ויקי:מפעיל נולד/ארכיון אפריל-יוני 2007
__
דף זה הוא ארכיון של ההצבעות שהתקיימו במפעיל נולד. הצבעות חדשות יש לקיים בדף מפעיל נולד הנוכחי. אין לערוך דף זה.
תומר ט
אני מציע את עצמי לתפקיד. אמנם אני די חדש, אבל אני חושב שאני יכול לעזור רבות בשמירה על ויקיפדיה נקייה. הצבתי על הרבה ערכים תבנית:מחק, והם נמחקו, ואני חושב שזה יקל עליי את העבודה. אני חושב שפעילותי בתחום שבו פועלים המפעילים ענפה למדי. בברכה, תומר ~ הצטרפו למתקפת האיכות בנושא מזון 00:55, 10 באפריל 2007 (IDT)
- נגד שם דבר אישי, חוסר ניסיון ופזיזות. דניאל ב. 00:58, 10 באפריל 2007 (IDT)
- עד עכשיו באמת הייתי פזיז לפעמים. הצבתי לפעמים תבניות מחק בגדר הצעה למפעילים, וכדי שיבדקו אם הערך צריך להיות פה, וכדומה. אך אם אהיה מפעיל, כמובן שאשנה את התנהגותי בתחום ואפעל בהתאם לויקיפדיה:שימוש זהיר בהרשאות המפעיל. לילה טוב, תומר ~ הצטרפו למתקפת האיכות בנושא מזון 01:05, 10 באפריל 2007 (IDT)
ההצבעה הופסקה עקב משיכת המועמדות יחסיות האמת 02:11, 10 באפריל 2007 (IDT)
אליזבט
אני רוצה להמליץ על משתמש:אליזבט. היא ויקיפדית חרוצה, שקולה וזהירה.
- בעד סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 23:24, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד, בוודאי. pacman • שיחה 23:25, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד ירון • שיחה 23:25, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד, אפילו מאוד בעד לירן (שיחה,תרומות) 23:25, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד משתמשת נהדרת, אחראית ונבונה. זהר דרוקמן - I♥Wiki 23:25, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד, אבל שלא תפסיק לכתוב את ערכיה הנפלאים. :) דניאל ב. 23:28, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד חגי אדלר 23:29, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעדדודס • שיחה 23:30, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד בחירה מצוינת: שקדנית, חרוצה, מפגינה שיקולים ענייניים, משחזרת לא מעט. תתרום לא מעט למערך המפעיל (לא, אין סיכוי שהיא תפסיק לכתוב ערכים, בהכירי את המטֶרייה... :) אלדד • שיחה 23:30, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 23:32, 19 באפריל 2007 (IDT)
- נגד שיקול דעת לוקה בחסר. דרור 23:32, 19 באפריל 2007 (IDT)
- נמנעת, אליזבט היא ויקיפדית נפלאה הכותבת ערכים נהדרים, אבל עוד פעם עולה במוחי השאלה האם מינוי כמפעיל הוא "פרס" על כתיבה או מינוי טכני של אדם שמשקיע את עיקר מרצו בפעולות תחזוקה. חנה ק. 23:32, 19 באפריל 2007 (IDT)
- נראה שזה קצת מזה וקצת מזה... קסם-אמיתי 23:42, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד Gridge ۩ שיחה 23:39, 19 באפריל 2007 (IDT).
- כמובן ש בעד}. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) - מצעד המילים 23:40, 19 באפריל 2007 (IDT)
- נגד לא אישי, אבל אני מעדיף מפעיל שיחשוב עשר פעמים לפני כל חסימה (בכל הודעותיה בבירורים תמכה בחסימות) ומחיקה (שיעור תמיכה במחיקה של 95% בהצבעות מחיקה בחודשיים האחרונים), ושיעדיף שלא לחסום 10 משתמשים בעייתיים במקום לחסום בטעות משתמש אחד תמים. כמובן שעל אפי ועל חמתי, כמו שאמרתי לה בדף שיחתה, המינוי כבר שלה ב-100%. יחסיות האמת 23:41, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד קסם-אמיתי 23:43, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד =] בהצלחה! נעה 23:44, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד מגיסטר 23:45, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד בתנאי שתמשיך לכתוב ערכים, אחרת אמליץ להסיר את ההרשאה... odedee • שיחה 23:57, 19 באפריל 2007 (IDT)
- בעד ערן 00:33, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד איתמר ק. 00:34, 20 באפריל 2007 (IDT)
- נגד הרשאות המפעיל הם כלי עבודה, לא סמל סטאטוס. בדיונים קודמים, נהוג היה להעלות על נס את תרומתו של המועמד למלחמה בהשחתות. מוזר שהדבר נעלם מדיון זה. רנדום 01:10, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בלי לבדוק בדקדוק בתרומותיה של אליזבט, זכור לי שבמסגרת הניטור של דף השינויים האחרונים נוכחתי לא אחת באליזבט הלוחמת בהשחתות... בברכה, ינבושד.
- עיקר תפקידו של מפעיל מערכת הוא תחזוקה, ואין אני מתרשם שזהו מרכז הכובד של פעילות המועמדת. להיפך, אליזבת היא ויקיפדית התורמת רבות למרחב הערכים בכתיבתה. אני מוטרד מכך שתפקיד טכני של פועל ניקיון הפך להיות משאת נפשם של ויקיפדים מהשורה. אני תוהה אם זה יהיה המצב גם לאחר הפרדת הרשויות והקמת ועדת הבוררות. רנדום 17:17, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בלי לבדוק בדקדוק בתרומותיה של אליזבט, זכור לי שבמסגרת הניטור של דף השינויים האחרונים נוכחתי לא אחת באליזבט הלוחמת בהשחתות... בברכה, ינבושד.
- בעד מסבירת פנים ועניינית. עוזי ו. 00:53, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד מלמד כץ 01:01, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד רותם 01:04, 20 באפריל 2007 (IDT)
- נגד מסכים עם רנדום. הידרו 01:27, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד רק שלא תתמכר. יש חיים גם מחוץ לוויקיפדיה. Noon 01:43, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד דליק כלבלב 02:06, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד כמובן. Yonidebest Ω Talk 02:35, 20 באפריל 2007 (IDT)
- אני עדיין לא יכול להצביע רשמית אבל אני מביע בזאת את תמיכתי הלא פורמלית בעד אליזבט. בחירה ראויה. השלב הבא הוא כמובן להריץ אותה לראשות הממשלה. ברוקולי 03:51, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד. כמובן. מור שמש 05:43, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד קילגור טראוט 06:05, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד ויקיפדית נפלאה, משכילה, מושכלת ומשכלת. הלל • שיחה • תיבת נאצות 06:57, 20 באפריל 2007 (IDT)
- משכלת?! דוד 11:11, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד. רחל 07:43, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד גילגמש • שיחה 08:16, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד Little Savage • שיחה 09:25, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד. בהצלחה! בברכה, ינבושד 09:31, 20 באפריל 2007 (IDT).
- בעד. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 09:33, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד Shayakir • שיחה. 09:34, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד בטח. Harel • שיחה 10:07, 20 באפריל 2007 (IDT)
- נגד מעריך אותה מאוד, אך איני סבור שהיא מתאימה לתפקיד. קרני • שיחה • מקטרת השלום 10:56, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד עמית 11:01, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד. הלוואי שירבו כמותה בוויקיפדיה, פשוט מופת לדמות הוויקיפד הרצוי. דוד 11:11, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד צביקה 11:17, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד DGtal 11:19, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד ואבוי אם היא תפסיק לכתוב ערכים כפי שהיא כותבת עכשיו. דורית 12:07, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד וראיתי אותה משחזרת לא פעם Nir909 12:46, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד תומר 13:15, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד. אני מוחה. איך סקרלט הצליחה במקום שאני נכשלתי? אביהו • שיחה 13:34, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד Mort 15:27, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד דניאל • שיחה 15:36, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד. רק לזכור שהחיים מחוץ לוויקי יפים... מתן 16:08, 20 באפריל 2007 (IDT)
- בעד ליש 17:42, 20 באפריל 2007 (IDT) קצת צפוף כאן...
נמנע. אין לי דיעה לגבי יכולת המלחמה שלה בהשחתות, אשמח אם יובא כאן מראה מקום של שלוש דוגמאות לעניין זה מהחודשיים האחרונים.ובלי קשר למינוי לתפקיד "מפעיל" - קראתי עכשיו כמה מערכיה - ומדובר בכותבת רצינית ומסורה. טוב שיש כותבים כאלה בוויקי. Danny-w 02:45, 21 באפריל 2007 (IDT)
- למה שלא תבדוק בתרומות המשתמש? סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 08:04, 21 באפריל 2007 (IDT)
- בעד. לאחר עיון בתרומותיה (למעוניינים - פירוט בדף השיחה שלי), אני תומך. Danny-w 10:22, 21 באפריל 2007 (IDT)
- עיון מעמיק מגלה כי מאז רישומה, עסקה אליזבט בתחזוקה בכ-2% עד 3% מעריכותיה, ורוב התחזוקה נעשה בחודשיים האחרונים. מדובר בוויקיפדית משכמה ומעלה, אך אין היא זקוקה לכלים הטכניים המוענקים למפעיל מערכת. יש דרכים אחרות לשבח אותה על תרומתה. רנדום 16:34, 21 באפריל 2007 (IDT)
- בעד Geagea 02:54, 21 באפריל 2007 (IDT)
- בעד בעונג רב. --Golf Bravo 10:42, 21 באפריל 2007 (IDT)
- בעד ד.ט 16:38, 21 באפריל 2007 (IDT) בטוח שתפעיל שיקול דעת ראוי
- בעד יונתן שיחה 21:51, 21 באפריל 2007 (IDT)
- בעד גדי ו. (שיחה) 22:02, 21 באפריל 2007 (IDT) - עברתי על תרומות המשתמשת והשתכנעתי שאם יהיו לה הרשאות מפעיל ויקיפדיה תרוויח.
- בעד בתקווה שקולי יסייע להטות את הכף... נריה 11:20, 22 באפריל 2007 (IDT)
מונתה למפעילת מערכת. דוד שי 07:04, 24 באפריל 2007 (IDT)
Eytanar
Eytanar (שיחה | תרומות | מונה)
אני לא יודע אם מותר להוסיף את עצמי... אבל אם מותר-אז אני מוסיף. סיבה? אני עורך כבר הרבה זמן (מעל שנה. בהתחלה הייתי אנונימי, אחר כך איתןאר (שיחה | תרומות | מונה)), וכשאני עובר על השינויים האחרונים אני צריך הרבה פעמים לעשות פעולות שרק מפעילי מערכת יכולים לעשות. ולפעים עד שהם עושים את זה, לוקח הרבה זמן שבמהלכו אנשים ממשיכים להשחית, ערכים ממשיכים לההרס, והאמינות של ויקיפדיה בעיני מי שמבקר בערכים האלה יורדת בצורה משמעותית. אני חושב שאני הוגן מאוד בהקשר של מלחמות עריכה, אני מרבה להתייעץ בדפי השיחה לפני שאני מחליט משהו שאולי חלק לא מסכימים אתו. זה נשמע כמו תעמולה... בקיצור: תחליטו אם אני יכול להיות מפעיל מערכת. בברכה, Eytanar 15:07, 26 באפריל 2007 (IDT)
- צר לי, אבל לשיטתי לא. לא מספיק מוכר, מה גם שלא היית פעיל בכלל בין אוגוסט 2006 לאפריל 2007. אחרי פעילות רצופה וארוכה, אפשר יהיה לשקול שוב. Harel • שיחה 15:12, 26 באפריל 2007 (IDT)
- הערה: לפי מה שאני רואה, אתה לא יכול להציע את עצמך כמועמד, מה גם שבכל מקרה הייתי מבקש ממך לשקול את המועמדות שוב כי הסיכויים שלה להצליח לא גבוהים במיוחד כי לא היית פעיל בערך שישה חודשים לפני החודש האחרון. יונתן שיחה 15:15, 26 באפריל 2007
עקב ההערות, שלדעתי נכונות, הסרתי את מועמדותי. Eytanar 15:18, 26 באפריל 2007 (IDT)
Liransh
Liransh (שיחה | תרומות | מונה)
אני רוצה להמליץ על לירן כתור מפעיל מערכת. לירן הוא משתמש ותיק, בעל ותק של יותר משנה. הוא בעל ידע נרחב במתמטיקה (כך שיוכל לזהות השחתות בערכים מתמטים ביתר קלות). כבר היום הוא משחזר ומזהיר משחיתים. אני מאמין, ואין לי כל ספק שהוא יעשה את העבודה בחריצות ובנאמנות עם ההרשאות. מיותר לציין, שלירן לעולם לא עבר על כללי ההתנהגות בקהילה.
- בעד Maromn 23:47, 2 במאי 2007 (IDT)
- נגד לא מתאים גילגמש • שיחה 23:47, 2 במאי 2007 (IDT)
- נגד סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 23:48, 2 במאי 2007 (IDT)
- נגד - אני מציע להפסיק את ההצבעה. לירן לא ותיק מספיק (הכוונה לפעילות רצופה), והוא פועל בחוסר שיקול דעת. pacman • שיחה 23:48, 2 במאי 2007 (IDT)
- אין ספק שהכניסה לפה מומלצת למזוכיסטים בלבד. Harel • שיחה 23:52, 2 במאי 2007 (IDT)
- D: זה ששיקול הדעת של לירן שונה משלך (ובאופן קיצוני), לא אומר שהוא לא קיים. Maromn 23:55, 2 במאי 2007 (IDT)
- בלי קשר ללירן, שאני לא מכיר מספיק - זה ממש חוצפה מהמקפצה שדוקא אתה תעיר לאחרים על שיקול הדעת שלהם (כפי שראינו רק השבוע). eman • שיחה • ♥ 02:17, 3 במאי 2007 (IDT)
- נגד דודס • שיחה 23:50, 2 במאי 2007 (IDT)
- נגד ירון • שיחה 23:51, 2 במאי 2007 (IDT)
- בעד גדי אלכסנדרוביץ' 00:03, 3 במאי 2007 (IDT) - "שיקול הדעת" המדובר הוא לגישת בית הלל ולא לגישת בית שמאי, וזה רק לטובה - זה מבטיח שלירן יטפל במשחיתים בעייתיים באמת ולא יקלע לויכוחים עם המקרים שבגבול האפור. גם (ואולי בעיקר) מפעילים כאלו אנחנו צריכים. גדי אלכסנדרוביץ' 00:03, 3 במאי 2007 (IDT)
- בלי לערער על איכות המועמד, אני ממליץ לערוך את ההצבעה הזאת בעוד
שנהמספר חודשים, ולא עכשיו. Danny-w 23:54, 2 במאי 2007 (IDT)
- לאור עבודתו היפה של לירן בתחום השחזורים, אשמח להצביע בעדו בעוד שלושה - ארבעה חודשים בהם ימשיך לשחזר השחתות. דרור 00:03, 3 במאי 2007 (IDT)
- נגד אחיה פ. 00:17, 3 במאי 2007 (IDT)
- אני מסכים עם דרוראבי. חודש וחצי של פעילות ממשית עם פחות מ-500 עריכות במרחב הערכים נראה לי בוסרי במקצת, בקצב הנוכחי, בעוד כמה חודשים אכן נהיה חכמים יותר. יחסיות האמת 00:22, 3 במאי 2007 (IDT)
- ויקיפד מצויין. פשוט לא בשל מספיק. לא מספיק להכיר את כל הכללים, דרוש נסיון ארוך טווח כדי להבין את כל המנגנון. אולי בעוד כמה חודשים. ―דניאל ב. (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
- נגד odedee • שיחה 01:43, 3 במאי 2007 (IDT)
- נגד קילגור טראוט 05:50, 3 במאי 2007 (IDT)
- נגד מגיסטר 07:26, 3 במאי 2007 (IDT)
- בעד חזק Odonian 10:45, 3 במאי 2007 (IDT)
- נגד רותם 10:47, 3 במאי 2007 (IDT)
- נגד תומר 13:35, 3 במאי 2007 (IDT)
- בעד אליבאבא 13:39, 3 במאי 2007 (IDT). מתון, מאיר פנים וויקיפד טוב.
- נגד Yonidebest Ω Talk 13:51, 3 במאי 2007 (IDT) - חבל שהסכים לפתוח ההצבעה למרות שהציעו לו לצבור קצת ניסיון
דיון
- אשמח אם המתנגדים להצעה יציינו את הסיבות להתנגדותם. (באיזה נושאים שיקול הדעת המדובר?) יובל מדר 00:15, 3 במאי 2007 (IDT)
- המשתמש הצהיר כמה וכמה פעמים שלדעתו חשיבות אינה מהווה כלל פרמטר בהחלטה האם צריך או לא צריך להכליל ערך כלשהו בוויקיפדיה. pacman • שיחה 00:23, 3 במאי 2007 (IDT)
- כמו שאמר Maromn, זה אומר ששיקול דעתו לא מקובל עליך (וזאת שאלה סובייקטיבית לגמרי), ולא שהוא אינו מפעיל שיקול דעת. עידו 00:34, 3 במאי 2007 (IDT)
- לא. להגיד שערכים פחות חשובים יכולים להכנס - זה לגיטימי בהחלט. יש מפעילים שסוברים כך, וישנם משתמשים שמחזיקים בדעות אלה ובהחלט ראויים להיות מפעילים. לעומת זאת, להגיד שחשיבות אינה מהווה קריטריון כלל - כלומר שניתן לכתוב על כל ספסל בישראל, ובלבד שהערך יהיה כתוב בצורה אנציקלופדית - זה חוסר שיקול דעת. pacman • שיחה 00:36, 3 במאי 2007 (IDT)
- על הספסלים השונים בישראל אי אפשר לכתוב ערך, כי פשוט לא קיים עליהם מידע אנציקלופדי. Maromn 00:41, 3 במאי 2007 (IDT)
- זה לא עקרוני, הספסלים משמשים דוגמא. אפשר להחליף אותם בכל בניין בישראל (אפשר לכתוב על האדריכלים שבנו אותו, עיצוב, תאריך בנייה, שיפוצים, דיירים ועוד). pacman • שיחה 00:42, 3 במאי 2007 (IDT)
- אין שום בעיה שמפעיל יציע לשנות את מדיניות המחיקה מתוך השקפה השוללת את קריטריון החשיבות, מותר למפעילים להחזיק בכל פילוסופיה ויקיפדית שמתחשק להם, השאלה היחידה היא מידת נכונותם לציית לכללים הנוהגים במסגרת תפקידם, כל עוד לא ישונו. ומבחינה זו, לירן הוא אדם בוגר שכבר הזדהה בשמו המלא בפני רבים, סטודנט לתואר מתקדם ואף מורה באוניברסיטה, כלומר אין לדעתי ספק שמדובר באדם נורמטיבי היודע לציית לכללים הנוהגים. יחסיות האמת 00:43, 3 במאי 2007 (IDT)
- ומבחינתך (פקמן) נסים גיני ואנג'לינה פארס לא היו צריכים להיות כתובים באנציקלופדיה. זהו לא שיקול האם אתה ראוי להיות מפעיל או לא. תומאס 00:46, 3 במאי 2007 (IDT)
- לא. ההקבלה המתאימה היא אם הייתי אומר, לדוגמא, שאין לכתוב בכלל על דברים שקשורים לתרבות פופולרית. pacman • שיחה 00:47, 3 במאי 2007 (IDT)
- כבר היום יש הן מכלילנים קיצוניים והן מחקנים קיצוניים בין המפעילים, ולא יעלה על הדעת להדיח איש מהם בשל כך. יחסיות האמת 00:52, 3 במאי 2007 (IDT)
- מבחינתי, להגיד שאין פה כלל מקום לערכי תרבות פופולרית, או לחלופין להגיד שחשיבות כלל אינה מהווה קרטריון להכללת ערך בוויקיפדיה הוא דבר המצביע על חוסר שיקול דעת. pacman • שיחה 01:05, 3 במאי 2007 (IDT)
- שוב, זכותו המלאה של מפעיל, ככל ויקיפד, לתמוך בשינוי מדיניות המחיקה ובביטול קריטריון החשיבות. השאלה היחידה שאתה צריך לשאול את עצמך היא האם לירן כמפעיל יאכוף את המדיניות הקיימת לגבי הבהרת החשיבות, בין אם הוא מסכים לה ובין אם לאו. לדעתי, שנומקה לעיל, התשובה חיובית. להזכירך, כבר היה לנו מפעיל שתמך במחיקת חצי מהערכים (שש"ז). יחסיות האמת 01:18, 3 במאי 2007 (IDT)
- חלק גדול מפעולת המפעיל הוא הידיעה מתי למחוק ערך ואיזה ערך למחוק. משתמש התומך בהשארת כל ערך שהוא ללא אבחנה, ומוצא לכך גם נימוקים שלפחות בעיני נראים מוזרים ולא ענייניים (צריך להבין בסוציולוגיה כדי להעלות ערך של שחקן בסידרת ילדים להצבעת מחיקה) אינו ראוי. קילגור טראוט 05:50, 3 במאי 2007 (IDT)
- סתם הערה, למרות שעדיף שלא אכתוב כאן - אתה כמובן טועה כפי שיחסיות האמת הסביר, משום שבתור מפעיל מערכת אתה לא קובע מדיניות אלא רק מיישם אותה, לכן זה לא משנה אם אני חושב שצריך למחוק ערך או לא על פי האידיאולוגיה שלי, אלא כתור מפעיל אני פועל אך ורק על פי מדיניות ויקיפדיה. כיוון שאני מאמין בהיצמדות לחוקים בצורה קיצונית ביותר, אתה יכול להיות בטוח שאמחק כל ערך שאמור להימחק על פי מדיניות המחיקה הנוכחית. לירן (שיחה,תרומות) 09:47, 3 במאי 2007 (IDT)
- לירן, בניגוד לנדמה לך, מפעיל מערכת אינו רובוט הלוחץ על כפתור על פי ספר הוראות הפעלה מוגדר מראש. גם ליישום מדיניות ככתבה וכלשונה נדרש שיקול דעת ראוי ומאוזן. מושגים רבים במדיניות המחיקה נאלצים להסתמך על שיקול דעתו של המפעיל (וכך ראוי). לדוגמה – מה משמעות "קצר מאוד"? "דורש שיכתוב"? מתי ערך הוא "חסר תקנה," "בלתי אנציקלופדי בעליל", "פרסומת"? מהי "הפרת זכויות יוצרים שאינה חד משמעית"? ועוד. גם במדיניות החסימה כך הדבר: מהי "הפרה חמורה" של כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה? האם "שי דוד" הוא שם משתמש לגיטימי או ניסיון התחזות? כיצד תבחין בין בעל כוונות טובות ששגה לבין משחית המנצל את פתיחותה של ויקיפדיה? בנושאים אלה, ככל הנראה, לא הצלחת בפועלך עד כה לעורר את אמון הקהילה בשיקול דעתך. גם הטענה "אני מאמין בהיצמדות לחוקים בצורה קיצונית ביותר" אינה דרה בכפיפה אחת עם "שיקול דעת". כל זה, כמובן, אינו סותר את העובדה שאתה ויקיפד מצוין ומועיל, שתורם הרבה וחביב על הבריות. מגיסטר 10:48, 3 במאי 2007 (IDT)
- סתם הערה, למרות שעדיף שלא אכתוב כאן - אתה כמובן טועה כפי שיחסיות האמת הסביר, משום שבתור מפעיל מערכת אתה לא קובע מדיניות אלא רק מיישם אותה, לכן זה לא משנה אם אני חושב שצריך למחוק ערך או לא על פי האידיאולוגיה שלי, אלא כתור מפעיל אני פועל אך ורק על פי מדיניות ויקיפדיה. כיוון שאני מאמין בהיצמדות לחוקים בצורה קיצונית ביותר, אתה יכול להיות בטוח שאמחק כל ערך שאמור להימחק על פי מדיניות המחיקה הנוכחית. לירן (שיחה,תרומות) 09:47, 3 במאי 2007 (IDT)
- חלק גדול מפעולת המפעיל הוא הידיעה מתי למחוק ערך ואיזה ערך למחוק. משתמש התומך בהשארת כל ערך שהוא ללא אבחנה, ומוצא לכך גם נימוקים שלפחות בעיני נראים מוזרים ולא ענייניים (צריך להבין בסוציולוגיה כדי להעלות ערך של שחקן בסידרת ילדים להצבעת מחיקה) אינו ראוי. קילגור טראוט 05:50, 3 במאי 2007 (IDT)
- שוב, זכותו המלאה של מפעיל, ככל ויקיפד, לתמוך בשינוי מדיניות המחיקה ובביטול קריטריון החשיבות. השאלה היחידה שאתה צריך לשאול את עצמך היא האם לירן כמפעיל יאכוף את המדיניות הקיימת לגבי הבהרת החשיבות, בין אם הוא מסכים לה ובין אם לאו. לדעתי, שנומקה לעיל, התשובה חיובית. להזכירך, כבר היה לנו מפעיל שתמך במחיקת חצי מהערכים (שש"ז). יחסיות האמת 01:18, 3 במאי 2007 (IDT)
- מבחינתי, להגיד שאין פה כלל מקום לערכי תרבות פופולרית, או לחלופין להגיד שחשיבות כלל אינה מהווה קרטריון להכללת ערך בוויקיפדיה הוא דבר המצביע על חוסר שיקול דעת. pacman • שיחה 01:05, 3 במאי 2007 (IDT)
- כבר היום יש הן מכלילנים קיצוניים והן מחקנים קיצוניים בין המפעילים, ולא יעלה על הדעת להדיח איש מהם בשל כך. יחסיות האמת 00:52, 3 במאי 2007 (IDT)
- לא. ההקבלה המתאימה היא אם הייתי אומר, לדוגמא, שאין לכתוב בכלל על דברים שקשורים לתרבות פופולרית. pacman • שיחה 00:47, 3 במאי 2007 (IDT)
- ומבחינתך (פקמן) נסים גיני ואנג'לינה פארס לא היו צריכים להיות כתובים באנציקלופדיה. זהו לא שיקול האם אתה ראוי להיות מפעיל או לא. תומאס 00:46, 3 במאי 2007 (IDT)
- אין שום בעיה שמפעיל יציע לשנות את מדיניות המחיקה מתוך השקפה השוללת את קריטריון החשיבות, מותר למפעילים להחזיק בכל פילוסופיה ויקיפדית שמתחשק להם, השאלה היחידה היא מידת נכונותם לציית לכללים הנוהגים במסגרת תפקידם, כל עוד לא ישונו. ומבחינה זו, לירן הוא אדם בוגר שכבר הזדהה בשמו המלא בפני רבים, סטודנט לתואר מתקדם ואף מורה באוניברסיטה, כלומר אין לדעתי ספק שמדובר באדם נורמטיבי היודע לציית לכללים הנוהגים. יחסיות האמת 00:43, 3 במאי 2007 (IDT)
- זה לא עקרוני, הספסלים משמשים דוגמא. אפשר להחליף אותם בכל בניין בישראל (אפשר לכתוב על האדריכלים שבנו אותו, עיצוב, תאריך בנייה, שיפוצים, דיירים ועוד). pacman • שיחה 00:42, 3 במאי 2007 (IDT)
- על הספסלים השונים בישראל אי אפשר לכתוב ערך, כי פשוט לא קיים עליהם מידע אנציקלופדי. Maromn 00:41, 3 במאי 2007 (IDT)
- לא. להגיד שערכים פחות חשובים יכולים להכנס - זה לגיטימי בהחלט. יש מפעילים שסוברים כך, וישנם משתמשים שמחזיקים בדעות אלה ובהחלט ראויים להיות מפעילים. לעומת זאת, להגיד שחשיבות אינה מהווה קריטריון כלל - כלומר שניתן לכתוב על כל ספסל בישראל, ובלבד שהערך יהיה כתוב בצורה אנציקלופדית - זה חוסר שיקול דעת. pacman • שיחה 00:36, 3 במאי 2007 (IDT)
- כמו שאמר Maromn, זה אומר ששיקול דעתו לא מקובל עליך (וזאת שאלה סובייקטיבית לגמרי), ולא שהוא אינו מפעיל שיקול דעת. עידו 00:34, 3 במאי 2007 (IDT)
- המשתמש הצהיר כמה וכמה פעמים שלדעתו חשיבות אינה מהווה כלל פרמטר בהחלטה האם צריך או לא צריך להכליל ערך כלשהו בוויקיפדיה. pacman • שיחה 00:23, 3 במאי 2007 (IDT)
מבקש למשוך את מועמדותי
ברצוני להודות למרום על ההצעה, ובכלל לכל המגיבים כאן (הן התומכים והן המתנגדים) על כך שנתנו לי חומר למחשבה. בכל זאת, מספר ויקיפדים שטענו לכך שיש צורך ביותר ניסיון בטרם מתמנים למפעיל מערכת שכנעו אותי שעדיף לחכות עם כך. מרום - אשמח אם תעלה הצעה דומה בעוד מספר חודשים, מתוך תקווה שתרומותי לויקיפדיה בתקופה זו תוכיח שאני ראוי לתפקיד. בברכה, לירן (שיחה,תרומות) 15:06, 3 במאי 2007 (IDT)
טיפש ט"ו בשבט
טיפש ט"ו בשבט (שיחה | תרומות | מונה)
אני רוצה להמליץ על טיפש ט"ו בשבט, מכיוון שאני יודע שהוא היה עושה אותו הדבר בשבילי. טיפש ט"ו בשבט • שיחה 21:24, 17 במאי 2007 (IDT)
- אתה צוחק או מה? ברוקולי 21:28, 17 במאי 2007 (IDT)
- עם דף משתמש אדום, אתה ודאי צוחק. odedee • שיחה 21:31, 17 במאי 2007 (IDT)
- הבן אדם מציע את עצמו וטוען שזה בגלל שהוא היה עושה את אותו דבר בשביל עצמו? די מתוסבך. ברוקולי 21:32, 17 במאי 2007 (IDT)
- מה הקשר לדף משתמש אדום? מדובר במשתמש עם ותק של שנתיים ולמעלה מ3000 (אם לא טעיתי) עריכות במרחב הראשי. לירן (שיחה,תרומות) 21:48, 17 במאי 2007 (IDT)
- פייי לירן תנוח קצת.... מה זה? בכל דף שיחה אני נתקלת בך. סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 21:50, 17 במאי 2007 (IDT)
בעד לא צריך לרדת על הוויקיפד הזה. טיפש ט"ו בשבט יודע להתנסח מצוין. אני מניח שזה סוג של הלצה. אם לא, אז אין לי התנגדות לכך שיהיה מפעיל, אם כי רצוי באמת שיכתוב סוף סוף משהו בדף המשתמש שלו. גילגמש • שיחה 22:15, 17 במאי 2007 (IDT)
נגד סופר מריו 22:23, 17 במאי 2007 (IDT) לא ראיתי אותך משחזר, מעיר למשחיתים, מאחד, מסווג קצרמרים, עורך או משכתב.
- לא ראית כי לא הסתכלת טוב. אני דווקא כן ראיתי. גילגמש • שיחה 22:28, 17 במאי 2007 (IDT)
- הוספתי כמה מילים על עצמי על־מנת לרצות את חובבי הצבע הכחול. טיפש ט"ו בשבט • שיחה 01:37, 18 במאי 2007 (IDT)
בעד מפעיל מערכת עם חוש הומור מפותח יכול להפוך את ויקיפדיה למקום עוד יותר מעניין...ערכן 03:34, 18 במאי 2007(IDT)
מתלבט.(טרם גיבשתי דיעה). בדף המשתמש של המועמד כתוב "מדיניות: אני דוגל במדיניות "עין תחת עין ושן תחת שן" בטיפול במשחיתים, ולכן על כל ערך שהם משחיתים אני משחית שניים". מכיוון שמדובר בטקסט חדש, שנכתב זה עתה לצורך הבחירה בו כמפעיל, הרי שגם אם מדובר בהומור - הוא ממש לא מתאים בהקשר של בחירה למפעיל. עניין זה מקשה עלי לקבל החלטה בשלב זה. Danny-w 05:18, 18 במאי 2007 (IDT)
- למועמד: האם אתה יכול להביא מראה מקום של 3-4 מקרים שבהם תרמת למניעת השחתות בויקיפדיה, בחודשים האחרונים? הדבר יקל עלי לקבל החלטה. תודה, דני Danny-w 05:21, 18 במאי 2007 (IDT)
- מאחר שלא נתקלתי בשחזוריו קודם, ומאחר שהוא מציע את עצמו לתפקיד, אני רואה את בקשתי ל"הוכחה" מצידו כבקשה לגטימית. לאחר בדיקת עריכותיו - אכן ביצע שחזורים מתאימים. ועדיין: איך אצביע למי שמצהיר בדף המשתמש שלו במפורש שישחית ערכים (גם כבדיחה)? Danny-w 13:50, 18 במאי 2007 (IDT)
- בעד כי מתקיים אצלו שילוב של יעילות וגמישות Karpada 09:28, 18 במאי 2007 (IDT)
- בעד בהתבסס על ההתקלות בעריכותיו לא פעם ועל עדותו של גילגמש קרני • שיחה • משהו אחר 09:56, 18 במאי 2007 (IDT)
- בעד עברתי על העריכות שלו, בהחלט מינוי מתאים. גם עורך ומתקן ערכים בצורה מרשימה, וגם מונע השחתות. eytanar • שיחה • תרומות 10:07, 18 במאי 2007 (IDT)
- בעד. תרומותיות מרובות במרחב הערכים ועושה רושם שמה שהלך כאן קודם הוא בדיחה שלא הובנה כיאות. מקבל את המלצתו של גילגמש. אם גילגמש אומר שזה בסדר, אסתמך על זה. בהצלחה בתפקיד. ברוקולי 11:04, 18 במאי 2007 (IDT)
- בעד מאז שהחלתי לשחזר ערכים ראיתי את תרומתו, והיא רבה... נטע 14:00, 18 במאי 2007 (IDT)
- נגד בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 14:13, 18 במאי 2007 (IDT)
- נגד, ומסכים עם דברי הראל לעיל. לכל משתמש שמורה כמובן הזכות לפעול כשדמותו אפופה בענן של מסתורין, אך ממפעיל יש לצפות לשקיפות ולנכונות לחשיפה רבה יותר של דמותו ואישיותו. עם זאת, אני מעריך מאוד את תרומותיו החיוביות של המועמד, וגם את חוש ההומור שלו, אבל בשלב זה כמשתמש ולא כמפעיל. מגיסטר 14:15, 18 במאי 2007 (IDT)
בעד תומר 16:17, 18 במאי 2007 (IDT)- בעד אין סיבה לחשוד בכשרים. טיפש ט"ו בשבט מעולם לא גרם לי לחשוב כי יש דבר מה אישי בפעולה שעשה ומבחינתי - שישאר אנונימי ושכן ירבו. זהר דרוקמן - I♥Wiki 16:32, 18 במאי 2007 (IDT)
- בעד. בברכה, ינבושד.
- שאלה- האם למישהו יש קשר עם ט"ו בשבט במסנג'רים טלפונים וכו'? הניסיון מראה שזה די חיוני שיהיה אפשר לתקשר עם מפעילים מאחורי הקלעים, כמו גם זה פותר את בעית האנונימיות. eman • שיחה • ♥ 16:46, 18 במאי 2007 (IDT)
- אני מסכים שזה טוב שיהיה קשר טלפוני/IMי אבל למה זה חיוני? זו תוספת מבורכת שיכולה לייעל את הפעילות, אבל לא יותר. זהר דרוקמן - I♥Wiki 17:06, 18 במאי 2007 (IDT)
- נגד - לשחזר לעיתים רחוקות לא מצריך הרשאות. אין ספק שמשתמש תורם וחיובי, אבל לא נראה שהוא פעיל בשחזורים ובמלחמה בהשחתות. כרגע אין מחסור במפעילים ויש שעות שאנחנו לא מפסיקים להתנגש אחד בשני מעודף משחזרים פעילים. רותם 18:54, 18 במאי 2007 (IDT)
- נגד. מלכת אסתר 19:06, 18 במאי 2007 (IDT) אמנם ויקיפד תורם אבל אני לא זוכרת שנתקלתי עד היום בשמו בדיונים על דרכה של הויקיפדיה, בהצבעות מחיקה, בדיוני חסימה וכדומה. וסביר להניח שעם כינוי כה יוצא דופן הייתי זוכרת זאת. לדעתי מפעיל לא יכול להיות אדם המתמקד בכתיבה נטו.
- נגד אמרת שאתה אוהב אדום... וברצינות, רף פעילות נמוך וסיבות נוספות שצוינו לעיל. Gridge ۩ שיחה 19:20, 18 במאי 2007 (IDT).
- בעד סוף סוף יהיה עוד מפעיל בלי מסנג'ר וטלפון. וברצינות - אני חושב שהוא מתאים. אליבאבא 19:28, 18 במאי 2007 (IDT)
- נגד. למיטב זכרוני טיפש ט"ו בשבט הוא ויקיפד טוב ומועיל, אבל כפי שכתב הראל, לא ממש מכירים אותו: למרות שהוא פעיל זמן רב, הוא פעיל במינון ובפרופיל די נמוכים. אינני חושב שאנשים מסתוריים כל כך יכולים להיות מפעילים - הסיכון גדול מדי. התייחסותו ההומוריסטית להערה המתבקשת לגבי דף המשתמש האדום שלו, איננה מראה על רצינות יתר - לא כך מספקים את סקרנות הקהילה. כאשר אדם מבקש לקבל הרשאת מפעיל ראוי שיתייחס לעניין ביתר רצינות, ממש כפי שנצפה להתייחסות מאוד רצינית מצידו בכל האמור לשימוש עתידי בהרשאה הזו - חסימות, מחיקות והגנות. או אולי בכוונתו לחסום חבר'ה ולמחוק ערכים בשביל הצחוקים? odedee • שיחה 19:35, 18 במאי 2007 (IDT)
- נגד מדובר בויקיפד יעיל ומרשים בתרומותיו, אך השילוב של אלמוניות מוחלטת עם המלצה עצמית למפעיל גורם לי לרתיעה קשה. ההימור כאן גדול מדי. עמית 22:59, 18 במאי 2007 (IDT)
- בעד
הייתי שמח אם טטב"ש היה פורש בפנינו בכמה משפטים את משנתו הוויקיפדית, וכיצד בדעתו לעשות שימוש בהרשאות אם יקבלן - האם ייטה לפרשנות מרחיבה, או מצמצמת, של מדיניות המחיקה, החסימה וההגנה? הוא כמובן לא חייב, אבל זה יסייע לי לגבש עמדה בנושא. אם כי, על פניו,הרושם שלי הוא שמדובר בוויקיפד איכותי למדי. יחסיות האמת 18:42, 24 במאי 2007 (IDT) - נגד ירון • שיחה 02:26, 19 במאי 2007 (IDT)
- נגד כמו עודדי. Harel • שיחה 00:21, 20 במאי 2007 (IDT)
- מתלבט. מצד אחד, משתמש מועיל מאוד שיצא לי להיפגש בו. נמצא כאן מעל לשנתיים ועם למעלה מ-3000 עריכות במרחב המשתמש, וכמעט רק בו. בחור טוב למיטב ידיעתי. מצד שני, אין לי מושג איך הוא מטפל במשחיתים, כי הוא לא מזהיר אותם. אין לי מושג האם הוא מחקן או מכלילן, כי הוא לא משתתף בדיוני מחיקה ובהצבעות. לו היה ניתן להעניק רק את הסמכות של שחזור מהיר, הייתי מעניק לו בשמחה, אך מכיוון שהסמכות של מפעיל מערכת כוללת יותר מזה, אני לא בטוח. דוד 11:14, 20 במאי 2007 (IDT)
- נמנע שיניתי את דעתי כתוצאה מהדברים שנאמרו פה. לדעתי עדיף לתת קצת זמן לטיפש ט"ו בשבט להציג את דעותיו, להשתתף בדיונים שונים וכו' כדי שהקהילה תכיר אותו יותר טוב. למרות שהוא ויקיפד ותיק, עדיין הוא לא מספיק מוכר כדי להיות מפעיל. תומר 17:19, 20 במאי 2007 (IDT)
- בעד חי ◣ 23.05.2007 (שיחה)
- נגד motyka • שיחה 18:32, 23 במאי 2007 (IDT) הייתי מצפה ממועמד להפנים ביקורת, אולם בניתוח תרומותיו האחרונות לא ראיתי שינוי מהותי
- נגד נעה 20:06, 24 במאי 2007 (IDT)
- בעד לירן (שיחה,תרומות) 11:04, 25 במאי 2007 (IDT)
- נמנע חזרתי בי בגלל מה שנאמר לעיל. ערכן 03:01, 28 במאי 2007 (IDT)
Costello
Costello (שיחה | תרומות | מונה)
חזרתי מארבעה חודשי טיול ואט אט התחלתי לחזור לפעילות ויקיפדית - אך כשבאתי להפעיל את הבוט למחיקת דפי שיחה של משתמשים אנונימיים נזכרתי שלפני הנסיעה ביקשתי להסיר את הרשאות המפעיל שלי ושל הבוט מטעמי אבטחה. אני אשמח לקבל בחזרה את ההרשאות לי ולבוט שלי. אם אתה חושב שיש צורך בדיון ציבורי נוסח "מפעיל נולד" או משהו דומה אפשר להעביר את הדיון לשם. costello • שיחה 09:50, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד קרני • שיחה • משהו אחר 15:43, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעדאורי • שיחה 15:45, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד ברוכים השבים DGtal 15:45, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד ליאת • שיחה • (מישהי שאיכפת לה) 15:51, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד ברוקולי 15:53, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד יחסיות האמת 15:53, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד נעה 15:53, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד Gridge ۩ שיחה 15:56, 25 במאי 2007 (IDT).
- בעד רותם 15:57, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד ליש 16:03, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד בטח. מור שמש 16:16, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד אני לא חושב שיש צורך לעבור דרך מפעיל נולד. דניאל ב. 16:44, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד ואני בניגוד לזה שמעלי סבור שכן צריך במקרה כזה לעבור דרך מפעיל נולד. לירן (שיחה,תרומות) 16:46, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד ואני בניגוד לזה שמעלי סבור שאין צורך בכך, שכן הוא ויתר על ההרשאות לצורכי אבטחה בלבד. ירון • שיחה 17:13, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד, ואני בדעתו של ירון, שמעליי. אלדד • שיחה 17:14, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד, לדעתי לא צריך להעלות למפעיל נולד. מדובר בפעולה טכנית. קומולוס • שיחה 17:15, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד יאללה לאשר ולארכב! atbannett 17:21, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד eman • שיחה • ♥ 17:26, 25 במאי 2007 (IDT) ולא רק שצריך להעלות למפעיל נולד, כדאי גם לפתוח קרן למימון טיול של ארבעה חודשים לכמה מפעילים...
- בעד עופר קדם 17:35, 25 במאי 2007 (IDT) אין כאן שום צורך בנוהל מפעיל נולד, אבל שירגיש שהוא רצוי...
- בעד Yonidebest Ω Talk 17:36, 25 במאי 2007 (IDT) - הדף הזה נועד לעזור לדוד שי להגיע להחלטה, ואני בטוח שבמקרה הזה ההחלטה שלו כבר התקבלה, הוא רק צריך לבצע אותה..
- בעד גילגמש • שיחה 18:16, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד כמובן, וגם לבוט. – rotemliss – שיחה 18:18, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד דורית 18:20, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד Mort 18:22, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד נראה לי שהצבעתי תכריע את הכף :)) אליזבט • שיחה 18:25, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד ממש אין צורך במפעיל נולד, אבל אם כבר מצביעים, ננצל את ההזדמנות לדרוש חריש עמוק בערכי ניו זילנד :) odedee • שיחה 19:46, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד Little Savage • שיחה 19:51, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד תומר 20:26, 25 במאי 2007 (IDT)
- בעד גמני! גמני! קילגור טראוט 13:43, 26 במאי 2007 (IDT)
Costello והבוט שלו קיבלו מינוי למפעיל. הבעות תמיכה נוספות ניתן לתת בדף השיחה של Costello. דוד שי 15:00, 26 במאי 2007 (IDT)
ביורוקרטים
לפי בקשתו של דוד שי, הן במזנון והן בשיחה טלפונית, והודעתו כי בתקופה הקרובה ירבה להעדר מוויקיפדיה אני פותחת את ההצבעה וזאת לאחר הסכמתם של המועמדים. סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 11:27, 31 במאי 2007 (IDT)
- דברי דוד שי במזנון
- לאחר קרוב לארבע שנים בוויקיפדיה העברית, עלי לצמצם את פעילותי בה, ולכן יש לבחור ביורוקרט נוסף או ביורוקרטים נוספים. אף שתפקיד הביורוקרט הוא טכני בעיקרו (מתן הרשאת מפעיל, מתן הרשאת בוט, שינוי שם) נקבעו בו בוויקיפדיה העברית גם סמכויות מהותיות מסוימות (החלטה סופית בהמלצה למנות מפעיל; סמכות להכריע במלחמת עריכה, שבה לא בשתמשתי), ומשימות לא פורלמליות אך חשובות, ובעיקר בוררות בסכסוכים. בקרב מפעילי המערכת יש אחדים שהפגינו גישה מתונה ושקולה, הימנעות מסכסוכים, יכולת לפשר ויכולת לנווט את קהילת ויקיפדיה לפעילות שלשמה נתכנסנו - כתיבת אנציקלופדיה.
- אני ממליץ על Harel ו-Magister (לא ביקשתי את הסכמתם לכך), אך ודאי שיש עוד הראויים לתפקיד זה. דוד שי 09:03, 31 במאי 2007 (IDT)
Magister (ההצבעה היא על מינויו לביורוקרט)
- בעד סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 11:27, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד בהצלחה! ינבושד 11:28, 31 במאי 2007 (IDT).
- בעד רותם 11:28, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד דניאל ב. 11:29, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ברוקולי 11:30, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ירון • שיחה 11:32, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד קומולוס • שיחה 11:33, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד קילגור טראוט 11:33, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד עידו 11:35, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד גילגמש • שיחה 11:36, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יוסאריאן • שיחה 11:44, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד שמעון 11:54, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד --sir kiss • שיחה 12:01, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Gutter • שיחה 12:26, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ערן 12:27, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד קטיפי 12:34, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Mort 12:39, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד מור שמש 12:45, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ליאור 12:50, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אוראל • שיחה • הצטרפו לויקיטיול 12:52, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ---יוני--- 13:04, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד עוזי ו. 13:06, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד קרני • שיחה • משהו אחר 13:13, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אלון • שיחה 13:15, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יעקב 13:20, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יובל מדר 13:26, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד לירן (שיחה,תרומות) 13:26, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Little Savage • שיחה 13:30, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד מתניה • שיחה 13:43, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יחסיות האמת 14:04, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Green Ape • שיחה 14:18, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד, ובהצלחה. דוד 14:43, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד תומר 14:46, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד בהצלחה, אלון. Gridge ۩ שיחה 14:49, 31 במאי 2007 (IDT).
- בעד חגי אדלר 14:59, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד דליק כלבלב 15:42, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Yonidebest Ω Talk 16:28, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ערכן 16:36, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ליש 16:44, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד --שלומית קדם 16:52, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד pacman • שיחה 16:55, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אביעד המקורי • שיחה • בואו להתפעל 17:05, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Shayakir • שיחה. 17:11, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד, ובהצלחה! אלדד • שיחה 17:51, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Ori~ 17:54, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד נעה 18:04, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אליזבט • שיחה 18:20, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אביהו • שיחה 18:42, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד צביקה 18:45, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד שרון 18:51, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אבי קדמי - בחש"ק 18:54, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יוספוס • שיחה 18:58, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Jobnikon 19:20, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ST 19:32, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד motyka • שיחה 19:33, 31 במאי 2007 (IDT) זו כנראה תהיה הצבעה פה אחד
- בעד רחל 19:47, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד נטע - שיחה - אהמ 19:49, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד רנדום 19:51, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד מלמד כץ 19:58, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד זהר דרוקמן - I♥Wiki 21:17, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד נריה 21:44, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד דורית 21:52, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד בהצלחה, Noon 22:27, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אורי מוסנזון 22:51, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד --Yoavd 23:23, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד עמית 23:26, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד!! H2O • שיחה 23:50, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד DrorK • שיחה 00:10, 1 ביוני 2007 (IDT)
- נגד Odonian 00:37, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד שנילי • שיחה 01:09, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעדמתן 02:00, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד--Golf Bravo 07:48, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד פ"מ בחופשת ויקי 07:56, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד חי ◣ 1.06.2007 (שיחה)
- בעד דרור 11:07, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד עופר קדם 11:16, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד שטול הירוחמי 17:57, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד צחי לרנר 00:37, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד אורי • שיחה 02:05, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד איתן6 03:02, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד Ingsoc • שיחה 14:32, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד יונתן שיחה 16:54, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד סתם עומר • שיחה 21:40, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד גדי ו. (שיחה) 00:55, 3 ביוני 2007 (IDT)
- בעד השמח בחלקו (-: 01:02, 3 ביוני 2007 (IDT)
- בעד קסם-אמיתי 11:46, 3 ביוני 2007 (IDT)
- בעד כרמלי 11:48, 3 ביוני 2007 (IDT)
Harel (ההצבעה היא על מינויו לביורוקרט)
- בעד סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 11:27, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד רותם 11:29, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד דניאל ב. 11:29, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד בהצלחה! ינבושד 11:30, 31 במאי 2007 (IDT).
- בעד ברוקולי 11:30, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ירון • שיחה 11:32, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד קומולוס • שיחה 11:33, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד קילגור טראוט 11:33, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד עידו 11:35, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד גילגמש • שיחה 11:37, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד האזרח דרור 11:42, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד eman • שיחה • ♥ 11:43, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יוסאריאן • שיחה 11:45, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד לירן (שיחה,תרומות) 11:50, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד שמעון 11:54, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד --sir kiss • שיחה 12:03, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ערן 12:27, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Gutter • שיחה 12:29, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד קטיפי 12:34, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד, בעד Maromn 12:39, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Mort 12:40, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד עידן ד 12:43, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד מור שמש 12:45, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ליאור 12:50, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ---יוני--- 13:05, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד עוזי ו. 13:06, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד קרני • שיחה • משהו אחר 13:13, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אלון • שיחה 13:15, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יעקב 13:20, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יובל מדר 13:26, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Little Savage • שיחה 13:30, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד מתניה • שיחה 13:43, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יחסיות האמת 14:04, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אייל בארי 14:09, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Green Ape • שיחה 14:18, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד, ובהצלחה. דוד 14:43, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד תומר 14:49, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Gridge ۩ שיחה 14:50, 31 במאי 2007 (IDT).
- בעד חגי אדלר 14:59, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד דליק כלבלב 15:43, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אליבאבא 16:25, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Yonidebest Ω Talk 16:28, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ערכן 16:37, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ליש 16:45, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד --שלומית קדם 16:52, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד pacman • שיחה 16:55, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אביעד המקורי • שיחה • בואו להתפעל 17:05, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Shayakir • שיחה. 17:12, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Danny-w 17:30, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד – rotemliss – שיחה 17:47, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד, ובהצלחה! אלדד • שיחה 17:51, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Ori~ 17:54, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד נעה 18:04, 31 במאי 2007 (IDT) יש לי סבא בירוקרט! תקנאו! משפחה מיוחסת...
- בעד אליזבט • שיחה 18:20, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אוראל • שיחה • הצטרפו לויקיטיול 18:23, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד. טרול רפאים 18:24, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אביהו • שיחה 18:42, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד צביקה 18:45, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד יוספוס • שיחה 18:58, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד costello • שיחה 19:15, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד Jobnikon 19:20, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד ST 19:33, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד motyka • שיחה 19:33, 31 במאי 2007 (IDT) עם תהיה - האם ביורוקרט יכול להיות גם בודק, ואם לא אז איך נפתור את הפלונטר?
- הוא יכול להיות, ר' הצבעה בויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 12#2. מינוי ביורוקרט כבודק. – rotemliss – שיחה 19:44, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד רחל 19:47, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד נטע - שיחה - אהמ 19:52, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד מלמד כץ 19:58, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד זהר דרוקמן - I♥Wiki 21:25, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד נריה 21:44, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד דורית 21:51, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד בהצלחה, Noon 22:28, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 22:29, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד אורי מוסנזון 22:52, 31 במאי 2007 (IDT)
- נגד רנדום 23:08, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד --Yoavd 23:23, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד עמית 23:26, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד חנה ק. 23:36, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד!! H2O • שיחה 23:50, 31 במאי 2007 (IDT)
- בעד DrorK • שיחה 00:09, 1 ביוני 2007 (IDT) (רק זהירות - ההצבעה כאן מתחילה להיראות כמו בחירות בסוריה :-) )
- נגד Dahlia 00:24, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד " הוי כתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הברייות ומקרבן לתורה" שנילי • שיחה 01:00, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד מתן 02:00, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד--Golf Bravo 07:49, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד פ"מ בחופשת ויקי 07:56, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד חי ◣ 1.06.2007 (שיחה)
- בעד דרור 11:07, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד עופר קדם 11:16, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד שטול הירוחמי 18:02, 1 ביוני 2007 (IDT)
- בעד צחי לרנר 00:38, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד אורי • שיחה 02:05, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד איתן6 03:03, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד Ingsoc • שיחה 14:32, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד יונתן שיחה 16:54, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד סתם עומר • שיחה 21:40, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד המורה 21:50, 2 ביוני 2007 (IDT)
- בעד גדי ו. (שיחה) 00:56, 3 ביוני 2007 (IDT)
- בעד השמח בחלקו (-: 01:02, 3 ביוני 2007 (IDT)
- בעד ים - דף השיחה 10:10, 3 ביוני 2007 (IDT)
- בעד קסם-אמיתי 11:46, 3 ביוני 2007 (IDT)
ברכות ל-Magister ול-Harel על המינוי לביורוקרטים, בהסכמה נרחבת ביותר של קהילת ויקיפדיה העברית. דוד שי 11:58, 3 ביוני 2007 (IDT)
DMY
לאחר שקיבלתי את הסכמתו של DMY בדף השיחה שלו אני מציע אותו לתפקיד מפעיל מערכת. הנימוק:לפי התרשמותי בעת האחרונה מדובר בויקיפד מסור וחרוץ שאחראי על לא מעט תבניות, בעיקר בתחום לוחות השנה, והרשאת מפעיל לויקיפד כזה תוכל לשרת את הקהילה טוב יותר. ערכן 14:30, 25 ביוני 2007 (IDT)
- בעד ערכן 14:30, 25 ביוני 2007 (IDT)
- נגד לא נראה כי יש לו צורך בהרשאות. דניאל ב. 14:38, 25 ביוני 2007 (IDT)
- נגד DMY עוסק בעיקר בתבניות ולא בשחזורים ובכל מקרה לא נדרשות לו הרשאות מפעיל לפעילות זו. סקרלט • שיחה 15:19, 25 ביוני 2007 (IDT)
- נגד לא זקוק להראשות אלו. די לנו במפעילים לא פעילים. אין צורך בעוד אחד. גילגמש • שיחה 15:33, 25 ביוני 2007 (IDT)
- נגד בדיקה בדף תרומות המשתמש שלו מעלה כי DMY עוסק הרבה מאד בפעילות מבורכת בתחום לוחות השנה וכדומה, אך אין אף שחזור אחד. לחזור על המשפט הנדוש "מפעיל מערכת זה לא סמל סטאטוס"...? גלובוס • שיחה 15:39, 25 ביוני 2007 (IDT)
הערה מבלי לחוות דעה על משתמש שאיני מכיר, מפריעה לי העובדה שכשהערתי לו על השימוש שהוא עושה בתמונה בחתימתו, שהוחלט לאסור עליו, הוא פשוט התעלם שיחת משתמש:DMY#לתשומת לבך. לא הייתי רוצה מפעילי מערכת שזה יחסם להחלטות הקהילה. יחסיות האמת 15:55, 25 ביוני 2007 (IDT)- נמנע ויקיפד שפעילותו מבורכת, אך אני לא מתרשם כי הוא זקוק להרשאה. בברכה, תומר 16:00, 25 ביוני 2007 (IDT)
- נמנע דף משתמש שיחה 17:16, 25 ביוני 2007 (IDT)
תגובות DMY
- לגלובוס היקר: לא ביקשתי סמל סטטוס, ואף פעם לא חשבתי על הכיוון הזה, וכל המהלך כולו איננו כלל פרי יוזמתי. מאידך, אין לי התנגדות לתרום מעבר למה שאני עושה כיום.
ליחסיות האמת היקר: בימים אלה אני עסוק בעיקר בוויקי הצרפתית. ראיתי את ההערה שלך רק לאחר שגלעד (ד"ר גילדה) כבר ענה עליה, ואז כבר לא היה לי מה להוסיף. האם אתה עדיין שומר לי טינה ? אם כן נפעיל ויקיפדיה:נוהל סולחה.- לסקרלט היקרה: "DMY עוסק בעיקר בתבניות ולא בשחזורים" - המשפט נכון, אבל באותה מידה הוא נכון לכל מי שאין לו הרשאה של מפעיל.
דף משתמש שיחה 17:16, 25 ביוני 2007 (IDT)
- נראה לי שיש פה אי הבנה ושנקלעת להצבעה הזו שלא ממש בטובתך. אם תשמע לעצתי - הסר את מועמדותך והמשך בעריכתך ובתרומותיך הרגילות. נריה 17:20, 25 ביוני 2007 (IDT)
- לגבי ההערה של סקרלט, גם משתמש שאינו מפעיל יכול לנטר ולשחזר ערכים. דניאל ב. 17:20, 25 ביוני 2007 (IDT)
- לDMY היקר: כוונתי לא היתה חלילה נגדך, שכן קראתי את דף השיחה שלך ושמתי לב כי כתבת רק כי "אין לך התנגדות" להצגת מועמדותך במפעיל נולד. הטענה שלי היא שאסור שהמינוי למפעיל מערכת ישמש כפרס על תרומה רבה לויקיפדיה, שכן לא זה הרעיון העומד בבסיס תפקידו של המפעיל. להיות מפעיל מערכת פירושו תפקיד טכני - לתת יותר אפשרויות למשתמשים העוסקים בשחזורים וראויים לכך. ישנם משתמשים רבים שלהם תרומה עצומה למפעל הזה והם אינם מפעילי מערכת. בקשר לטענתך לסקרלט - אתה טועה, שכן לא רק שכל משתמש רגיל יכול לשחזר השחתות ולהזהיר משחיתים, רבים אכן עושים זאת. מביקוריי בדף השינויים האחרונים אני נוכח לדעת שרוב המשחזרים הם דווקא משתמשים רגילים ולא מפעילי מערכת. אין כאן משהו אישי - אני בכלל לא מכיר אותך לכן לא יכול להיות כאן משהו אישי - אבל לדעתי ראוי שתוכיח את נכונותך ועקביותך בתחום השחזורים וניטור ההשחתות לפני שתקבל מינוי כמפעיל, זהו המינימום. מה גם שאין לנו מחסור חמור במפעילים בויקיפדיה העברית. בברכה, גלובוס • שיחה 17:50, 25 ביוני 2007 (IDT)
פסק זמן
אני רוצה ברשותכם לעצור הצבעה זו (ועם DMY היקר הסליחה), ולפנות בבקשה לכל הוויקיפדים: אנא, לפני פתיחת דיון במפעיל נולד, קיימו התייעצות עם חברים. אל תפתחו דיון כזה על דעת עצמכם, גם אם קיבלתם את הסכמת המועמד. הגיעו לקונסנזוס בין 3-4 משתמשים שהמועמד מתאים ושסיכויו טובים לצלוח את משוכת הצבעת האמון הקהילתית, כדי שלא למצוא עצמכם חלילה במצב שבו תחת ציון פועלו לשבח זימנתם לו מבוכה מיותרת. בהזדמנות זו אני באמת רוצה לציין לשבח את פועלו ותרומתו של חברנו DMY, בלוויית המלצה חמה לסגור דיון זה כעת ולפתוח אותו מחדש רק לאחר שיקיים המציע התייעצות מקדימה כהמלצתי. אינני רוצה שנחייב זאת כנוהל להצעת מועמד, אך ראו בזה קו מנחה לשיקול דעת ראוי ומתבקש. מגיסטר • שיחה 20:08, 25 ביוני 2007 (IDT)
- אם זה בסמכותי לסגור כעת את הדיון אני מכריז כעת על סגירתו לבינתיים, ועם DMY הסליחה על המבוכה שנגרמה בשוגג. אני עדיין חושב שהוא ראוי להיות מפעיל מערכת.ערכן 20:17, 25 ביוני 2007 (IDT)