזה), זה לא היה מכוון ספציפית אליך אלא באופן כללי ואין צורך לקחת דברים באופן אישי. תודה לך שלפחות אתה מודה שהאיזוטריות (היחסית) של הערך היא בעוכריו. יות ≈שחייה≈ 08:25, 9 בדצמבר 2006 (IST)
מה זה "מודה"? מישהו הכחיש שהערך איזוטרי? אבל הוא גם כתוב בצורה איומה. לו הערך דוד בן גוריון היה כתוב כך, גם אז היה מקום למחיקה. הכתיבה הזו אינה מכבדת את קוראיה וגם לא את כותביה. אלמוג 08:30, 9 בדצמבר 2006 (IST)
You say potato, I say potato. עזוב. אולי נעבור להתווכח על איזה צבע תחתונים משכנע יותר? :) יות ≈שחייה≈ 08:48, 9 בדצמבר 2006 (IST)
לפי התגובות בדף זה אני חושב שבויכוח על צבע התחתונים כבר ניצחתי. עם זאת, כרגע אני לבוש בתחתוני בוראט צהובים. אלמוג 08:51, 9 בדצמבר 2006 (IST)
אוי ואיי, עכשיו התמונה הזאת לא תצא לי מהראש כל היום. יות ≈שחייה≈ 09:04, 9 בדצמבר 2006 (IST)

שכתבתי את הערך

הורדתי קטעי עלילה משניים ועברתי לשונית עליו. הוא לא מושלם, ויש הרבה מה להוסיף בהצצה בויקיאנגלית (את הסידרה מעולם לא ראיתי), אך זה די קריא בשלב זה, כך שהורדתי את תבנית השכתוב (אם זה עדיין לא קריא אתם מוזמנים להחזירה). אנא שיקלו הצבעותיכם מחדש. DGtal 19:02, 7 בדצמבר 2006 (IST)

לאור השכתוב אני מצביע בעד השארת הערך. דני ‏Danny-w‏ 15:38, 8 בדצמבר 2006 (IST)

ערכים נוספים

גם הערך יוגי-הו הוא ערך על סדרה יפנית (אנימה, מנגה מה ההבדל) שדורש שכתוב. האם גם אותו יש לעלות להצבעת מחיקה? דניאלשיחה 09:17, 9 בדצמבר 2006 (IST)

אם שאלת, אז כן!! המורה 12:19, 9 בדצמבר 2006 (IST)

ההצבעה הסתיימה. הוחלט למחוק ברוב של 21 מול 17. ‏odedee שיחה 19:40, 13 בדצמבר 2006 (IST)