ויקי:רשימת מועמדים למחיקה/:רועי (שם פרטי)
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
__ARCHIVEDTALK__
- תאריך תחילת ההצבעה: 15:54, 11 ביולי 2013 (IDT)
- תאריך סיום ההצבעה: 15:53, 18 ביולי 2013 (IDT)
דיון
דיונים קודמים על הערך
דיון נוכחי
נימוקים וסיבות למחיקת הערך:
מדובר בערך קצר על השם הפרטי "רועי". שם זה אינו שונה מאלפי שמות אחרים. מקורו אינו בשם תנ"כי או היסטורי, ואף שגם אני מכיר אדם אהוב הנקרא כך, אין בשם רועי יחוד ציבורי, היסטורי, חדשותי, או אחר המצדיק ערך אנציקלופדי.
יש שמות בודדים בעלי יחוד. שמות שלא רק בעליהם הם בעלי ייחוד (כמוחמד, דוד, משה) אלא השמות עצמם. כך למשל השם שבתי (שם פרטי). אלא שהוא היוצא דופן ולא הכלל.
בשפה העברית העשירה - אלפי שמות. חלקם חדשים יחסית (כמו השמות "רועי" "אור", או "מעיין"), וחלקם שמות תנ"כיים (כמו אבישג, אמנון, ועוד). מה חשיבותו האנציקלופדית של השם "רועי" על פני אלפי שמות אחרים?
במה הוא שונה בחשיבותו מ"רואי", "מעיין", "רונית", "אביאל", "דור", "חגי", "אילנה", "ענבל", "ריקי", "חמדה", "חדווה", "ירון", "ניסים", "אלברט", "יובל", "אביבית", "אביבה", "אביה", "אביטל", "אדווה", "אדי", "אדיר", "אדריאן", "אהובה", "און", "אוראל", "אושרת", "אחיקם", "איה", "איילת", "אלון", "אליס", "אליעזר", "אמנון", "אנדריי", "אריאל", איתי", "בוריס", ""גיטה", "גל", "ג'ני", "דנה", "דורון", "דורינה", "זיו", "זיוה", "חגית", חווה", "חנן", "טובה", "טל", "טליה", "יבגני", "יוגב", "יוספה", "יורם", "יניב", "ירון", "יריב", "ירין", "יפה", "כפיר", "לאוניד", "ליאור", "לילך", "לב", "להב", "מיכאל", "מירב", "מיקה", "מעוז", "מרינה", "מרקו", "נדב", "נתנאל", "סטיבן", "עדה", "עדי", "עדיאל", "עדיה", "עובד", "עודד", "עוזר", "עומר", "עומרי", "עטרה", עימאד", "עינת", "עליזה", "עמיר", "עמירם", "עמית", "ערן", "פרלה", פרנק", "צילה", ועוד? (אני מודה שבהמשך השתמשתי בתוכנה למציאת שמות).
האם אנו רוצים שהויקיפדיה העברית - במקום להיות אנציקלופדיה - תהפוך למאגר כללי לשמות פרטיים? האם זה ייעודה?
אכן, יש בויקיפדיה מקום לערכים אנציקלופדיים רבים. ואני - דווקא אני - מאלה הסבורים שיש לכך מקום בדרך כלל. אך שם פרטי אינו ערך אנציקלופדי. ישנם מקרים בהם החשיבות הציבורית של שם פרטי ספציפי - ברורה ויש לו מקום בוויקיפדיה. לא התרשמתי ש"רועי (שם פרטי)" הוא מקרה כזה.
לאור זאת, אני מציע למחוק את השם.
בברכה, דני. Danny-w • שיחה 16:14, 11 ביולי 2013 (IDT)
- אין לי התנגדות עקרונית לערכים על שמות פרטיים, כל עוד הם יהיו ערכים ראויים בעלי תוכן ממשי. זה לא המקרה, ולכך התווספה העובדה שהערך נפתח אך ורק כדי להביע מחאה ע"י יצירת מהומה. לכן אני מחזק את ידיו של עידו ומביע את מחאתי על הדרך שאופיר בחר ללכת בה. לדעתי, בשל נסיבות המקרה, לא ניתן יהיה לראות במחיקת הערך החלטה עקרונית של הקהילה שתמנע בעתיד ערכים טובים וראויים על שמות פרטיים. Lostam - שיחה 20:06, 11 ביולי 2013 (IDT)
- התבלבלת: הערך רועי (שם פרטי) נפתח בתום לב לפני כארבעה שבועות. כמהומה שמטרתה להביא למחיקתו של ערך זה, פתח A_Holy_Bartender, הידוע גם כ-Ofir michael, את הערך מעיין (שם פרטי).
- גם אני מצטרף למחאה על הדרך שאופיר בחר ללכת בה. כדי שלא לתרום להצלחת דרכו של אופיר, לא אשתתף בהצבעה זו. דוד שי - שיחה 20:14, 11 ביולי 2013 (IDT)
- סליחה, אני מתנצל. חשבתי שהערך שאופיר כתב שוחזר לבסוף ונפתחה לגביו הצבעת מחיקה. אני הייתי מאלה שסירבו בדף הבקשות מהמפעילים לשחזר את הערך שעידו מחק. אני מתנצל על הבלבול, אך מהותית דבר לא השתנה: בערך הנ"ל אין תוכן ממשי, עידו צדק כשמחק את הערך שאופיר פתח כדי לעורר מהומה, ואופיר טעה בדרך שהלך בה. Lostam - שיחה 20:31, 11 ביולי 2013 (IDT)
הצבעה
רק משתמשים רשומים בעלי 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, שיחות קבצים, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ו-30 ימים של פעילות הם בעלי זכות הצבעה. נא לא לנהל דיונים בגוף ההצבעה.
למחוק
- Danny-w • שיחה 15:54, 11 ביולי 2013 (IDT)
- לא כתוב בערך שום דבר משמעותי שקשור לשם הפרטי. אהרן - שיחה 16:27, 11 ביולי 2013 (IDT)
- לאחר מחשבה, יותא מתאים לוויקימילון מאשר לכאן • עודד (Damzow) • שיחה • לימין שור! • 16:30, 11 ביולי 2013 (IDT)
- בתקווה שיקבע בכך תקדים לגבי ערכים מסוג זה. וייוצר מעין דף עקרונות לגבי ערכי שמות פרטיים. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:37, 11 ביולי 2013 (IDT)
- ביחד עם כל ערך שדומה לו. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:41, 11 ביולי 2013 (IDT)
- גילוי נאות: קוראים לי רוי. Hyuna • שיחה • חציל-צילון • 17:16, 11 ביולי 2013 (IDT)
- אבנר - שיחה 17:46, 11 ביולי 2013 (IDT)
- אפילו בסין לא היו כותבים ערך שכזה. ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 17:47, 11 ביולי 2013 (IDT)
- Oy • שיחה 17:52, 11 ביולי 2013 (IDT)
- אביהו • שיחה 17:56, 11 ביולי 2013 (IDT)
- בעקבות מעיין (שם פרטי) ועוד אלפים שיבואו להתאכסן כאן --אילילה - שיחה 19:07, 11 ביולי 2013 (IDT)
- להעביר לרועי (פירושונים) ולערוך בהתאם. עוזי ו. - שיחה 19:28, 11 ביולי 2013 (IDT)
- +1 Assayas • שיחה • 19:51, 11 ביולי 2013 (IDT)
- Lostam - שיחה 20:06, 11 ביולי 2013 (IDT)
- דוד א. - שיחה 21:23, 11 ביולי 2013 (IDT)
- למעט מקרים חריגים ביותר, איני רואה מקום לערכי שמות. Lionster • שיחה 22:49, 11 ביולי 2013 (IDT)
- איני רואה חשיבות לערך זה. פניתי גם לכותב הערך, על אף שכבר אינו עורך, בדף שיחתו על מנת ליידע אותו על קיום ההצבעה. Botend - שיחה 00:01, 12 ביולי 2013 (IDT)
- חשיבות הערך אינה עולה מתוכו, והמשפט "השם זכה לפרסום רב בשנת 1956, בעקבות רציחתו של רועי רוטברג בידי מחבלים שבאו מרצועת עזה" רק חורץ את גורלו. Dvh - שיחה 00:38, 12 ביולי 2013 (IDT)
- אופק כחול - ביבר הזכוכית 02:45, 13 ביולי 2013 (IDT)
- שיניתי את דעתי. תומר - שיחה 17:22, 13 ביולי 2013 (IDT)
- חמויישֶה - שיחה 08:47, 14 ביולי 2013 (IDT)
- ההר אדרניק • שיחה. 16:04, 14 ביולי 2013 (IDT)
- ירונש • שיחה 07:14, 15 ביולי 2013 (IDT)
- cheshin61 • שיחה • ח' באב ה'תשע"ג • 09:19, 15 ביולי 2013 (IDT)
- חזרתי • ∞ • שיחה 19:14, 15 ביולי 2013 (IDT)
- אינני רואה חשיבות. --Kippi70 - שיחה 00:27, 17 ביולי 2013 (IDT)
- שיניתי את דעתי, וראו הערותי מטה. טוסברהינדי (שיחה) 13:57, 17 ביולי 2013 (IDT)
להשאיר
- אמנם לא קיימים בוויקיפדיה המון ערכים על שמות פרטיים, אך מדוע שתהיה התנגדות לכך? --Guycn2 - שיחה 16:16, 11 ביולי 2013 (IDT)
- ראו טיעוני בדף השיחה של הערך. בברכה. ליש - שיחה 18:23, 11 ביולי 2013 (IDT)
- אפשר לכתוב ערכים על שמות פרטיים, אם יהיה להם מספיק תוכן להצדיק את עצמם. במקרה הזה, יש מספיק תוכן. נת- ה- - שיחה 18:58, 11 ביולי 2013 (IDT)
- אם ההצבעה היתה רק לגופו של ערך זה אולי הייתי תומך במחיקה, אך עלול להשתמע ממנה תקדים לגבי כתיבת ערכים על שמות בכלל, וזה יהיה גרוע. יואב ר. - שיחה 19:25, 11 ביולי 2013 (IDT)
- תגובה: הצבעת המחיקה הזו היא על ערך ספציפי. ככלל, דיונים והצבעה על מדיניות ויקיפדיה העברית - מתקיימים רק בויקיפדיה:פרלמנט. בברכה, דני. Danny-w • שיחה 21:52, 11 ביולי 2013 (IDT)
- הערך במצבו הנוכחי לא מזהיר. עם זאת, אני חושבת שיש זכות קיום לערכים על שמות פרטיים. • ♀♂ • קלאו • שיחה • 11:46, 12 ביולי 2013 (IDT)
- אכן הערך אינו מזהיר, אבל גם אינו קטסטרופלי. דעתי היא שכל שם עברי נפוץ מצדיק ערך, שיוכל לכלול, לכל הפחות, הסברים לגבי האטימולוגיה שלו, שמות קרובים, מקבילות תוכניות ופונטיות בשפות אחרות, מקורו, תפוצתו וזמן שיא הפופולריות שלו. כך מקובל בוויקיפדיה האנגלית, ובעצמי נעזרתי בה בשביל לבדוק ולהסביר לאדם מבוגר, ששמו Jon הוא תעתיק של יונתן ולכן הוא נפוץ אצל יהודים אמריקאים, לעומת John, שהוא תעתיק של יוחנן ולכן נפוץ אצל נוצרים בלבד. זהו סתם קוריוז, אבל ברור שערכי השמות יהיו שימושיים לכל מי שמעוניין ללמוד על שמו או מתלבט בבחירת שם, ולדעתי המידע מתאים לוויקיפדיה. בברכה, משתמש כבד - 13:33, 12/07/13
- מי יוצר בשבילי את יונתן (שם פרטי)? Yonidebest Ω Talk 16:36, 12 ביולי 2013 (IDT)
- ערך אנציקלופדי שמוסיף מידע ולא מפריע לאף אחד. גיא - שיחה 17:35, 12 ביולי 2013 (IDT)
- יש חשיבות לערכים על שמות פרטיים. במקרה של רועי לא ממש רואים אותה אמנם, אבל בכל זאת. Corvus,(שיחה) 17:52, 12 ביולי 2013 (IDT)
- Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 18:09, 12 ביולי 2013 (IDT)
- כמו משתמש כבד. קודגורו - שיחה 01:12, 13 ביולי 2013 (IDT)
- אז אפשר לסמוך על ויקיפדיות זרות? ―אנונימי לא חתם
- כמו משתמש כבד. Assafn • שיחה 15:52, 14 ביולי 2013 (IDT)
- אנסה לנמק בהמשך - רמי (Aizenr) - שיחה - בואו ליבא תמונות - 19:24, 14 ביולי 2013 (IDT)
- מן הנימוקים שהביא Lionster בדף השיחה. אביתר ג' • שיחה • תרומות • ח' באב ה'תשע"ג • 15:34, 15 ביולי 2013 (IDT).
- --Yoavd - שיחה 16:34, 15 ביולי 2013 (IDT)
# טוסברהינדי (שיחה) 17:17, 16 ביולי 2013 (IDT)
תקדים
נראה כי בקרב המצביעים בעד המחיקה או נגדה יש תחושה כי ההצבעה הזו יוצרת תקדים, ועל פי תוצאותיה יקבעו ויתקבעו חוקים לגבי כל ערך (שם פרטי) כלשהו. זו לא ההצבעה ואל תהפכו אותה לכזו. אנו מצביעים האם המקרה הפרטי הזה צריך להמחק או לא. מחר יתכן ויכתב ערך (שם פרטי) אחר שיהיה משובח ומומלץ, וההצבעה הזו לא תחרוץ את גורלו. --sir kiss • שיחה 17:58, 12 ביולי 2013 (IDT)
- ההצבעה הזו אמנם לא תחרוץ את גורלם של כל השמות הפרטיים, אבל היא תהווה בהחלט קריאת כיוון. אם נניח יוחלט למחוק - ערך בינוני על שם פרטי לא יוכל להישאר, ואם יוחלט להישאר - ערך כנ"ל יוכל להישאר. נרו יאיר • שיחה • ז' באב ה'תשע"ג • 01:00, 14 ביולי 2013 (IDT)
- נרו, הבעיה עם קריאות כיוון כאלו היא שכל צד נוטה לקרוא את השלטים אחרת והכיוונים מנוגדים . --sir kiss • שיחה 07:09, 14 ביולי 2013 (IDT)
- אני לא מתחייב כמובן שאנשים לא ינסו בעתיד למשוך לכיוון שלהם, אבל ההצבעה הזאת, כמו כל הצבעה, בהחלט תציב רף מסוים, לכאן או לכאן, יש לה חשיבות מעבר למקרה פרטי אחד ויחיד. לי אין עמדה במקרה הזה, ולא הצבעתי, אבל בעתיד כן תהיה לי עמדה ביחס למקרים דומים, לאור החלטת הקהילה. נרו יאיר • שיחה • ז' באב ה'תשע"ג • 10:52, 14 ביולי 2013 (IDT)
- נרו, הבעיה עם קריאות כיוון כאלו היא שכל צד נוטה לקרוא את השלטים אחרת והכיוונים מנוגדים . --sir kiss • שיחה 07:09, 14 ביולי 2013 (IDT)
משתמשים ללא זכות הצבעה
למחוק
- למחוק את כל ערכי השמות.A_Holy_Bartender - שיחה 16:47, 11 ביולי 2013 (IDT)
להשאיר
אם יוחלט למחוק
חלק מהמצביעים "למחוק" כתבו שיש להפוך לדף פירושונים. אצרף גם אני את קולי אליהם, ולכן בקשה לי למפעיל המערכת שעתיד לסכם את ההצבעה: במידה ותוצאת ההצבעה היא "למחוק", אנא אל תמחק/י את הערך מיד (או אם כן, אנא העבר/העבירי אותו לדף טיוטה), כדי שאפשר יהיה להשתמש בחלק מהתוכן לדף הפירושונים. אם אף אחד אחר לא ירים את הכפפה, אנסה ליצור את דף הפירושונים בעצמי (בהנחה, כאמור, שתוצאות ההצבעה תהיינה "למחוק" - אחרת אפשר להתעלם מהבקשה הזו). קיפודנחש 15:55, 15 ביולי 2013 (IDT)
- אפשר ליצור כבר עכשיו דף רועי (פירושונים). גיא - שיחה 16:09, 16 ביולי 2013 (IDT)
- כבר יש דף פירושונים כזה - רועי. טוסברהינדי (שיחה) 17:16, 16 ביולי 2013 (IDT)
- צודק. מה שכדאי (ונהוג) לעשות הוא להחליף את הקישור לרועי (שם פרטי) ברשימת הערכים על אישים בשם רועי. קיפודנחש 18:19, 16 ביולי 2013 (IDT)
- בוצע. אפשר להתעלם מהבקשה בראש הסעיף. קיפודנחש 18:41, 16 ביולי 2013 (IDT)
- אני מתנגד, דפי הפירושונים מציינים כנהוג רק שמות משפחה ולא שמות פרטיים כפי שנרשם בויקיפדיה:פירושונים. רועי אינו צריך להיות חריג. Tomtom • שיחה 19:43, 16 ביולי 2013 (IDT)
- דומני ש-Tomtom צודק. נדמה לי שיצירת הערך רועי שכולו עוסק באנשים בעלי השם הפרטי רועי עוקפת את ההחלטה הקהילתית המסתמנת לעיל למחוק את הערך על שם זה. Dvh - שיחה 20:12, 16 ביולי 2013 (IDT)
- אין שום בעיה בדף הפירושונים לאחר הסרת השמות הפרטיים כפי שעשה טוםטום. נהוג ורצוי להוסיף קצת מידע על השם בדף פירושונים. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:16, 16 ביולי 2013 (IDT)
- דומני ש-Tomtom צודק. נדמה לי שיצירת הערך רועי שכולו עוסק באנשים בעלי השם הפרטי רועי עוקפת את ההחלטה הקהילתית המסתמנת לעיל למחוק את הערך על שם זה. Dvh - שיחה 20:12, 16 ביולי 2013 (IDT)
- אני מתנגד, דפי הפירושונים מציינים כנהוג רק שמות משפחה ולא שמות פרטיים כפי שנרשם בויקיפדיה:פירושונים. רועי אינו צריך להיות חריג. Tomtom • שיחה 19:43, 16 ביולי 2013 (IDT)
- בוצע. אפשר להתעלם מהבקשה בראש הסעיף. קיפודנחש 18:41, 16 ביולי 2013 (IDT)
- צודק. מה שכדאי (ונהוג) לעשות הוא להחליף את הקישור לרועי (שם פרטי) ברשימת הערכים על אישים בשם רועי. קיפודנחש 18:19, 16 ביולי 2013 (IDT)
- כבר יש דף פירושונים כזה - רועי. טוסברהינדי (שיחה) 17:16, 16 ביולי 2013 (IDT)
נכון שהיה כתוב כך בויקיפדיה:פירושונים, אבל זה רק אומר שמישהו כתב זאת פעם, ולא הופך זאת ל"מדיניות". בעובדה, חלק מהערכים בקטגוריה:שמות פרטיים הם דפי פירושונים שמפנים לאנשים שזה שמם. החזרתי את השמות הפרטיים לדף הפירושונים, ולעת עתה הסרתי את המשפט הזה. בקשתי היא שאם רוצים לקבוע מדיניות, זה יתבצע אחרי דיון וקונצנזוס של הקהילה. מחיקת השורה מויקיפדיה:פירושונים הייתה לפי הכלל "הלכה ואין מורין כן": העובדה שיש דפי פירושונים כאלו, והעובדה שהם טובים ומועילים, יותר חזקה מאיזה משפט שמישהו כתב פעם בדף עזרה כלשהו ללא דיון וללא קונצנזוס. כמובן שאם הקהילה תחליט שה"כלל" הזה ראוי ורצוי (אודה שקשה לי לראות למה שהקהילה תחליט כך, ומה ההיגיון מאחרי הקביעה הזו), אין בכוונתי להילחם ולהתעקש. קיפודנחש 08:37, 17 ביולי 2013 (IDT)
- זוהי מדיניות דה פקטו. אתה רוצה לשנות דון בדף השיחה ואל תכנס למלחמות עריכה Tomtom • שיחה 10:21, 17 ביולי 2013 (IDT)
- לא נכון שזו מדיניות דה פקטו: בעובדה יש כבר דפים כאלו. לגבי מלחמת עריכה: ביטלתי עריכה מזיקה אחת שלך - זו לא מלחמת עריכה. למעשה, אם לדקדק כחוט השערה, דווקא מה שאתה עשית נחשב ל"מלחמת עריכה". לא מעניין אותי לדקדק כחוט השערה - בסך הכל איני אוהב/ת כשנוזפים בי בצדקנות ולא בצדק. קיפודנחש 18:12, 17 ביולי 2013 (IDT)
- זוהי מדיניות דה פקטו. אתה רוצה לשנות דון בדף השיחה ואל תכנס למלחמות עריכה Tomtom • שיחה 10:21, 17 ביולי 2013 (IDT)
- אני מסכים - בהינתן שתי שורות מידע בראש הדף רועי, המסכמות את המידע שבדף זה, ותוך הוספת לינק המאפשר לקורא לראות את כל הערכים שזהו שמם הפרטי (ראו מה שכתבתי במזנון בנושא), ניתן לוותר על הדף רועי (שם פרטי). לדעתי כך יש לעשות גם עם שאר ערכי השמות הפרטיים שאין בהם תוכן רב - להוסיף את המידע הרלוונטי לדף הפירושונים.
- הכלל של רק שמות משפחה בדף ויקיפדיה:פירושונים קיים מאז ספטמבר 2005, מאז עבור 8 שנים, וזה דף מדיניות ותיק. ברור שהוא נכתב על ידי מישהו, אבל מאז עברו עליו מספיק עיניים ואיש לא עירער על כך. זה דף מדיניות. אם יש עוד פירושונים הכוללים שמות פרטיים שלא עומדים בקריטריונים יש להסיר אותם. בכל פעם שאני נתקלת במקרה כזה אני מסירה. אם קיפודנחש רוצה לשנות את המדיניות בנושא הוא מוזמן להעלות הצעה במזנון. אני רק מציעה שיחשוב איך למשל יראה הדף אברהם (פירושונים), מרוב שמות הוא יהפוך למייגע ובלתי שימושי. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:08, 17 ביולי 2013 (IDT)
- לא הצלחתי למצוא זכר ל"כלל" כזה לפני 2009 - אודה לחנה אם תוכל להצביע על השורה אליה התכוונה כשכתבה שכלל כזה קיים מאז ספטמבר 2005. בפועל ראיתי שורה שנוספה על ידי משתמש:חי בעריכה זו מ-2009, ולא הצלחתי למצוא דיון או החלטה שתומכים בה. לא סביר בעיני ששורה שמישהו פעם רשם באיזה דף מקבלת קדושה של "מדיניות" באופן אוטומטי, מעצם היותה רשומה באיזה מקום. העובדה שבפועל יש דפים כאלו, ואיש מעולם לא ערער על העובדה שהם טובים ומועילים מפריכה, למעשה, את הטענה שזו "מדיניות בפועל". קיפודנחש 18:18, 17 ביולי 2013 (IDT)
- ראה כאן בפרק פירושונים ובינוויקי בכלל "שם משפחה כלשהו או שם פרטי של מלך". הערה נוספת: לא כל כלל בויקיפדיה כתוב במקום כלשהו, יש גם תורה שבעל פה כגון חשיבות אנציקלופדית לכל פרופסור. אם כך התקבע דה פקטו, אז זו מדיניות.
- וכפי שכתבתי למעלה איך למשל יראה הדף אברהם (פירושונים)? חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:27, 17 ביולי 2013 (IDT)
- הוא ייראה משהו בסגנון הבא:
- א. הקדמה שמסבירה בשתי שורות על מקור השם אברהם ועל כך שכיום הוא משמש גם כשם פרטי וגם בשם משפחה, בעברית ובשפות אחרות.
- ב. כמו היום - רשימת כל הפירושונים - מקומות, דברים אחרים - ואישים שזהו שם משפחתם.
- ג. הפניה בשורה אחת לכל הערכים שמתחילים במילה אברהם.
- כמובן שאין שום כוונה להפנות מילולית לכל אלה ששמם הפרטי הוא אברהם. אנא ראי את מה שכתבתי על זה במזנון. טוסברהינדי (שיחה) 19:10, 17 ביולי 2013 (IDT)
- אין לי בעיה עם ההצעה שלך. יש לי בעיה עם הצעה של קיפודנחש. אני מחכה לתשובתו. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:18, 17 ביולי 2013 (IDT)
- לא הצלחתי למצוא זכר ל"כלל" כזה לפני 2009 - אודה לחנה אם תוכל להצביע על השורה אליה התכוונה כשכתבה שכלל כזה קיים מאז ספטמבר 2005. בפועל ראיתי שורה שנוספה על ידי משתמש:חי בעריכה זו מ-2009, ולא הצלחתי למצוא דיון או החלטה שתומכים בה. לא סביר בעיני ששורה שמישהו פעם רשם באיזה דף מקבלת קדושה של "מדיניות" באופן אוטומטי, מעצם היותה רשומה באיזה מקום. העובדה שבפועל יש דפים כאלו, ואיש מעולם לא ערער על העובדה שהם טובים ומועילים מפריכה, למעשה, את הטענה שזו "מדיניות בפועל". קיפודנחש 18:18, 17 ביולי 2013 (IDT)
- הכלל של רק שמות משפחה בדף ויקיפדיה:פירושונים קיים מאז ספטמבר 2005, מאז עבור 8 שנים, וזה דף מדיניות ותיק. ברור שהוא נכתב על ידי מישהו, אבל מאז עברו עליו מספיק עיניים ואיש לא עירער על כך. זה דף מדיניות. אם יש עוד פירושונים הכוללים שמות פרטיים שלא עומדים בקריטריונים יש להסיר אותם. בכל פעם שאני נתקלת במקרה כזה אני מסירה. אם קיפודנחש רוצה לשנות את המדיניות בנושא הוא מוזמן להעלות הצעה במזנון. אני רק מציעה שיחשוב איך למשל יראה הדף אברהם (פירושונים), מרוב שמות הוא יהפוך למייגע ובלתי שימושי. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:08, 17 ביולי 2013 (IDT)
סיכום ההצבעה
הוחלט למחוק את הערך, ברוב של 27:15. בברכה, דני. Danny-w • שיחה 17:30, 18 ביולי 2013 (IDT)