ויקי:בוט/בוט קטגוריות/ארכיון 8

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

__ARCHIVEDTALK__



תל אביב-יפו - עוד סדר ואחידות

  נגד חברי המועצה, יקירי העיר, המייסדים וראשי העיר. דווקא נשמע יותר טוב ככה, ולגבי חברי המועצה וראשי הערים כך גם מקובל לגבי ערים אחרות. כל השאר   בעד. עידושיחהבואו לתל אביב לפני שבאה הלחות 21:35, 29 במרץ 2009 (IDT)
כמו עידו רק לחברי המועצה לא לשכוח להוסיף "-יפו" + עוד כמה תוספות:
    1. בכל הנוגע לפיגועים: את קטגוריות ההיסטוריה החלטנו כבר להפריד ל"תל אביב" ו"יפו" וכך גם אירועים היסטורים בהם פיגועים. מעבר לכך, לפיגוע ביפו חלילה, תהיה כנראה משמעות אחרת מאשר פיגוע בתל אביב (ובוא נתפלל שהקטגוריה לעולם לא תגדל). ליצור מראש קט' לפיגועים המתייחסת לשטח המוניציפלי בו הם התרחשו ולא למשמעות הפוליטית-חברתית-ביטחונית שלהם תהיה טעות.
    2. נוסטלגיה תל אביבית היא קט' מיוחדת, וגם ככה בעלת גבולות די מטושטשים, לכן אין להחיל עליה את פורמט השם. זה גם נשמע הרבה יותר טוב מאשר "תל אביב: נוסטלגיה".
    3. "קטגוריה:תל אביב: אירועים" --> "קטגוריה:תל אביב-יפו: אירועי תרבות", שלא לבלבל עם אירועים היסטורים.
      1. יש כבר קטגוריה:תל אביב-יפו: תרבות, אז נמזג לשם וזהו. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' בניסן ה'תשס"ט • 21:26, 30 במרץ 2009 (IDT)
    4. לגבי קט' "תל אביב: אישים" אני עוד מתלבט. מצד אחד להכליל מישהו כמו אבו נבוט בקט' הכוללת את השם תל אביב הוא אבסורד ויש צורך בקט' "יפו: אישים". מצד שני, לא צריכה להיות בעייה שזו תהיה קט' משנה תחת "תל אביב-יפו: אישים" או תחת יפו בלבד עם הפניית "ראו גם: קטגוריה..." ברורה. אני נוטה לנגד אך כדאי לשמוע עוד דעות בסוגיה זו.
בברכה, ~השמח בחלקו 18:33, 30 במרץ 2009 (IDT)
שמח, שים לב שקטגוריה:ראשי עיריית תל אביב היא על ראשי עיריית תל אביב, לפני איחודה עם יפו, ולכן זה בסדר. חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ו' בניסן ה'תשס"ט • 21:24, 30 במרץ 2009 (IDT)
על הכיפאק. ~השמח בחלקו 21:53, 30 במרץ 2009 (IDT)
יבוצע. מה שכחול, לא ביצעתי לאור התנגדות או היעדר היענות בדיון לעיל. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 00:21, 12 באפריל 2009 (IDT)

בקשות שיחזורים

מצטער יוני, זו לא אשמתך - אנחנו הבלגניסטים. תוכל לשחזר/לבטל בבקשה את:

~השמח בחלקו 00:31, 12 באפריל 2009 (IDT)

כמובן. פספסתי את זה בדיון למעלה. אני צריך להתעקש על סיכומים :-) ‏Yonidebest Ω Talk‏ 00:33, 12 באפריל 2009 (IDT)

ערבים נוצרים

חרף הדיון בשיחת קטגוריה:ערבים נוצרים עירקים, שבו הוסכם להעביר את הקטגוריה לקטגוריה: נוצרים עיראקים, צצו כפטריות אחרי הגשם מספר קטגוריות דומות. את הקטגוריות הקטנות העברתי ידנית, אבל יש בהם גם כמה קטגוריות גדולות יותר:

עידושיחהבואו לתל אביב לפני שבאה הלחות 16:02, 2 באפריל 2009 (IDT).

אין צורך, מוטי ביצע ידנית. חגי אדלרשיחהל-72 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ט"ז בניסן ה'תשס"ט • 06:37, 10 באפריל 2009 (IDT)

קטגוריה:סדרות לילדים משנות ה-2000קטגוריה:סדרות לילדים מהעשור הראשון של המאה ה-21

לדעתי שינוי שם העשור בקטגוריה נחוץ במיוחד כעת יותר מבעבר על מנת שנוכל בהמשך להבדיל בין ההפקות אשר יצאו בעשור הנוכחי להפקות אשר ייצאו בעשור החדש אשר יחל כבר בשנה הבאה. 24.12.234.123 10:29, 5 באפריל 2009 (IDT)

אם כך מה לדעתך צריך להיות השם של הקטגוריה החדשה בעשור הבא? "סדרות לילדים משנות ה-2010"? בכל מקרה לדעתי חייבים לבצע את השינוי הנ"ל על מנת למנוע בלבול ולכן אשמח לשמוע תגובות נוספות. 24.12.234.123 22:42, 13 באפריל 2009 (IDT)
  •   נגד - כשהבעיה תעלה במלא עוזה נטפל בה במרוכז לגבי כל האזכורים של 2000, אין דבר מיוחד בסדרות לילדים

קטגוריה:אלבומי מאריה קאריקטגוריה:אלבומי מריה קארי

בהתאם לשם הערך. 24.12.234.123 16:58, 7 באפריל 2009 (IDT)

  •   בעד הערך הוא מריה קארי ולא מאריה קארי, אז בהתאם לכך צריכים להיות גם שאר הערכים שקשורים אליה ככה. כ"כ. אלון - יום טוב לכולם - שיחה 17:36, 8 באפריל 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 00:23, 12 באפריל 2009 (IDT)

קטגוריה:דפדפנים -> קטגוריה:תוכנות דפדפן

כדי לאפשר פתיחה מחודשת של קטגוריית הדפדפנים, שתדבר על עקרונות, רעיונות מנועי תצוגה וכו'. בתוכה תהיה הקטגוריה שמוזזת עכשיו. טבעת-זרם - שיחה 22:12, 7 באפריל 2009 (IDT)

  •   נמנע - תוכנות דפדפן נשמע יותר רשמי ומכובד וסמלי. אלון - יום טוב לכולם - שיחה 17:36, 8 באפריל 2009 (IDT)
  •   בעד תומר - שיחה 14:43, 9 באפריל 2009 (IDT)
  • אני לא רואה הבדל בין "דפדפן" לבין "תוכנת דפדפן". זה כמו ההבדל שבין "מערכת הפעלה" לבין "תוכנת מערכת הפעלה" או "מעבדי תמלילים" לבין "תוכנות מעבדי תמלילים". הכל אותו דבר, ולא צריך להפריד בין הקטגוריות. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 14:57, 9 באפריל 2009 (IDT)

קטגוריה:קצין מודיעין ראשי -> קטגוריה:קציני מודיעין ראשיים

כמו שאר הקטגוריות הדומות tomtom - שיחה 01:05, 10 באפריל 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 00:24, 12 באפריל 2009 (IDT)

קטגוריה:סרטי פילם נואר -> קטגוריה:סרטים אפלים

המונח העברי במקום התעתוק מצרפתית, בהתאם לערך הראשי – סרט אפל. דולבשיחה 22:18, 12 באפריל 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 19:46, 17 באפריל 2009 (IDT)

קטגוריה:אלים הינדיים --> קטגוריה:אלים הינדואים

לפי 3 דיונים בשיחת תבנית:מיתולוגיה הינדואית. מיקיMIKשיחהפרסום בויקיפדיה - המכה הבלתי כתובה • 12:05, 15 באפריל 2009 (IDT)

  בוצע מתניה שיחה 17:53, 26 בדצמבר 2010 (IST)

תקשורת מחשבים -> תקשורת נתונים

בהתאם לשינוי שם הערך:

טבעת-זרם - שיחה 00:17, 17 באפריל 2009 (IDT)

אני משההה את הבקשה, עד סיום הדיון על סידור הנושאים מחדש (שיחה:רשת מחשבים). טבעת-זרם - שיחה 00:21, 22 באפריל 2009 (IDT)

קטגוריה:חברי מועצת העיר תל אביב --> קטגוריה:חברי מועצת העיר תל אביב-יפו

  בוצע מתניה שיחה 18:24, 26 בדצמבר 2010 (IST)

קטגוריה:קצרמר דת --> קטגוריה:קצרמר אמונה ודת

מסווגים שם גם ערכים העוסקים במיסטיקה ורוחניות. דניאל ב. 14:18, 29 באפריל 2009 (IDT)

הגבול בין "אמונה ודת" ובין "מיסטיקה" הוא ממש לא ברור וחד. יש הרבה מנהגים, טקסים ואמונות בדתות העולם וכל הפרדה בין אמונה למיסטיקה תהיה בעייתית ומלאכותית. לדעתי עדיף לשנות את קטגוריה:קצרמר דת לקטגוריה:קצרמר אמונה, דת ומיסטיקה או משהו דומה. וגם: קטגוריה:מיסטיקה לא קיימת, אבל כוללת את צ'י - יותר מתאים לקטלג בקטגוריה:דתות. מיקיMIKשיחהמתקפת איכות/הודו - הצטרפו עכשיו! • 17:15, 29 באפריל 2009 (IDT)
מיקי, הסתכלת על ההצעה? מה הקשר הגבול בין "אמונה ודת" ל"מיסטיקה"? דניאל ב. 18:52, 29 באפריל 2009 (IDT)
"מסווגים שם גם ערכים העוסקים במיסטיקה ורוחניות." - קטגוריה:קצרמר אמונה, דת ומיסטיקה תהיה יותר מתאימה. מיקיMIKשיחהמתקפת איכות/הודו - הצטרפו עכשיו! • 18:58, 29 באפריל 2009 (IDT)
כל הפרדה בין אמונה למיסטיקה תהיה בעייתית ומלאכותית, מה הקשר? דניאל ב. 20:33, 29 באפריל 2009 (IDT)
אין קשר. אני   בעד לשנות לקטגוריה:קצרמר אמונה ודת. מיקיMIKשיחהמתקפת איכות/הודו - הצטרפו עכשיו! • 14:24, 4 במאי 2009 (IDT)

עניינים פנימיים

כדאי להעביר את קטגוריה:ויקיפדיה לשם אחר (קטגוריה:ויקיפדיה - פנימי?), וזאת כדי להבדיל בינה לבין קטגוריה של מרחב הערכים (הקטגוריה מופיעה בקטגוריה:קטגוריות). דניאל ב. 20:06, 6 במאי 2009 (IDT)

אני חושב שהמהלך מיותר. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 00:08, 12 במאי 2009 (IDT)

קטגוריה:פיניקים:מושבות -> קטגוריה:פיניקים: מושבות

רווח אחרי נקודתיים, כמקובל. --אמיר א. אהרוני - שיחה 00:07, 12 במאי 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 22:50, 19 ביוני 2009 (IDT)

קטגוריה: נציבי שירות בתי הסוהר -> קטגוריה: נציבי בתי הסוהר

כך מוגדר התפקיד בפקודת בתי הסוהר, וכך גם חותם הנציב. עידושיחה 15:33, 15 במאי 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 22:50, 19 ביוני 2009 (IDT)

קטגוריה:אוסטריה-הונגריה -> קטגוריה:אוסטרו-הונגריה

השם הנכון... • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 13:15, 19 במאי 2009 (IDT)

  נגד, השם הנכון הוא לדעתי דווקא אוסטריה-הונגריה. דב ט. - שיחה 16:04, 19 במאי 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 18:59, 14 ביולי 2009 (IDT)

איחוד קטגוריה:ויקיפדיות לפי שפה לתוך קטגוריה:ויקיפדיות ושינוי שם

ראו שיחת קטגוריה:ויקיפדיות לפי שפה ושיחת קטגוריה:ויקיפדיות. מיקיMIKשיחהמתקפת איכות/הודו - הצטרפו עכשיו! • 18:44, 22 במאי 2009 (IDT)

אה.. הקטגוריה הראשונה פסקה מלהתקיים. אביעדוסשיחה 15:39, 24 במאי 2009 (IDT)
אז תשכחו מזה. מיקיMIKשיחהמתקפת איכות/הודו - הצטרפו עכשיו! • 19:17, 1 ביוני 2009 (IDT)

קטגוריה:מדיה-ויקי -> קטגוריה:ויקיפדיה - מדיה-ויקי

הקטגוריה כוללת רק דפים ממרחב ויקיפדיה. מיקיMIKשיחהמתקפת איכות/הודו - הצטרפו עכשיו! • 19:21, 1 ביוני 2009 (IDT)

נראה כמו מהלך מיותר לדעתי. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 22:50, 19 ביוני 2009 (IDT)

קטגוריה:סרטים מצוירים -> קטגוריה:סרטי אנימציה

יש לשנות את שם הקטגוריה על מנת שהיא תוכל להכיל גם סרטי אנימציה שנוצרו בטכניקות נוספות (סרטי סטופ-מושן וסרטי תלת ממד) בדומה לקטגוריה המקבילה בויקיאינגליש. 24.12.234.123 22:39, 7 ביוני 2009 (IDT)

קטגוריה:היכל התהילה של הכדורסל: כדורסלניםקטגוריה:חברי היכל התהילה של הכדורסל

שם עילג. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 13:14, 17/06/2009

  •   בעד גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 07:31, 29 ביולי 2009 (IDT)
  •   נגד יש כדורסלנים, יש מאמנים, יש שופטים, יש עסקנים ויש שופטים, כל אחד נבחר על פי קריטריונים שונים, הקטגוריה המוצעת לא מפרידה בינהם. Tomtom - שיחה 21:04, 3 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:רובעי ברלין --> קטגוריה:ברלין: רובעים

כמו כל שאר תתי הקטגוריות בברלין. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • א' בתמוז ה'תשס"ט • 02:38, 23 ביוני 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 18:59, 14 ביולי 2009 (IDT)

קטגוריה:זוכי אוסקר: מפעל חיים --> קטגוריה:זוכי אוסקר: פרסי כבוד

שם לא נכון. ראו שיחת קטגוריה:זוכי אוסקר: מפעל חיים. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ד' בתמוז ה'תשס"ט • 18:47, 25 ביוני 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 18:59, 14 ביולי 2009 (IDT)

קטגוריה:נכות באומנות -> קטגוריה:נכות באמנות

לפי אמנות. תומר - שיחה 15:06, 6 ביולי 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 18:59, 14 ביולי 2009 (IDT)

קטגוריה:לקות נפשית באומנות -> קטגוריה:לקות נפשית באמנות

לפי אמנות. תומר - שיחה 15:06, 6 ביולי 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 18:59, 14 ביולי 2009 (IDT)

קטגוריה:תקשורת אלחוטית -> קטגוריה:קשר רדיו

הקטגוריה עוסקת בעיקר בתקשורת אלחוטית באמצעות גלי רדיו, ולא בדרכים אחרות של תקשורת אלחוטית. לאחר פינוי קטגוריה:תקשורת אלחוטית, ניתו יהיה לכלול בה סוגים נוספים של תקשורת אלחוטית, כגון תקשורת בתת-אדום ותקשורת ביונת דואר. קטגוריה:קשר רדיו תהיה תת-קטגוריה של קטגוריה:תקשורת אלחוטית. דוד שי - שיחה 11:25, 11 ביולי 2009 (IDT)

  בעד דוד א. - שיחה 09:32, 14 באוגוסט 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:59, 3 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:גאורגיה: סמלי לאומיים - > קטגוריה:גאורגיה: סמלים לאומיים

כנראה שזו תקלדה בפתיחת הקטגוריה... • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 14:09, 24 ביולי 2009 (IDT)

הלו? עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 18:44, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
חכה לתורך ותיענה בהקדם. תודה על ההמתנה, בוט הקטגוריות. דולבשיחה 20:12, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:59, 3 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:האחים כהן -> קטגוריה:סרטי האחים כהן

  1. הקטגוריה כוללת סרטים של האחים. וזהו.
  2. הקטגוריה המקבילה בוויקיאנגלית - EN:Category:Films directed by the Coen brothers
  3. הקטגוריה המקבילה בוויקיציטוט - Q:קטגוריה:סרטי האחים כהן

מיקיMIKשיחה • 01:28, 29 ביולי 2009 (IDT)

  בעד זה דיוק בשם הקטגוריה • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 07:28, 29 ביולי 2009 (IDT)
יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:59, 3 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:אמונות תפלות -> קטגוריה:אמונות טפלות

כמו הערך הראשי – אמונה טפלה. דולבשיחה 21:10, 13 באוגוסט 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:59, 3 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:ערים ומקומות ביוון העתיקה -> קטגוריה:גאוגרפיה ביוון העתיקה

לדעתי זה נכון יותר. דוד א. - שיחה 09:30, 14 באוגוסט 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:59, 3 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:מקומות קדושים לנצרות -> קטגוריה:מקומות קדושים לנצרות בארץ ישראל

בהתאם לתוכן הערכים הנמצאים בקטגוריה זו, ובהמשך לדף השיחה. דני. ‏Danny-w‏ 17:03, 20 באוגוסט 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:59, 3 באוקטובר 2009 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 18:44, 26 בדצמבר 2010 (IST)

קטגוריה:הפרעות נפשיות -> קטגוריה:הפרעות נפשיות והתנהגותיות

שם הולם יותר לעץ הקטגוריות החדש למחלות. בקטגוריה נכללות הפרעות התנהגותיות ויש פגם בהכללתם תחת הפרעות נפשיות. יוסישיחה 22:20, 8 בספטמבר 2009 (IDT)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:59, 3 באוקטובר 2009 (IST)
תודה ) יוסישיחה 21:24, 3 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:זוכי פרס נובל לרפואה -> קטגוריה:זוכי פרס נובל לפיזיולוגיה ולרפואה

זה שם הפרס המדוייק, כמו בערך עצמו. BASWIM - שיחה 14:48, 29 בספטמבר 2009 (IST)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:59, 3 באוקטובר 2009 (IST)
שם הערך פרס נובל לפיזיולוגיה או לרפואה מכאן שצ"ל קטגוריה:זוכי פרס נובל לפיזיולוגיה או לרפואה Tomtom - שיחה 21:01, 3 באוקטובר 2009 (IST)
אוף. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 21:30, 3 באוקטובר 2009 (IST)
טוםטום צודק. מסכים. BASWIM - שיחה 22:51, 3 באוקטובר 2009 (IST)
בוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:57, 5 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:ספרים לפי תאריך -> קטגוריה:ספרים לפי שנה

בדומה לקטגוריות של סרטים, אלבומים ומשחקי וידאו. דולבשיחה 17:14, 3 באוקטובר 2009 (IST)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:59, 3 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:דרימוורקס : סרטים -> קטגוריה:דרימוורקס: סרטים

הסרת רווח מיותר לפני נקודתיים. דולבשיחה 22:43, 4 באוקטובר 2009 (IST)

בוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 20:57, 5 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה:אינתיפאדת אל אקצהקטגוריה:אינתיפאדת אל-אקצה

כמו אינתיפאדת אל-אקצה. אביעדוס • כ"ב בתשרי ה'תש"ע • 17:58, 10 באוקטובר 2009 (IST)

ועל הדרך - גם תבנית:אינתיפאדת אל אקצה. אביעדוס • כ"ג בתשרי ה'תש"ע • 18:11, 10 באוקטובר 2009 (IST)
יבוצע. לגבי התבנית - אני מציע שתפנה לוק:בוטה בשביל זה כדי לבצע החלפה כללית. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 19:18, 14 בנובמבר 2009 (IST)

קטגוריה:ההיסטוריה הצבאית של גאורגיה -> קטגוריה:היסטוריה צבאית של גאורגיה

שם שגוי לשם תקין • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 23:44, 30 באוקטובר 2009 (IST)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 19:18, 14 בנובמבר 2009 (IST)

קטגוריה:אנשי גבעתיים -> קטגוריה:גבעתיים: אישים, קטגוריה:אנשי ירושלים -> קטגוריה:ירושלים: אישים

בדומה לשאר הקטגוריות בקטגוריה:אישים לפי יישוב בארץ ישראל. דולבשיחה 16:51, 12 בנובמבר 2009 (IST)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 19:18, 14 בנובמבר 2009 (IST)

קטגוריה:מוסיקאים יוצאי חיפה והקריות -> קטגוריה:מוזיקאים יוצאי חיפה והקריות

odedee שיחה 13:33, 13 בנובמבר 2009 (IST)

יבוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 19:18, 14 בנובמבר 2009 (IST)

קטגוריה:דלקת --> קטגוריה:דלקות

כמקובל - שם קטגוריה ברבים. טוסברהינדי (שיחה) 13:48, 29 בנובמבר 2009 (IST)

קטגוריה:שירי ג'אז --> קטגוריה:סטנדרטים

כך נקרא המושג. Ranbar - שיחה 21:55, 23 בדצמבר 2009 (IST)

  •   נגד – אולי כל שיר ג'אז הוא סטנדרט, אבל רוב הסטנדרטים בכלל לא קשורים לג'אז. דולבשיחה 22:02, 23 בדצמבר 2009 (IST)
  •   נגד - לא יודע כמה המושג מוכר בהקשר זה. עדיף שירי ג'אז האינטואיטיבי יותר. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 22:04, 23 בדצמבר 2009 (IST)
  •   נגד - יש בעולם גם סטנדרטים במובן של תקנים, וכמה מהם אפילו זכאים לערך. ‏Harel‏ • שיחה 22:06, 23 בדצמבר 2009 (IST)

אולי קטגוריה:סטנדרטים (ג'אז)? או יש לנו איזו הנחיה נגד סוגריים בשמות קטגוריות? ‏JavaMan‏ • שיחה 22:22, 23 בדצמבר 2009 (IST)

טוב, הבנתי, אז אם כולם כל-כך חיוביים... (-: מה חוות הדעת על קטגוריה:סטנדרטים (ג'אז) (דרך אגב, גם לגבי הצעה קודמת, זו קטגוריית בת של ג'אז). Ranbar - שיחה 12:43, 24 בדצמבר 2009 (IST)
לזה אני   בעד למרות שיכולות להיות בעתיד יצירות ג'אז שאינן סטנדרטים. אבל כרגע אין לנו, אז סבבה. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!)


אוסטרליה הדרומית: סמלים לאומיים

אין כזה לאום "אוסטרלי דרומי". מציע לשנות ל-קטגוריה:אוסטרליה דרומית: סמלים. כנ"ל ליתר מדינות אוסטרליה. דוד א. - שיחה 14:36, 10 במרץ 2010 (IST)

  נגד סוג של אחידות עם כלל הקטגוריות העוסקות במכלול הסמלים של מדינות ותתי-מדינות. • עודד (Damzow)שיחה I WANT YOU • ‏ 15:04, 15 במרץ 2010 (IST)
האם יש לך דוגמה מתאימה לסמל של תת-מדינה? דוד א. - שיחה 16:55, 15 במרץ 2010 (IST)

קטגוריה חדשה : אמצעי קשר

ליוני שלום

אני מבקש שתצור קטגוריה חדשה שתקרא: אמצעי קשר. עד עכשיו הכנסתי את הערכים הללו תחת קטגוריה אמצעי לחימה וזה לא מדוייק. אודה לך על הכנסתה. תודה. ROSENMAN424 - שיחה 13:48, 15 במרץ 2010 (IST)

קטגוריה:מסדר הבירית

טוב, עשיתי קצת מישמש, ואני רוצה לתקן בעזרת הבוט. את קטגוריה:מסדר הבירית: אבירים וגבירות זרים, קטגוריה:מסדר הבירית: אבירים וגבירות עמיתים ואת קטגוריה:מסדר הבירית: אבירים וגבירות מלכותיים להעביר לקטגוריה:אבירים וגבירות של מסדר הבירית כמו גם את כל התוכן של קטגוריה:מסדר הבירית (חוץ משני הערכים תחת *). הסיבה, אין הפרדה רשמית בין המעמדות השונים אלא שלושם נחשבים לאותו מעמד. את קטגוריה:ריבוני מסדר הבירית נא להשאיר מחוץ לעסק. אודה לבוט הנחמד • עודד (Damzow)שיחה I WANT YOU • ‏ 16:00, 22 במרץ 2010 (IST)

אם אין הבדל אמיתי בין ההגדרות אני בעד, בפרט אם מספר החברים עם ערך קטן. לעניין השם: אולי פשוט "חברי מסדר הבירית"? ‏DGtal‏ 16:31, 22 במרץ 2010 (IST)
לתומי חשבתי שיש הבדל, אבל אז קראתי קצת יותר והבנתי שאין. התואר הרשמי הוא אביר/ליידי של מסדר הבירית. במסדרים אחרים (פטריק, האמבט) יש כמה דרגות, ושם אני אבצע ניתוח מעקפים ידני בנושא. השם המוצא הוא למעשה שמירה על אחידות עם שאר הקטגוריות העתידיות למסדרים השונים. דרך אגב, מדובר על כ-150 ערכים קיימים נכון לעכשיו • עודד (Damzow)שיחה I WANT YOU • ‏ 16:48, 22 במרץ 2010 (IST)
אני   בעד, ואם תהיה כאן הסכמה אשמח לבצע זאת עם הבוט שלי. קוריצהשיחהאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:51, 22 במרץ 2010 (IST)
זה לא בוט וגם אם זה כן היה בוט היה צריך להעביר אותו אישור מסודר דרך יוני. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 20:38, 22 במרץ 2010 (IST)
כל הרעיון של הפעלת AWB כבוט הוא בעייתי בעיני. ניתן לדון על כך במקום מתאים. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 23:07, 22 במרץ 2010 (IST)
במזנון? קוריצהשיחהאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:08, 22 במרץ 2010 (IST)
למשל. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:18, 22 במרץ 2010 (IST)

קטגוריה:חותמי מגילת העצמאות

טייב שמתי תבנית חשיבות, והנימוק היחיד היה של דיגיטל. שמתי גם איחוד ודיגיטל ומגיסטר הפנו לשיחת קטגוריה:חברי מועצת המדינה הזמנית שם משתמש:יעקב הציע לפני שנתיים לאחד בין הקטגוריות והשנה רק משתמש אחד נימק שלא צריך לאחד בטענה שיש עוד חברי מעוצה מחליפים, טענה שלא מצאתי לה ביסוס, לפחות לא בויקיפדיה.
אזי, מכיוון שאיני רוצה להורר מהומה. אני עובר לכאן. לענ"ד הקטגוריה של חותמי המגילה מיותרת מכיוון שיש את התבנית ניווט וכל האישים שנמצאים בקטגריה הראשונה נמצאים גם בשניה.
והכי חשוב, קשה מאד לקרוא את הקטגוריות כאשר יש כל-כך הרבה וכל קטגוריה עם שם כזה ארוך. אפשר למחוק? • קוני למל •כ"ז באייר ה'תש"ע• 23:38, 10 במאי 2010 (IDT)

נראה לי שמקום הדיון הזה בדף השיחה של הקט'. שם מחליטים האם צריך לעשות פעולה, וכאן מחליטים האם לעשות אותה באמצעות בוט. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 00:11, 11 במאי 2010 (IDT)
אז לפי מה שאתה אומר, ומחוסר ההתיחסות בדף השיחה. אני יכול להוריד בעצמי את הערכים ולבקש מחיקה בדף המפעילים? • קוני למל •כ"ז באייר ה'תש"ע• 09:12, 11 במאי 2010 (IDT)
לא יודע. מה שבטוח, לא אפעיל את הבוט בלי הסכמה בדף זה. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 22:32, 5 באוגוסט 2010 (IDT)

אחידות בשמות תתי הקטגוריות של קטגוריה:תוכניות טלוויזיה לפי תאריך עלייה לשידור

נכון לעכשיו חלק מתתי הקטגוריות של קטגוריה:תוכניות טלוויזיה לפי תאריך עלייה לשידור נקראות "סדרות טלוויזיה" (ראה קטגוריה:סדרות טלוויזיה ישראליות שעלו לשידור בשנות ה-80) וחלק "תוכניות טלוויזיה" (ראה קטגוריה:תוכניות טלוויזיה שעלו לשידור בשנות ה-80). לדעתי, יש לשנות את השם המגביל "סדרות טלוויזיה" לשם היותר כללי "תוכניות טלוויזיה" על מנת למנוע ויכוחים על השתייכות של ערכים מסויימים לקטגוריות הללו ועל מנת שלא נאלץ ליצור קטגוריות נוספות שיבדילו בין סדרות לתוכניות. מה דעתכם? TVJunkie - שיחה 09:39, 6 ביוני 2010 (IDT)

קטגוריה:ארצות הברית:התנועה לזכויות האזרח -> קטגוריה:ארצות הברית: התנועה לזכויות האזרח

חסר רווח. עידושיחה 12:24, 18 ביוני 2010 (IDT)

בוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 00:45, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

בוט מוסיף - קטגוריה:סרטים לפי שנים

אני מבקש ליצור בוט שמוסיף אוטומטית את קטגוריות השנים לסרטים בהתבסס על en:Category:Films by year. יותר מדי ערכי סרטים לא מסווגים שם, וזה אלמנטרי. אין סיבה לעבור על זה ידנית. אנדר-ויק • 17:20, 28 ביוני 2010 (IDT)

אנדר-ויק • 12:36, 5 ביולי 2010 (IDT)
אנדר, זה לא הבוט הזה אלא ויקיפדיה:בוט/בוט אכלוס קטגוריות וההוא לא ממש פעיל. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 12:56, 5 ביולי 2010 (IDT)
אפשר לאקטב אותו מחדש? אביעדוס • כ"ג בתמוז ה'תש"ע, 13:02, 5 ביולי 2010 (IDT)
לא ממש, הוא דורש המון עבודה כדי להריץ אותו והדיוק שלו לא מוצלח במיוחד. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 15:00, 5 ביולי 2010 (IDT)
הופתעתי מאוד לראות שהקטגוריה הזו בכלל קיימת. קטגוריות דומות לסדרות טלוויזיה נמחקו לאחר שלא הובהרה חשיבותן. כבר כתבתי ב-2008 בשיחת קטגוריה:סרטים לפי שנים שהקטגוריה חסרת תועלת לקוראים, והדבר נכון גם היום. ראוי להרהר בתועלת ובצורך שבקטגוריה כזו, לפני שמתלהבים ומשתילים אותה בערכים. אני סבור שצריך לאחד את קטגוריות הסרטים לפי עשורים ולא לפי שנים, כפי שנעשה במקרים אחרים, ומאותם שיקולים. ‏odedee שיחה 13:09, 5 ביולי 2010 (IDT)
עודדי, הפעם, אני לא יכול שלא להסכים איתך פחות. תומר - אם זו באמת טרחה אני אוותר, אבל אולי צריך באמת לבדוק אם יש אופציה נוחה. אנחנו קצת מפגרים באכלוס קטגוריות (כמובן שכל מקרה לגופו) אבל יש כאלה שיש מקום לפחות לשקול הוספה אוטומטית שלהן. אני נתקל בזה המון. אנדר-ויק • 15:39, 5 ביולי 2010 (IDT)
המון טרחה, אני לא אוכל לעשות את זה בשנתיים הקרובות. אני מוכן להעביר את הקוד למישהו שדובר פייתון אבל לא נראה לי שמישהו ירצה לקחת את זה על עצמו כאן. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 16:24, 5 ביולי 2010 (IDT)

קטגוריה:אנשי העלייה הההמונית->קטגוריה:אנשי העלייה ההמונית

תיקון שיבוש בשם קטגוריה חדשה שיצרתיAct - שיחה 22:44, 16 ביולי 2010 (IDT)

קטגוריה:ארון הספרים היהודי - > קטגוריה:ספרות תורנית

הנושא בדיון בדף השיחה של הקטגוריה מזה שש שנים וצריך להכריע. תודה. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 21:46, 5 באוגוסט 2010 (IDT)

  בעד Hmbr (חנן) - דבר/י איתי 13:45, 6 באוגוסט 2010 (IDT)
  נגד ספרות תורנית היא מושג צר מדי יחסית לערכים הכלולים בקטגוריה קלודיה - שיחה 12:08, 8 באוגוסט 2010 (IDT)
  בעד המושג "ארון הספרים היהודי" הוא מעורפל. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 23:36, 8 באוגוסט 2010 (IDT)
אם זה יתקבל, צריך יהיה להסיר הרבה ערכים מהקטגוריה. הללשיחה • י"ז באלול ה'תש"ע • 20:54, 26 באוגוסט 2010 (IDT)
  נגד ארון הספרים היהודי - יותר מקובל, ויותר מתאים. • קוני למל •כ"ה בחשוון ה'תשע"א• 20:33, 1 בנובמבר 2010 (IST)

קטגוריה:ארגונים בישראל -> קטגוריה:ישראל: ארגונים

כמו כל שאר הקטגוריות בקטגוריה:ארגונים לפי מדינות. תומר - שיחה 00:30, 26 באוגוסט 2010 (IDT) בוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 13:49, 28 באוגוסט 2010 (IDT)

קטגוריה:מוזיקה בישראל -> קטגוריה:מוזיקה ישראלית

בדומה לשאר הקטגוריות בקטגוריה:מוזיקה לפי מדינות. דולבשיחה 20:46, 26 באוגוסט 2010 (IDT)

בוצע. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 13:49, 28 באוגוסט 2010 (IDT)

קטגוריה:זוכי אוסקר: פס הקול הטוב -> קטגוריה:זוכי אוסקר: הפסקול הטוב

כי פסקול היא מילה אחת, ואין לפצלה. דוד שי - שיחה 23:54, 30 בספטמבר 2010 (IST)

  •   בעד דולבשיחה 00:10, 1 באוקטובר 2010 (IST)
  •   בעד אריה ה. - שיחה 18:50, 1 באוקטובר 2010 (IST)
  •   בעד גילגמש שיחה 18:51, 1 באוקטובר 2010 (IST)
  •   בעד זה לא צריך להיות "הטוב ביותר"? שמתי לב שזה כך (בלי "ביותר") בכל שאר הקטגוריות האחרות, למה? אליסף · TRUE BLOOD · שיחה 18:55, 1 באוקטובר 2010 (IST)
  •   בעד "הפסקול" ולא "פס הקול" תומר - שיחה 18:58, 1 באוקטובר 2010 (IST)

העברתי. דוד שי - שיחה 18:30, 29 באוקטובר 2010 (IST)

קטגוריה:גאולוגיה של ישראל -> קטגוריה:גאולוגיה של ארץ-ישראל

הואיל וחלק מהמקומות אינם בישראל (למשל מדבר שומרון, חמאם אל-מליח, בורג' אל-מלח) שושושושון - שיחה 18:09, 13 באוקטובר 2010 (IST)

קטגוריה:ישראל: תחנות רכבת היסטוריות -> קטגוריה:ארץ-ישראל: תחנות רכבת היסטוריות

הואיל והתחנות הבאות לא בישראל: מסעודיה, שכם, טולכרם, קוסיימה. שושושושון - שיחה 18:09, 13 באוקטובר 2010 (IST)

קטגוריה:ריו גראנדי דו נורטי -> קטגוריה:ריו גראנדה דו נורטה

בהתאם לשם הערך החדש, עם תעתיק שהוא עקבי יותר עם ערכים ברזילאים אחרים. רנאטו - שיחה 15:23, 29 באוקטובר 2010 (IST)

עבר יותר משבוע. יש סיבה למה לא לבצע את ההעברה? רנאטו - שיחה 17:46, 14 בנובמבר 2010 (IST)
כבר חודש וחצי עבר ולא הייתה התייחסות לבקשתי. אין לי ניסיון בדף זה אז אני לא מבין מה התהליך. מישהו יכול להסביר לי מה הדבר הבא שאני צריך לעשות כדי לקדם את זה? תודה מראש. רנאטו - שיחה 18:43, 9 בדצמבר 2010 (IST)
אני תומך בהצעתו של רנאטו. אם אין לאף אחד בעייה אני מציע שיוני יגש לחמש את הבוט. מרקושיחה 23:15, 9 בדצמבר 2010 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 18:51, 26 בדצמבר 2010 (IST)

קטגוריה:ריו גראנדי דו סול -> קטגוריה:ריו גראנדה דו סול

בהתאם לשם הערך החדש, עם תעתיק שהוא עקבי יותר עם ערכים ברזילאים אחרים. רנאטו - שיחה 15:23, 29 באוקטובר 2010 (IST)

אני תומך בהצעתו של רנאטו. אם אין לאף אחד בעייה אני מציע שיוני יגש לחמש את הבוט. מרקושיחה 23:16, 9 בדצמבר 2010 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 18:57, 26 בדצמבר 2010 (IST)

קטגוריה:ספרים אמריקניים -> קטגוריה:ספרים אמריקאיים

אחידות, לא? ‏Yonidebest Ω Talk‏ 11:58, 2 בינואר 2010 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 19:08, 17 בינואר 2011 (IST)

סמטוכה בשמות קטגוריות הקשורים לכוחות המזוינים האמריקנים

הועבר מ-ויקיפדיה:בוט/בוט החלפות/אולם_דיונים:

לאמריקנים יש ארבעה צבאות ששמו של אחד מהם הוא "הצבא" (האחרים הם הצי, חייל האוויר והנחתים). כך קרה שאחת מתת הקטגוריות של קטגוריה:אנשי צבא אמריקאים היא קטגוריה:קצינים וחוגרים בצבא ארצות הברית. הצעותי:

  1. קטגוריה:אנשי צבא אמריקאים -> קטגוריה:אנשי הכוחות המזוינים של ארצות הברית. זה יהיה עקבי עם קטגוריה:הכוחות המזוינים של ארצות הברית ועם קטגוריה:מעוטרי הכוחות המזוינים של ארצות הברית.
  2. קטגוריה:אנשי צבא יהודים אמריקאים -> קטגוריה:יהודים ששירתו בכוחות המזוינים האמריקאים
  3. קטגוריה:אנשי צבא אמריקאים במלחמת וייטנם -> קטגוריה:אנשי הכוחות המזוינים האמריקאים במלחמת וייטנם
  4. הקטגוריות "אנשי צבא אמריקאים במלחמת העולם הראשונה" ו-"אנשי צבא אמריקאים במלחמת העולם הראשונה" - תלוי מתי הצבא התפצל לארבעה. נדמה לי שבמלחמת העולם השניה כבר היה צבא מפוצל. לא בטוח.
  5. הקטגוריות "אנשי צבא במלחמת האזרחים האמריקנית" ו-"אנשי צבא אמריקאים במלחמת העצמאות של ארצות הברית" ישארו בלא שינוי כי בתקופה ההיא היה רק "צבא".
  6. הקטגוריה "קצינים וחוגרים בצבא ארצות הברית" תשאר בלא שינוי כי היא מתייחסת רק לצבא הנקרא "צבא" ולצידה יש קטגוריות דומות לצבאות האחרים.

זהו. נא דעתכם. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 23:41, 4 בספטמבר 2010 (IDT)

הצעה טובה, אך צריך להציע אותה בבוט החלפת הקטגוריות לפי דעתי. גילגמש שיחה 19:06, 11 בספטמבר 2010 (IDT)
ואיך עושים את זה?. עִדּוֹ - שיחה 16:45, 9 באוקטובר 2010 (IST)
וק:בוטק. ‏Yonidebest Ω Talk‏ 19:40, 10 באוקטובר 2010 (IST)
  בוצע מתניה שיחה 19:33, 17 בינואר 2011 (IST)

קטגוריה:מתרגמים עבריים --> קטגוריה:מתרגמים לעברית

המונח "עבריים" איננו חד משמעי. בנוסף, בלועזית הקט' המקבילות הן en:Category:Translators to Hebrew וכד', ואם נרצה ליצור קט' נוספות ל"מתרגמים לפי שפת יעד" ברור שלא ניצור "מתרגמים אנגליים" אלא "מתרגמים לאנגלית" וכד'. ‏DGtal‏ 15:45, 8 בנובמבר 2010 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 00:08, 18 בינואר 2011 (IST)

X לפי מדינה / X לפי מדינות

עקב החייאתה של קטגוריה:קטגוריות לפי מדינות, שמתי לב שאין אחידות בשמות הקטגוריות. חלק הן "לפי מדינה" וחלק "לפי מדינות". צריך להחליט לכאן או לכאן ולשנות בהתאם את כל הקטגוריות האלה. דולבשיחה 20:17, 8 בנובמבר 2010 (IST)

הטלתי מטבע ויצא לי "לפי מדינה". באין תגובות החלטה זו תתקבל פה אחד (הפה שלי) ותיקבע כמדיניות. דולבשיחה 22:49, 18 בינואר 2011 (IST)
  בוצע מתניה שיחה 00:07, 25 בינואר 2011 (IST)

קטגוריה:ז'אנרים בקולנוע

כדאי להחליף לקטגוריה:קולנוע: סוגות או קטגוריה:סוגות בקולנוע. בהתאמה לקטגוריה:סוגות אופרה, לדוגמא. טוסברהינדי (שיחה) 01:10, 28 בנובמבר 2010 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 19:02, 2 בינואר 2011 (IST)

קטגוריה:תכניות טלוויזיה בכיכובן של בובות -> קטגוריה:תוכניות טלוויזיה בכיכובן של בובות

בהתאם לשם הערך תוכנית טלוויזיה. דולבשיחה 20:03, 9 בדצמבר 2010 (IST)

  •   בעדDGtal‏ 08:18, 27 בדצמבר 2010 (IST)
  בוצע מתניה שיחה 00:08, 18 בינואר 2011 (IST)

קטגוריה:שבטים גרמאנים >> קטגוריה:שבטים גרמאניים

בהתאם לשם הערך שבטים גרמאניים. Rhone •‏ בקרו את פורטל גרמניה • 20:29, 26 בדצמבר 2010 (IST)

  •   בעדDGtal‏ 08:18, 27 בדצמבר 2010 (IST)
  בוצע מתניה שיחה 00:09, 18 בינואר 2011 (IST)

קטגוריה:חוקרי יהדות לפצל לקטגוריה:חוקרי יהדות ישראלים

מרבית האישים שבקטגוריה:חוקרי יהדות הם ישראלים. לכן נחוץ בוט שיעביר את כולם לקטגוריה:חוקרי יהדות ישראלים, ואחר כך נחזיר ידנית את אלה שמקומם בכל זאת בקטגוריה:חוקרי יהדות. דוד שי - שיחה 23:56, 27 בדצמבר 2010 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 23:50, 18 בינואר 2011 (IST)

קטגוריה:אמוראים

להוסיף לכל ערכי תת-הקטגוריות שלה, גם את הקטגוריה הראשית הנ"ל (ראו שיחת קטגוריה:אמוראים). הללשיחה • י' בכסלו ה'תשע"א • 10:25, 17 בנובמבר 2010 (IST)

  •   בעדDGtal‏ 08:25, 27 בדצמבר 2010 (IST)

  בעד --טישיו - שיחה 21:31, 25 בינואר 2011 (IST)

אפשר להיות יותר ספציפיים? מתניה שיחה 10:55, 23 בינואר 2011 (IST)
הכוונה היא לשים קטגוריה:אמוראים בכל ערכי האמוראים בכל הקטגוריות. אני-ואתהשיחה 19:48, 3 בפברואר 2011 (IST)
  בוצע מתניה שיחה 13:47, 6 בפברואר 2011 (IST)

תבנית:טומאה וטהרה

האם ניתן לפתוח בוט שידביק את התבנית לקטגוריה:טומאה וטהרה והקטגוריות המשניות? --טישיו - שיחה 21:29, 25 בינואר 2011 (IST)

יש פער בין הערכים המופיעים בתבנית לאלו המופיעים בקטגוריה. אני עשיתי את זה בכוונה, אבל אם אתה רוצה שהיא תופיע בכל הערכים שבקטגוריה, כדאי שהם גם יהיו בתבנית. יְשֻׁרוּןשיחה 00:31, 26 בינואר 2011 (IST)
האם ניתן לעשות שהבוט ידביק את התבנית רק לערכים המופיעים בו? --טישיו - שיחה 22:00, 26 בינואר 2011 (IST)
כן. מתניה שיחה 22:01, 29 בינואר 2011 (IST)
ישרון מסכים ככל שהבנתי, וגם אני. אין התנגדות. --טישיו - שיחה 03:58, 30 בינואר 2011 (IST)
  בוצע מתניה שיחה 13:18, 30 בינואר 2011 (IST)
טנק יו. --טישיו - שיחה 21:21, 30 בינואר 2011 (IST)

קטגוריה:שר הטבעות:מקומות -> קטגוריה:שר הטבעות: מקומות

חסר רווח. Crazy Ivanשיחה 01:47, 28 בינואר 2011 (IST)

  בוצע. מתניה שיחה 13:29, 6 בפברואר 2011 (IST)

תבנית:כשרות

אם אפשר לשים אותה לשכל הערכים המופיעים בה. (מתניה, הפעם נכנעתי..) אני-ואתהשיחה 19:45, 3 בפברואר 2011 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 13:49, 6 בפברואר 2011 (IST)

קטגוריה:תחרויות האירוויזיון לפי שנים

להעביר את הערכים אירוויזיון 1956 - אירוויזיון 2011 (יש 56 ערכים כאלה) מהקטגוריה:אירוויזיון לתת-קטגוריה חדשה קטגוריה:תחרויות האירוויזיון לפי שנים. ערן117 - שיחה 22:19, 30 בינואר 2011 (IST)

לדעתי עדיף להעביר לקטגוריה:תחרויות האירוויזיון. דולבשיחה 19:00, 31 בינואר 2011 (IST)
באנגלית זה נקרא en:Category:Eurovision Song Contest by year. ערן117 - שיחה 19:12, 31 בינואר 2011 (IST)
אלא שאנחנו לא כפופים לוויקיפדיה האנגלית. זה ברור שתחרויות האירוויזיון הן לפי שנים... ‏YHYH ۩ שיחה 19:17, 31/01/2011
  בוצע מתניה שיחה 14:16, 6 בפברואר 2011 (IST)

קטגוריה:מחזות אנגלים => קטגוריה:מחזות אנגליים

יש צורך להוסיף יו"ד (יו"ד כפולה) בשם הקטגוריה. אלדדשיחה 22:31, 17 בפברואר 2011 (IST)

  בעד דוד שי - שיחה 14:28, 19 בפברואר 2011 (IST)

קטגוריה:חברי מועצת העיר ... -> קטגוריה: חברי מועצת עיריית ...

המושג הרשמי, בפקודת העיריות, הוא "מועצת עירייה". לכן החברים בה הם "חברי מועצת עירייה", ולא "חברי מועצת העיר". לכן את קטגוריה:חברי מועצת העיר חיפה, למשל, יש לשנות לקטגוריה:חברי מועצת עיריית חיפה. דוד שי - שיחה 18:51, 22 בינואר 2011 (IST)

תוכל בבקשה למנות את כל הקטגוריות הרלוונטיות? מתניה שיחה 10:14, 23 בינואר 2011 (IST)
ראה תת-קטגוריות בקטגוריה:חברי מועצה ברשויות מקומיות בישראל. דוד שי - שיחה 20:17, 23 בינואר 2011 (IST)
זכור לי באופן עמום שיש בעייה בעברית עם ייחוס כפול "מועצת עיריית" זה כמו "המועצה של העירייה של", וצ"ע. בכל מקרה, אני לא בטוח שחייבים לשנות - המינוח הנוכחי מקובל בהרבה וגם קצר יותר מההצעה החלופית. ‏DGtal‏ 23:38, 24 בינואר 2011 (IST)
בשתי ההצעות יש אותו מספר מילים, וגם בגוגל שתי הצורות מופיעות פעמים רבות.. יתרונה של הצעתי הוא בהיצמדותה ללשון החוק. מועצת עירייה היא הרי יצור פורמלי, וראוי לקרוא לו בשמו. העובדה שרבים מעדיפים שם אחר אינה אומרת שעלינו להיגרר אחריהם. באשר לעניין של רצף הסמיכויות, דומני שאין מקפידים בעניין זה. דוד שי - שיחה 21:19, 6 בפברואר 2011 (IST)
כיוון שמדובר בסוגיה לשונית ביסודה, הפניתי לפה מויקיפדיה:ייעוץ לשוני. אקווה להערותיהם בהקדם. ‏DGtal‏ 11:12, 7 בפברואר 2011 (IST)
  לא בוצע מתניה שיחה 20:46, 28 באפריל 2011 (IDT)

קטגוריה:ארצות הברית: פארקים לאומיים

להעביר את כל הערכים שבתבנית:פארקים לאומיים של ארצות הברית (אלה שקיימים) מקטגוריה:ארצות הברית: גנים ופארקים ומקטגוריה:ארצות הברית: שמורות טבע (אם הם מקוטלגים שם) לקטגוריית משנה חדשה קטגוריה:ארצות הברית: פארקים לאומיים. ערן117 - שיחה 21:56, 11 בפברואר 2011 (IST)

אפשר לסדר קטגוריה לפארקים לאומיים כי יש מספר סופי, ידוע וקבוע של פרקים כאלה ובגלל שיש הבדל מהותי בינם לבין פארקים וגנים אחרים. זה גם מתאים ונוח לסדר זאת בתבנית, מה גם שזה לא סותר את קיומה של קטגוריה מקבילה. שאר הגנים והפארקים חיבים להיות רק בקטגוריה. קשה לעקוב אחרי מספרם אפילו בכרך אחד. עִדּוֹ - שיחה 23:53, 11 בפברואר 2011 (IST)
  לא בוצע מתניה שיחה 20:46, 28 באפריל 2011 (IDT)

קטגוריה:וושינגטון

למזג את קטגוריה:וושינגטון לתוך קטגוריה:וושינגטון די. סי., כלומר להעביר את כל הערכים וקטגוריות המשנה מהראשונה לשניה, ולמחוק את הראשונה. ערן117 - שיחה 06:57, 13 בפברואר 2011 (IST)

  בעד. דוד שי - שיחה 14:27, 19 בפברואר 2011 (IST)
  בוצע מתניה שיחה 14:03, 7 במרץ 2011 (IST)

קטגוריה:מנהלים ישראלים --> קטגוריה:מנכ"לים ישראלים

מרבית החברים בקטגוריה:מנהלים ישראלים הם מנכ"לים, אך זה אינו משתמע משם הקטגוריה. אני מציע להעביר באמצעות בוט את כל חברי קטגוריה:מנהלים ישראלים לקטגוריה:מנכ"לים ישראלים, ולאחר מכן להחזיר ידנית לקטגוריה:מנהלים ישראלים את המעטים שהם מנהלים שאינם מנכ"לים. דוד שי - שיחה 14:32, 19 בפברואר 2011 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 14:45, 7 במרץ 2011 (IST)

קטגוריה:כתבי עת ישראליםקטגוריה:כתבי עת ישראליים

אביעדוסשיחה כ"א באדר א' ה'תשע"א, 02:50, 25 בפברואר 2011 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 15:02, 7 במרץ 2011 (IST)

שינוי קטגוריית העדה הצ'רקסית ל - העם הצ'רקסי

שלום רב, יש לשנות את הקטגוריה מעדה צ'רקסית ל- "העם הצ'רקסי",לא משנה איך תהיינה ההגדרה,לא רק עדה,היות והמילה עדה היא אינה נכונה. עדה היא בעצם קבוצת אנשים אשר העתיקו מסורת של עם אחר והביאו אותה אל מקום מושב עמם.דוגמא,עדה תימנית,קבוצת יהודים(עם) העתיקו את המסורת התימנית והביאו אותה עמם אל ארץ ישראל,אזי הם נקראים תימנים או העדה התימנית.דבר זה נכון לגבי העדה המרוקאית,התוניסאית,עיראקית,פרסית וכו' והיא מתייחסת לעם היהודי. העם הצ'רקסי שחיי בישראל הוא למעשה עם שמשמר את המסורת הצ'רקסית ולא עם יהודי אשר הביא את המסורת הצ'רקסית לישראל.היות ואני עדיין לא ויקיפד,אשמח אם אחד הויקיפדים ישנה את שם הקטגוריה.Beco1977 - שיחה

אם אתה צודק אז צריך לטפל גם בשם קטגוריה "העדה הדרוזית". אני מציע לשנות את שמם של "הקהילה הצ'רקסית(דרוזית) בישראל". דוד א. - שיחה 09:09, 26 בפברואר 2011 (IST)
ייעוץ לשוני? מתניה שיחה 15:03, 7 במרץ 2011 (IST)
לא צריך ייעוץ לשוני – "עדה" היא מילה רב־משמעית ועדיף להימנע ממנה. אפשר לכתוב בפשטות "צ'רקסים בישראל". --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 11:23, 8 במרץ 2011 (IST)
  לא בוצע מתניה שיחה 20:46, 28 באפריל 2011 (IDT)

רומא הכפולה

כפילות המילה "רומא" מבלבלת עד מאוד. מציע לשנות את הקטגוריות הבאות:

דולבשיחה 18:31, 4 במרץ 2011 (IST)

טוב, מסתבר ש"רומא העתיקה" הוא כינוי לאימפריה ולא למקום. אם כך, אני מציע את השמות הבאים:
דולבשיחה 18:49, 4 במרץ 2011 (IST)

קטגוריה:רומא: חומות: שערים -> קטגוריה:רומא: שערים

נכון, הקטגוריה עוסקת בשערים שנמצאים בחומות. אבל למה לעצור שם? למה לא "רומא: מבנים: חומות: פתחים: שערים"? בקיצור, הבנתם את הקטע, עם דגש על הקיצור. חוץ מזה שלא כל השערים בקטגוריה נמצאים בחומות. דולבשיחה 18:38, 4 במרץ 2011 (IST)

  •   בעדDGtal‏ 09:44, 29 באפריל 2011 (IDT)
  •   בוצע מתניה שיחה 01:32, 1 במאי 2011 (IDT)

קטגורית - מונקץ'

מיותרת. מכילה רק קטגורית משנה אחת - אדמו"רי מונקץ' שנמצאת כבר כקטגורית משנה של הקטגוריה 'אדמו"רים'. ההצעה - לבטל את הקטגוריה. --הלל.שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשע"א • 20:08, 3 באפריל 2011 (IDT)

זה לא המקום. צריך להניח עליה תבנית {{הבהרת חשיבות}}. תומר - שיחה 20:17, 3 באפריל 2011 (IDT)
  לא בוצע מתניה שיחה 20:46, 28 באפריל 2011 (IDT)


קטגוריה:ערי חוף בישראל -> קטגוריה:ישראל: ערי חוף

למה הישראלים חייבים תמיד להיות שונים מכל האחרים?! דולבשיחה 20:52, 15 במאי 2011 (IDT)

  בוצע מתניה שיחה 19:52, 24 במאי 2011 (IDT)

מירוץ -> מרוץ

כשם הערך מרוץ.

  בוצע מתניה שיחה 00:05, 6 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריה:נווה שאנן (חיפה) --> קטגוריה: חיפה: נווה שאנן

ראו דיון בשיחת קטגוריה:נווה שאנן (חיפה) --צח123 - שיחה 13:24, 5 ביוני 2011 (IDT)

  לא בוצע מתניה שיחה 09:39, 29 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריה:טמפלרים:מבנים --> קטגוריה: טמפלרים: מבנים

חסר רווח בין "טמפלרים" ל"מבנים". עידושיחה 20:41, 11 ביוני 2011 (IDT)

  בוצע תומר - שיחה 00:16, 21 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריה:סרטים המשומרים ע"י ספריית הקונגרס -> קטגוריה:סרטים בשימור ספריית הקונגרס

לפי הסכמה בדף השיחה. תומר - שיחה 11:55, 13 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריה:המצאות חשובות במאה ה-19 -> קטגוריה:המצאות במאה ה-19

ראו דיון בשיחת קטגוריה:המצאות חשובות במאה ה-19. הסיסמא123 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

  בוצע תומר - שיחה 00:16, 21 ביוני 2011 (IDT)

משנים לקטגוריות את הצורה!

סתם. רק הוספת מקף, היכן שנדרש. אז היכן נדרש לדעתי?

‏/Orrlingשיחה 00:19, 21 ביוני 2011◄ספינת הדגל האורבנית!

וגם קטגוריה:סרטים מבוססי-קומיקס שכבר שונתה היא חלק מהדיון. תומר - שיחה 00:27, 21 ביוני 2011 (IDT)
לאור ההתנגדות הנרחבת לשינוי בדיון זה, ולאור העובדה שקטגוריה:סרטים מבוססי-קומיקס מהווה שינוי שבוצע ללא דיון מלכתחילה, החזרתי את הערכים הללו לקטגוריה:סרטים מבוססי קומיקס ששוחזרה. תומר - שיחה 16:39, 21 ביוני 2011 (IDT)
  •   נגד לטעמי, בסמיכות למילים "מבוסס", "מבוססי", "מבוססות" וכו' אין חובה להוסיף מקף בין מילים אלה לבין המילה הבאה אחריהן. הוספת המקף מסרבלת את הביטוי, ובכלל, למרות שמדובר בסמיכות, אין חובה להוסיף מקף בסמיכות. אני כן מוסיף מקף כאשר מדובר בקידומת: רב-זרועי, רב-תחומי, דו-משמעי, תלת-אופן, אנטי-מהפכני וכו' (כי במקרים אלה המילה הראשונה איננה מילה ואינה מתפקדת כמילה עצמאית, אלא כקידומת). המקרים שלעיל אינם נופלים בקטגוריה זו, מבחינתי. אלדדשיחה 00:53, 21 ביוני 2011 (IDT)
המקף מתבקש כאן בשל הצירוף התלותי - כמו ב"מוכוון-שירותים" (= ששירותים מכוונים אותו), או "פרוקי-רגליים" (= שרגליהם פרוקות). כאן מדובר ב"מבוסס על-". אין זה עניין של חובה-או-לא-חובה, אלא של כלל לשוני. זה תופס אפילו בשפות זרות: en:Service-oriented architecture‏, en:Location-based service‏, en:Evidence-based medicine.. בברכה, ‏/Orrlingשיחה 01:09, 21 ביוני 2011◄ספינת הדגל האורבנית!
אני מפנה אתכם לאקדמיה בעברית - [1]. לפי האקדמיה יש להוסיף מקפים לערכים רבים בויקיפדיה ובהם באר שבע, בית מדרש והכבש השישה עשר. אני אישית מתנגד להוספת המקפים ובעד הורדת המקפים משלוש הדוגמאות שצויינו לעיל ס123 - ביידיש יש ופה אין?! - שיחה 01:33, 21 ביוני 2011 (IDT)
אתה מדבר כאן על סמיכויות סטנדרטיות, סמיכויות אכן - לפי כללי הלשון - צריכות להיות ממוקפות, אולם וויקיפדיה העברית שמטה כלל זה ואני שמח עם זה, אז אין לך למה להתנגד במקרים של הסמיכויות, גם הצורה הממוקפת המוזרה של תל־אביב-יפו למרבה המזל אינה בשימוש אצלנו. אולם פה אין מדובר בסמיכות מהסוג של "בית-אבות" או "באר-שבע" אלא ביחסי תלות ופעולה שמתקיימים בין שני חלקיו של הצירוף: פיתוח מוטה-תחבורה ציבורית הוא פיתוח שתחבורה ציבורית מַטָּה אותו; תכנות מונחה-עצמים הוא תכנות שעצמים מנחים אותו, וחתול קצר-שיער הוא חתול ששיערו קצר. זה שונה מהסמיכויות שעליהן דיברת, ובמקרים שציינתי כמו גם ב"סרטים מבוססי ספרים" היעדרו של מקף הוא כבר שגיאה לכל דבר להבנתי. ‏/Orrlingשיחה 02:57, 21 ביוני 2011◄ספינת הדגל האורבנית!
בשני המקרים שבהם יחסי ה"תלות ופעולה" - כפי שכינית אותם - מתייחסים לשתי המלים העוקבות (סיפורים קצרים, סדרות טלוויזיה), הרי שהוספת המקף שמחבר רק למילה הראשונה איננה יכולה להתקבל כלל, לדעתי. באופן כללי, אני מסכים עם אלדד שבמקרים שלעיל, הוספת המקף מסרבלת את הביטוי, ולטעמי מיותרת. ALC • י"ט בסיוון ה'תשע"א • 03:29, 21 ביוני 2011 (IDT)
אוקי, אני רואה את מה שאתה מדבר עליו בעניין סרטים מבוססי-סיפורים קצרים וסרטים מבוססי-סדרות טלוויזיה. אני לא ממש מסכים. אולם שני האחרים, סרטים מבוססי-ספרים, וסרטים מבוססי-מחזות, הם צירוף של תלות-ופעולה בין מילה בודדת למילה בודדת, וחוסר המיקוף שלהם הוא שגיאה בולטת למדי שלא ראוי להשאירה על כנה. על כל פנים נראה שיש לפנות בנדון לאקדמיה ללשון העברית. ‏/Orrlingשיחה 05:48, 21 ביוני 2011◄ספינת הדגל האורבנית!
אולי מקובל למקף, אבל אי אפשר לקרוא לזה שגיאה בולטת. זה לא שכתבנו איזה תעתיק שגוי באופן מובהק או שהוספנו הרבה יו"דים שלא לצורך, הצורה בהחלט סבירה, ואם חלק מהקטגוריות כדאי למקף וחלק לא, עדיף כבר לשמור על אחידות ולא למקף את כולן. תומר - שיחה 10:42, 21 ביוני 2011 (IDT)
  •   נגד כמו אלדד. תומר - שיחה 10:42, 21 ביוני 2011 (IDT)
  •   נגד לענ"ד זה ממש מיותר.. קוני למל •י"ט בסיוון ה'תשע"א• 12:14, 21 ביוני 2011 (IDT)
  •   נגד אלא אם כן האקדמיה ללשון עברית תקבע שזה הכרחי להשתמש במקף. קולנואני - שיחה 16:40, 21 ביוני 2011 (IDT)
  •   נגד התעסקות בזוטות פרי מוחו הקודח והפדנטי של אורלינג, שמשאיר בפי את השאלה עד לאיזו רמת דקדקנות יגיעו אנשים ש"תרומתם" הנכבדת ממלאת יותר דפי שיחה מאשר דפי ערכים, מה שמאלץ אחרים לעסוק בעבודת מנע כדי לשחזרם. ככותב ערכים אני מפציר באנשים כמותו לכו לכתוב ערכים או הדירו רגליכם מהמיזם הזה. ארימיסשיחה 17:56, 21 ביוני 2011 (IDT)
אני חושב שעדיף להתייחס עניינית. אני מעריך שעבור אורלינג לא מדובר בזוטות, ואני מכבד את דעתו. לכן התייחסתי להצעה באופן ענייני (ובשום פנים לא אד הומינם), וכך התייחסו כולם. אלדדשיחה 18:00, 21 ביוני 2011 (IDT)
זה נחמד וטוב שצריך להתייחס עניינית, אבל יש לדעת מתי להגיד די. שלשום (פיגורטיבית הכוונה, לא מעשית) זה היה על פסיקים ונקודות שאינן במקומן, אתמול דובר על ההבדל בין מחוז לאיזור, אחר כך דובר על מקפים וסדר הצגתן של שנים? היש למישהו סבלנות לדון על מעשים תפלים שכאלו? ארימיסשיחה 19:24, 21 ביוני 2011 (IDT)
ארימיס הנכבד. כמו כולנו, אורלינג נמצא כאן בהתנדבות. זו זכותו המלאה לתרום לויקיפדיה דווקא מקפים. (ואגב, רוב תרומותיו לויקיפדיה הן לא סתם מקפים). אם דברים אחרים שקשורים בו מציקים לך, דון בהן במקום הרלוונטי. כאן שואלים אותך רק אם המקף הספציפי הזה כן או לא מוצא חן בעינך. תודה. עִדּוֹ - שיחה 20:50, 22 ביוני 2011 (IDT)
  •   נגד בעברית לא מקובל לשים מקפים בכאלה מקומות. עִדּוֹ - שיחה 20:44, 22 ביוני 2011 (IDT)
  •   נגד. מיותר, אלדד הסביר היטב. חזרתישיחה 20:46, 22 ביוני 2011 (IDT)
  לא בוצע מתניה שיחה 09:39, 29 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריה:סרטי ראינוע --> קטגוריה:סרטים אילמים

העלתי הצעה זאת בדף השיחה, ולא זכיתי לאף תגובה (לא נגד, וגם לא בעד). קולנואני - שיחה 17:26, 22 ביוני 2011 (IDT)

  •   נמנע גם זה וגם זה טוב. לא רואה למה עדיף "סרטים אילמים" ומה הבעיה ב"סרטי ראינוע". תומר - שיחה 20:54, 22 ביוני 2011 (IDT)
    "סרטי ראינוע" זה מונח פחות שגור באופן משמעותי. קולנואני - שיחה 23:28, 22 ביוני 2011 (IDT)

מישהו מכין בוט כזה? קולנואני - שיחה 19:33, 24 ביוני 2011 (IDT)

בוא נחכה קצת. בינתיים עוד לא הביעו תמיכה ברעיון. לגבי דעתי - שיניתי אותה. השם "סרטים אילמים" עדיף (על אף שהשם הנוכחי לא מפריע לי בכל זאת). אם היינו בוויקיאנגלית, עמדתי הייתה weak support. תומר - שיחה 19:38, 24 ביוני 2011 (IDT)
לחכות עוד קצת? קולנואני - שיחה 22:13, 27 ביוני 2011 (IDT)
נסה להפנות לכאן מוק:למ. תומר - שיחה 23:36, 27 ביוני 2011 (IDT)
  •   נגד - אני לא מבין גדול בקולנוע, אבל לקרוא אני יודע. בתחילת הערך ראינוע, כתובים שלושה משפטים המסכמים בקצרה את דעתי: "הדף "סרט אילם" מפנה לכאן.", "ראינוע הוא שמו העברי של הסרט האילם" ו"עד לסוף שנות ה-20 של המאה ה-20 היו כל הסרטים אילמים. ... גם לאחר מכן המשיכו יוצרים כצ'ארלי צ'פלין ביצירת סרטים אילמים למשך תקופה קצרה, אם כי סרטים אלו לוו בפסקול מוזיקלי" ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:45, 29 ביוני 2011 (IDT)
    אכן, בערך ראינוע כתובים הרבה דברים לא מדויקים ואף שגויים... למשל: ראינוע הוא אינו שמו העברי של הסרט האילם, אלא שמו העברי של הקולנוע האילם. קולנואני - שיחה 14:06, 29 ביוני 2011 (IDT)
    אין כזה דבר "קולנוע אילם" (כבר אמרתי את זה). תומר - שיחה 14:11, 29 ביוני 2011 (IDT)
    כן, כן, אני יודע - עברית קשה שפה. בכל אופן - "קולנוע" באנגלית זה "Cinema", ובאנגלית אין הפרדה בין ראינוע לבין קולנוע (במובן זה). גם המונחים "Motion picture" או "Film" לא מבחינים בין סרט אילם לבין סרט מדבר. מה שכן יש זה "סרט אילם" - שהוא "Silent film", ויש "סרט מדבר" - "Sound film" או "Talkie". וכשם שלא ניתן לומר ש"קולנוע זה שמו העברי של הסרט המדבר", כך לא ניתן לומר ש"ראינוע זה שמו העברי של הסרט האילם". קולנואני - שיחה 14:20, 29 ביוני 2011 (IDT)
    הכי טוב שתפנה לכותב הערך ויוצר הקטגוריה, בשאלה זו ובשאלת הפיצול. תומר - שיחה 14:33, 29 ביוני 2011 (IDT)
    לא ברור לי למה זה הכי טוב. קולנואני - שיחה 14:56, 29 ביוני 2011 (IDT)
    שנוכל לשמוע מדוע הגדיר ככה. תומר - שיחה 15:03, 29 ביוני 2011 (IDT)
    פניתי אליו בדף השיחה שלו. קולנואני - שיחה 18:53, 29 ביוני 2011 (IDT)
    אין דבר כזה קולנוע אילם. נורא מצטער. המונח סרט אילם שגור בכל מקום אפשרי, ובמונח "קולנוע אילם" נתקלתי רק כאן. לפני שכותבים "שגוי", ואפילו מדגישים את המילה אינו, צריכים לנסות ולמצוא מקור חיצוני שאיננו הרציונל הלשוני, שאינו מקובל עלי. תרגום מאנגלית אינו חזות הכל. יש רגישויות לשוניות בעברית שאינן קיימות באנגלית. פומפריפוזה - שיחה 14:01, 30 ביוני 2011 (IDT)
    הנושא שעומד כאן לדיון הוא מה השם המתאים ביותר לקטגוריה: "סרטי ראינוע" או "סרטים אילמים". וכפי שציינת: המונח סרט אילם שגור בכל מקום אפשרי, לעומת סרט ראינוע, שאיננו מונח שגור. הלא כן? קולנואני - שיחה 14:30, 30 ביוני 2011 (IDT)
    על זה אפשר להסכים, ובלבד שהביטוי "קולנוע אילם" לא ייכנס לשום מקום במרחב הערכים. פשוט אין דבר כזה. פומפריפוזה - שיחה 14:45, 30 ביוני 2011 (IDT)
    יש בזה גם סתירה פנימית, אגב. תומר - שיחה 14:46, 30 ביוני 2011 (IDT)
    אני שמח שהגענו להסכמה. אגב, כבר אין צורך בבוט, שכן עשיתי את כל העבודה בצורה ידנית. קולנואני - שיחה 18:28, 30 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריה:פרסים למתמטיקה -> קטגוריה:פרסים במתמטיקה

השם הנוכחי מוזר, הייתי אומר. תומר - שיחה 18:07, 24 ביוני 2011 (IDT)

השם אכן נראה מוזר, הרי לא המתמטיקה מקבלת את הפרס, אלא המתמטיקאים. עם זאת, "פרס ישראל למתמטיקה" או "פרס נובל לפיזיקה" כלל אינו נשמע מוזר - כל הפרסים בקטגוריה:זוכי פרס ישראל ובקטגוריה:פרס נובל הם מצורה זו. כנראה יש להבין את "פרסים למתמטיקה" כקיצור ל"פרסים לפעילות במתמטיקה", כך זה נשמע תקין. לסיכום: אני מציע שלא לשנות. דוד שי - שיחה 18:22, 24 ביוני 2011 (IDT)
אולי "פרסים מתמטיים"? קולנואני - שיחה 22:13, 27 ביוני 2011 (IDT)
  •   בעד ההצעה של קולנואני. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!‏ 14:39, 29 ביוני 2011 (IDT)
  • מושך את ההצעה לשינוי, בעקבות הסברו של דוד שי.   נגד "פרסים מתמטיים" - זה לא שיש איזשהו אפיון מתמטי לפרסים; ולא הייתי רוצה לראות "פרסים בלשניים", "פרסים פיזיקליים" או "פרסים היסטוריים". תומר - שיחה 14:42, 29 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריה:הטלוויזיה החינוכית --> קטגוריה:הטלוויזיה החינוכית הישראלית

יש להעדיף את השם הרשמי והמדויק של ערוץ הטלוויזיה, ולא בכינוי או קיצור. קולנואני - שיחה 14:14, 29 ביוני 2011 (IDT)

  • בערך עצמו יש חוסר אחידות, ולא הצלחתי למצוא עדות לכך שזה השם הרשמי. איפה יש כזו? תומר - שיחה 14:36, 29 ביוני 2011 (IDT)
באתר הרשמי. קולנואני - שיחה 14:44, 29 ביוני 2011 (IDT)
בכותרת רשום "הטלוויזיה החינוכית", גם שם אין אחידות. מקור חד-משמעי? תומר - שיחה 14:45, 29 ביוני 2011 (IDT)
בתחתית העמוד רשום "כל הזכויות שמורות לטלוויזיה החינוכית הישראלית". גם בעמודים של תנאי השימוש באתר, מכרזים ואודות - רשום "הטלוויזיה החינוכית הישראלית". וכך זה גם מופיע באתר משרד החינוך. קולנואני - שיחה 14:52, 29 ביוני 2011 (IDT)
  •   בעד השתכנעתי, בעקבות אתר משרד החינוך. צריך להביא לאחידות גם בערך עצמו. תומר - שיחה 14:56, 29 ביוני 2011 (IDT)
    אז איך עושים את זה? קולנואני - שיחה 13:41, 30 ביוני 2011 (IDT)
מחכים שבוע, ואז אני מריץ בוט, אם אין התנגדויות. מתניה שיחה 18:34, 30 ביוני 2011 (IDT)
כבר אין צורך בבוט, שכן עשיתי את כל העבודה בצורה ידנית. קולנואני - שיחה 19:01, 30 ביוני 2011 (IDT)
לא ברור לי למה ביצעת את זה עכשיו. אמור להתקיים דיון ואמורים לחכות לפחות שבוע, בטח לא יום, בפעם הבאה חכה עם זה. גם לא ברור לי למה הסרתי את הרשימה מהקטגוריה. זה הוסכם בדיון. תומר - שיחה 19:41, 30 ביוני 2011 (IDT)
הרשימה הועברה לפה. קולנואני - שיחה 19:43, 30 ביוני 2011 (IDT)
לא הכל זה רכש. למשל עם אמל בשכונה. תומר - שיחה 19:59, 30 ביוני 2011 (IDT)
עם אמל בשכונה מופיע ברשימת "תוכניות אנימציה מדובבות שטרם נכתב עבורן ערך". תוכניות אנימציה מדובבות הן בהכרח רכש. על פי מה שאתה אומר - נפלה טעות ברשימה. לא מן הנמנע שיש עוד. לא את כל התוכניות שמופיעות שם אני מכיר. אבל אני אבצע את התיקון על פי מה שכתבת פה. קולנואני - שיחה 20:06, 30 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריות המשנה של קטגוריה:מוזיקאי ג'אז

יש להעביר את קטגוריות המשנה מצורת "קטגוריה:נגני ג'אז - סקסופוניסטים" לצורה המקובלת "קטגוריה:נגני ג'אז: סקסופוניסטים". (נא לא להעביר טרם מיצוי הדיון) תומר - שיחה 16:29, 3 ביולי 2011 (IDT)

  בוצע תומר - שיחה 13:44, 16 ביולי 2011 (IDT)

קטגוריה:אבירי מסדר הנשר השחור -> קטגוריה:אבירי מסדר העיט השחור

עקב הבהרה זואולוגית בשיחה:מסדר העיט השחור. Ranbar - שיחה 20:41, 4 ביולי 2011 (IDT)

  בוצע תומר - שיחה 00:00, 7 ביולי 2011 (IDT)

קטגוריה:אינתיפאדת אל-אקצה --> קטגוריה:האינתיפאדה השנייה

בעקבות שינוי שם הערך. שדדשכשיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"א • 16:16, 25 ביולי 2011 (IDT)

קטגוריה:להקות מטאל מתקדם ----> קטגוריה:להקות פרוגרסיב מטאל

לאחרונה הוחלט לשנות את שם הערך ממטאל מתקדם לפרוגרסיב מטאל ורצוי ששם הקטגוריה תיהיה מותאמת גם היא. SharpImpact - שיחה 14:47, 21 באוגוסט 2011 (IDT)

קטגוריה:רבנים ספרדיים ----> קטגוריה:רבנים ספרדים

  • להעביר תכולת הערכים שבקטגוריה הראשונה לקטגוריה השנייה, ובכך מתייתרת הראשונה ויש למוחקה. גרש - שיחה 19:44, 21 באוגוסט 2011 (IDT)
  נגד רב שבא מהמסורת של היהודים הספרדיים יופיע תחת "קטגוריה:רבנים ספרדיים" ורב שכיהן כרב במדינת ספרד יופיע תחת "קטגוריה:רבנים ספרדים" - אין שום הצדקה לאיחוד הקטגוריות. ‏DGtal‏ 18:47, 22 באוגוסט 2011 (IDT)
נוצרו שתי קטגוריות: האחת, קטגוריה:רבנים ספרדים - עבור רבנים מדורות קודמים מן היהדות הספרדית, והשנייה, קטגוריה:רבנים ספרדים ישראלים - עבור רבנים ספרדים ישראלים בני זמננו. לשיטתך, יש אפוא ליצור קטגוריה שלישית: קטגוריה:רבנים ספרדיים, ואליה יש להעביר את כל הרבנים מהיהדות הספרדית מדורות קודמים שהתגוררו מחוץ לספרד. ולשיטתך, המבדילה בין 'ספרדים' ל'ספרדיים' - יש אפוא לשנות את שם הקטגוריה רבנים ספרדים ישראלים לרבנים ספרדיים ישראלים. ואגב, יש גם קטגוריה לראשי ישיבות ספרדים. לשיטתך, האם גם כאן יש לחלק לשתי קטגוריות נפרדות: קטגוריה:ראשי ישיבות ספרדיים - שבו ייכללו ראשי ישיבות שבאים מהמסורת הספרדית, וקטגוריה:ראשי ישיבות ספרדים - עבור ראשי ישיבות שכיהנו במדינת ספרד? ומכאן לאגף מקביל: מה נעשה עם קטגוריה:רבנים ליטאים ישראלים, האם גם כאן נשנה לקטגוריה:רבנים ליטאיים ישראלים? ומה עם קטגוריה:ראשי ישיבות ליטאים, האם נשנה לקטגוריה:ראשי ישיבות ליטאיים? לא כל כך נראה לי, אבל אם מקבלים החלטה - אין בעיה לעשות זאת. גרש - שיחה 19:10, 22 באוגוסט 2011 (IDT)
הקטגוריה "רבנים ספרדיים" הייתה קיימת בכבוד שנים ארוכות עד שהיא נמחקה באופן די מסתורי. יש גם קטגוריית רבנים אשכנזיים מקבילה ואני לא בטוח שיש טעם לחלוקה ל"ליטאים", אבל זה דיון אחר. ‏DGtal‏ 01:15, 23 באוגוסט 2011 (IDT)
נעניתי לך. יצרתי שתי קטגוריות נפרדות: קטגוריה:רבנים ספרדים - עבור רבנים מדורות קודמים ממדינת ספרד, והשנייה, קטגוריה:רבנים ספרדיים - עבור רבנים מדורות קודמים מהיהדות הספרדית שהתגוררו מחוץ לספרד. גרש - שיחה 13:33, 23 באוגוסט 2011 (IDT)

הוספת קטגוריה:ספרי פסיכולוגיה או קטגוריה:ספרות פסיכולוגית, וכדומה

בקטגוריה יכולים להיכלל הערכים:

אני יודע שכרגע רוב הרשימה היא קומוניסטית, אבל עדיף שתהיה קטגוריה והספרים יגיעו בהמשך, מאשר שיגיעו הספרים, לא ימצאו קטגוריה, וייעלבו, לא? סה"כ, רומנים פסיכולוגיים קיימים למכביר. אביתר ג'שיחהתרומות • כ"ג באב ה'תשע"א • 00:38, 23 באוגוסט 2011 (IDT).

קטגוריה:רבני שכונות בירושלים ----> קטגוריה:ירושלים: רבני שכונות

  • נא להעביר את תכולת הערכים שבקטגוריה הראשונה לשנייה, וממילא הקטגוריה הראשונה מתייתרת ויש למוחקה. תודה, גרש - שיחה 13:35, 23 באוגוסט 2011 (IDT)

קטגוריה:רבני שכונות בבני ברק ----> קטגוריה:בני ברק: רבני שכונות

  • נא להעביר את תכולת הערכים שבקטגוריה הראשונה לשנייה, וממילא הקטגוריה הראשונה מתייתרת ויש למוחקה. תודה, גרש - שיחה 13:36, 23 באוגוסט 2011 (IDT)
  בוצע שניהם. --ג'יס - שיחה 07:17, 25 באוגוסט 2011 (IDT)

עיתונאים יהודים-אמריקאים -> עיתונאים יהודים אמריקאים

קטגוריה זו צריכה להיות ללא מקף כמו קטגוריה:סופרים יהודים אמריקאים וקטגוריה:שחמטאים יהודים אמריקאים וכן כל הקטגוריות בקטגוריה:יהודים אמריקאים. -יונה בנדלאק - שיחה 10:40, 30 באוגוסט 2011 (IDT)

  בוצע (כנראה על ידי תומר ט) -יונה בנדלאק - שיחה 10:28, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

קטגוריה:כדורגלני בלקבורן רוברס --> קטגוריה:כדורגלני בלקברן רוברס

הועבר מהדף ויקיפדיה:בוט/בוט החלפות/אולם דיונים
שם הערך הוא בלקברן רוברס. עמרישיחה 17:23, 1 בספטמבר 2011 (IDT)

יש וק:בוטק. תומר - שיחה 17:41, 1 בספטמבר 2011 (IDT)
העברתי. עמרישיחה 20:21, 1 בספטמבר 2011 (IDT)
סוף העברה

  בוצע תומר - שיחה 01:49, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

קטגוריה:קצרמר חבר הכנסת --> קטגוריה:קצרמר חברי הכנסת

על פי החלטה בדף השיחה • חיים 7לכתוב לי • ה' באלול ה'תשע"א • 01:18, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

זה לא משהו שעושים עם בוט. הרי זה נכלל אוטומטית בקטגוריה כשכותבים {{קצרמר|חבר הכנסת}}. המפעילים יכולים לשנות את זה בדרך כלשהי, שאני לא בטוח מהי. בקש בבקשות ממפעילים. תומר - שיחה 01:48, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
אכן תומר, החלף בבקשה בתבנית:קצרמר את [[:קטגוריה:קצרמר חבר הכנסת|קצרמר|חבר הכנסת]] ב [[:קטגוריה:קצרמר חברי הכנסת|קצרמר|חברי הכנסת]] תודה ושבוע טוב • חיים 7לכתוב לי • ה' באלול ה'תשע"א • 02:00, 4 בספטמבר 2011 (IDT)
  בוצע תומר - שיחה 12:51, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

קטגוריה:פעולות יונאריות --> קטגוריה:פעולות אונאריות

על פי החלטה בדף השיחה + רגולציה • חיים 7לכתוב לי • ה' באלול ה'תשע"א • 01:22, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

  בוצע שדדשכשיחהפורטל שבת זקוק לכם. בואו לעזור! ה' באלול ה'תשע"א • 02:16, 4 בספטמבר 2011 (IDT)

קטגוריה:כדורגלנים מצריים -> קטגוריה:כדורגלנים מצרים

שגיאת כתיב, מופיעה בקשה גם בדף השיחה. מתןשיחה – 01:20, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

  בוצע תומר - שיחה 14:42, 27 בספטמבר 2011 (IDT)

קטגוריה:רבנים ראשיים לירושלים -> קטגוריה:ירושלים: רבנים ראשיים

להחליף את קטגוריה:רבנים ראשיים לירושלים ב קטגוריה:ירושלים: רבנים ראשיים על פי דף השיחה • חיים 7 • (שיחה) • י"א בחשוון ה'תשע"ב • 01:46, 8 בנובמבר 2011 (IST)

  בוצע תומר - שיחה 13:12, 16 בדצמבר 2011 (IST)

קטגוריה:כותבי ספרי בישול צרפתיים --> קטגוריה:כותבי ספרי בישול צרפתים

הכותבים צרפתים, ולא הספרים. דולבשיחה 21:31, 15 בדצמבר 2011 (IST)

קטגוריה:סיפורי ש"י עגנון --> קטגוריה:כתבי ש"י עגנון

על פי דף השיחה שם. AaronShapira - שיחה 09:14, 18 בינואר 2012 (IST)

  בוצע AaronShapira - שיחה 09:35, 25 בינואר 2012 (IST)

קטגוריה:ספרי ארנסט המינגווי --> קטגוריה:ספרי ארנסט המינגוויי

בהתאם לארנסט המינגוויי. עידושיחה 14:28, 3 בפברואר 2012 (IST)

קטגוריה:מדינאים ופוליטיקאים יהודים בבריטניה -> קטגוריה:מדינאים ופוליטיקאים יהודים בריטים

כנהוג. דולבשיחה 22:19, 16 בפברואר 2012 (IST)

קטגוריה:לוחות טקטונים --> קטגוריה:לוחות טקטוניים

רק לאחר תיקון קישור שמתי לב שבשם הקטגוריה חסרה י' אחת. במקום "טקטונים" צ"ל "טקטוניים", בדומה לעונתיים. דקיהמטבחוןהסלוןבקרוב אצלכם 21:26, 17 בפברואר 2012 (IST)

קטגוריה:מנכ"לי המשרד לביטחון פנים, קטגוריה:עובדי המשרד לביטחון פנים --> קטגוריה:מנכ"לי המשרד לביטחון הפנים, קטגוריה:עובדי המשרד לביטחון הפנים

המשרד נקרא המשרד לביטחון הפנים. עידושיחה 23:21, 28 בפברואר 2012 (IST)

  בוצע מתניה שיחה 19:30, 10 במאי 2012 (IDT)

יישובים פרוטסטנטים בישראל -> ?

השם "פרוטסטנטים" בטוח אינו נכון. כשהוא מתייחס לאנשים, שם התואר "פרוטסטנטים" ביו"ד אחת נכון, אבל כשהוא מתייחס לחפצים (יישוב הוא חפץ), צריך לכתוב אותו בשתי יו"דים. אז בטוח צריך לשנות את השם. מכיוון שזאת קטגוריה עם שלושה ערכים בלבד, הייתי יכול להעביר אותם ידנית בעצמי, אבל החלטתי להתייעץ כאן קודם: האם "פרוטסטנטיים" זה השם המוצלח?

ביד השמונה גרים יהודים משיחיים, שמהרבה בחינות דומים לפרוטסטנטים, אבל למיטב ידיעתי מעדיפים לא לקרוא לעצמם ככה. בכפר הבפטיסטים, בהתאם לשמו, גרים בפטיסטים, שגם להם לא בהכרח נכון לקרוא "פרוטסטנטים".

את נס עמים לא הכרתי בכלל, אבל דווקא אליו אולי נכון להצמיד את התואר "פרוטסטנטים"; הנימוק היחיד שיש לי לזה הוא שמצאתי באתר של נס עמים המילה "protestant". גם זה לא בהכרח מעיד על כל היישוב.

למרות כל הבעיות כנ"ל, מבחינה אינטואיטיבית יש קשר בין היישובים ואפשר לקבץ אותם בקטגוריה. השם "נוצריים" לא מתאים - יש ערבים נוצרים בישראל, ויהודים משיחיים נמנעים מהכינוי "נוצרים". השם "משיחיים" לבד יהיה לא ברור, כי זה יכול להתייחס להרבה מאוד דברים. יש למישהו הצעה לשם טוב יותר? --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 10:38, 27 במרץ 2012 (IST)


קטגוריה:גולני -> קטגוריה:חטיבת גולני

סיבה: אחידות עם שאר הקטגוריות של חטיבות צה"ל • עודד (Damzow)שיחהלימין שור! • 11:42, 6 ביוני 2012 (IDT)

  בוצע מתניה שיחה 11:51, 6 ביוני 2012 (IDT)