ויקי:הצבעת אמון במפעיל מערכת/ארכיון 3
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
__ARCHIVEDTALK__
שנילי • שיחה
- תאריך תחילת ההצבעה: 09:37, 15 במאי 2010 (IDT)
- תאריך סיום ההצבעה:
החלטתי להיענות לאתגר ולהעמיד עצמי לביקורת הקהילה.
אני מתקרב לשלוש שנות שירות, אך למען הגילוי הנאות אבהיר שהצבעתי נגד בהצבעה שהייתה לאחרונה בפרלמנט להעמדת מפעילים לבחירה מחדש מידי תקופה, ואני נגד הצעתו המתבשלת של מתניה.
מעט על ההיסטוריה שלי כמפעיל: תקופה ממושכת לפני המינוי לא הסכמתי למועמדותי כי לא הרגשתי בשל. כשהסכמתי קיבלתי הסכמה גורפת ומוניתי לתפקיד. היו לי החלטות מוצלחות (כולל מחיקת ערך פיקטיבי שעתון הארץ העלה כדי לבחון את אמינות הוויקיפדיה - ראו משה ארציאלי, באתר הארץ, 16 ביולי 2008 ובניגוד לאמור שם הוא נמחק בתוך שמונה דקות אחרי בדיקה), שימשתי בורר בכמה מלחמות "עקובות מדם" (כגון בוררות בענין רשימת המאחזים והמחלוקת בנושא מפות). כמובן שעשיתי גם טעויות ואולי אף פגעתי במישהו, אך עד כמה שזכור לי לא הועמדתי מעולם לדיון ממשי בויקיפדיה:ברורים.
את היקף פעילותי כמפעיל ניתן לראות בסטטיסטיקה (מקום טוב באמצע) ואת משנתי הוויקיפדית פירטתי בטילדה הרביעית תחת הכותרת אני כאן בשביל הכיף.
זהו, אני שם קסדה ושכפ"ץ ותופס מחסה.
הערות והארות
תגובה לליש
- לא הצלחתי להבין במה תועיל למפעיל כשנילי "תקופת צינון". מה? הוא ישב בפינה לחשוב טוב עלמה שהוא עשה? יראה מישהו משחית ויגיד לעצמו "אם היו לי הרשאות הייתי חוסם אותו" אבל לא יחסום? • עודד (Damzow) • שיחה • !For King and Country • 10:30, 15 במאי 2010 (IDT)
- אריה, שקול נא זאת - נעילת דף מובילה למעשה לסנקציה על כל משתמשי ויקיפדיה. זה מעין עונש קולקטיבי שמושת בגלל שניים-שלושה משתמשים שלא מסוגלים לעצור לרגע מלשחזר זה את זה. לעומת זאת, חסימה (במיוחד לטווח קצר ומינימלי) מצליחה להביא להפסקת מלחמת העריכה המיידית תוך הטלת הסנקציה ישירות על הגורם הבעייתי, מבלי לפגוע באחר. זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 12:40, 15 במאי 2010 (IDT)
- זהר, אילו אני הייתי מפעיל מערכת הייתי מעדיף נעילת דף לזמן קצר על פני חסימת משתמשים ותיקים. משך הנעילה יכול להיות כמשך החסימה שלדידך מורידה את גובה הלהבות ואין בה את אותו היבט משפיל שיש בחסימה של חבר קהילה. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 12:42, 15 במאי 2010 (IDT)
- מנסיון - הגנה לטווח קצר (אני מדבר כאן על שעתיים) לא עוזרת, ומלחמת העריכה לרוב מתחדשת מייד עם פוג ההגנה או עוברת לערך אחר. לעומת זאת, חסימה קצרה (רבע שעה-שעתיים) מונעת לרוב את המשך השתתפות המשתמש במלחמת העריכה בערך המדובר ובכלל בטווח הקצר, למעט במקרים חריגים (שלרוב מסתיימים בחסימה לטווח ארוך). ואני לא רואה כל הבדל בין משתמש ותיק, מפעיל או בירוקרט למשתמש חדש, בהנחה ופעולותיו הראשונות של זה האחרון לא היו כניסה למריבות. זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 12:53, 15 במאי 2010 (IDT)
- עודד, נעילת דף אינה רצוייה, אך איומים בחסימה או חסימות מהווים פגיעה בוויקיפד תורם, הם מורידים את המורל של אותו ויקיפד ואולי של ויקיפדים נוספים ופוגעים ברצון להמשיך לתרום. אם אינך מבין זאת, זה סימן שגם אתה זקוק לתקופת צינון, תקופה שמהלכה יזדמן לך להיות מהצד השני של המתרס ולהתנסות בתחושה המשפילה של להיות תחת איום או בחסימה בגלל מחלוקת לגיטימית על תוכן. מפעילי מערכת שלא מבינים זאת זקוקים בדחיפות לתקופת צינון. בברכה. ליש - שיחה 12:49, 15 במאי 2010 (IDT)
- המחלוקת מפסיקה להיות לגיטימית כאשר הדרך לפתור אותה היא באמצעות מלחמת עריכה. זה לא אומר שצריך לקפוץ ישר לחסימה (וגם לא להגנה), אבל אם המשתמשים לא נענים לבקשה לחדול - אין סיבה להעניש בגללם את כלל אוכלוסיית העורכים. זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 12:53, 15 במאי 2010 (IDT)
- צר לי שזאת עמדתך וזה שאתה, עודד ושנילי נוקטים באותה עמדה, זה סימן מובהק עד כמה ההצעה שקיבלה 56% ולא עברה, אך כללה תקופת צינון, הייתה נכונה. אתם מזלזלים בכבוד הוויקיפדים התורמים ולא מבינים עד כמה איומים בחסימה וחסימות של מי שאינם משחיתים, הם מעשים משפילים. בברכה. ליש - שיחה 12:57, 15 במאי 2010 (IDT)
- אני מאמין שאפשר להפסיק מלחמת עריכה בלי חסימה של משתמשים, ואני לא חושש לומר שאני חושש יותר בכבודם של אלה שכבר הוכיחו מחויבות עקבית למיזם. לא על הוותק לבדו, אך הוותק חשוב כי הוא מלמד על מחויבות, ואנשים מחויבים אני לא רוצה בשום אופן להשפיל. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 12:58, 15 במאי 2010 (IDT)
- אין ספק שכאשר ניתן להפסיק מלחמת עריכה בלי כל סנקציה שהיא, ואף בלי איומים - זה עדיף. אבל כאשר זה לא עובד, אני מאמין שעדיפה סנקציה נקודתית על מי שהחליט "לצפצף" על חוקי הקהילה מאשר סנקציה כללית על כל הקהילה, בה הוא לא יוצא ניזוק ואין למעשה כל מניעה שיחזור על מעשיו. בעזרת הגנה אנו למעשה מנציחים את מלחמות העריכה - אין לאף אדם אינטרס שלא לקיימן, ולמעשה ייתכן שירוויח כי יגנו על הגרסה שלו. בעזרת חסימה, במקרים בהם אין דרך אחרת, סביר והמשתמש לא ירצה לחזור על המעשה שוב (שוב, לבד ממקרים קיצוניים שלרוב מסתיימים בחסימה ללא הגבלת זמן). אני שם את כבוד הוויקיפדיה מעל כבוד המשתמשים שבוחרים לעבור על כלליה. זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 13:05, 15 במאי 2010 (IDT)
- זהר, הצגתי לך מתכון שלא כולל חסימה ולא התיחסת אליו: חסימת הדף, דיון עם הניצים כדי לברר על מה המחלוקת, הזמנת מתדיינים נוספים שיביעו את דעתם, אם אף אחד לא משתכנע, מעבר להצבעת מחלוקת. זו דרך הגונה לפיתרון בעיות תוכן, בלי איומים ובלי חסימות של ויקיפדים תורמים. התעקשות על חסימת ויקיפדים שאינם משחיתים היא סימן ממש לא טוב. בברכה. ליש - שיחה 15:25, 15 במאי 2010 (IDT)
- המתכון שלך הוא לא מתכון חדש, הוא דרך שלעיתים אנו נוקטים בה, לא מהיום. בכל מצב של מלחמת עריכה ניגשים ומעריכים מה הדרך הנכונה. הבעיה עם הדרך עליה אתה מדבר היא שאתה נוקט בסנקציה כלפי כלל האוכלוסיה ולא מנסה למנוע מלחמות עריכה עתידיות (להפך - מעודד אותן, כפי שהסברתי). בדיונים לקראת ההצבעה עסקנו בהשוואת המפעילים למני תפקידים, בוא נלך על זה של שוטר, שרואה הפרת סדר במקום ציבורי. מה יותר סביר - שיעצור לזמן קצר (יטיל סנקציה) או יזהיר את מי שהפר את הסדר, או שיסגור את המקום למשך תהליך בירור ארוך לפתירת שורש המחלוקת שהובילה להפרת הסדר? זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 15:43, 15 במאי 2010 (IDT)
- ההשוואה לא מתאימה והיא אפילו מטעה, כי לא סוגרים את הוויקיפדיה ואפילו את דף המחלוקת לא סוגרים, רק מונעים לזמן קצוב את אפשרות העריכה שלו. אפשר לחשוב שעומדים בתור לערוך את דף המחלוקת... בדרך כלל מי שרוצה לערוך את הדף המסוים הוא אחד מהמעורבים במחלוקת ואם לא, תמיד אפשר לבקש, בדף השיחה, להכניס שינוי דחוף כזה או אחר. הצגת הדברים כאילו חסימת הדף לעריכה גורמת להפרעה גדולה, אינה נכונה. ביקשת להשוות לשוטר, בקשה, כשוטר לשעבר, במקרה של סכסוך בין שני אנשים מהוגנים, לא עוצרים אף אחד מהם, מנסים הידברות, תיווך, גישור ועוד ובכלות כל הקיצים מפנים את הניצים לבית המשפט - בלי מעצרים, אף שוטר שפוי לא יעצור אזרחים מהוגנים וגם לא יאיים עליהם במעצר. בברכה. ליש - שיחה 15:51, 15 במאי 2010 (IDT)
- הערך (המקום הציבורי) נסגר באופן זמני לכל. בגלל התפרעות של שני אנשים, שלא היה להם אכפת מהחוקים או מהקהילה - אתה מציע להעניש את כולם. לעומת זאת, חסימה קצרת טווח, ששקולה לעיכוב המתפרעים בדוגמה שנתתי, היא מה שעושים ביומיום. אז בתור שוטר, תגיד - מה עושים אם בזמן שמדברים, מתווכים ומגשרים ביניהם האנשים ממשיכים להפר את הסדר במקום הציבורי? זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 19:19, 15 במאי 2010 (IDT)
- זהר, אני מכבד את האינטליגנציה שלך ואני מסרב להאמין שלא הבנת את דברי - אם נועלים את הדף, אין שום התפרעויות וההפרעה לוויקיפדיה אפסית. אם דרוש עדכון "נורא" דחוף, אפשר לבקש בדף השיחה ואז מפעיל המערכת הזמין יכניס אותו. זה מזכיר לי את הדוגמה עם הזאב והגדי, כשהזאב ביקש מהגדי סיגריה וכל תשובה אמורה להוביל לטריפת הגדי - אתה פשוט רוצה לחסום ואינך מוכן לשקול בצורה ראוייה את החלופה, מנפח את ה"הטרדה" לוויקיפדיה, כדי להצדיק חסימה. אין הצדקה לחסימה והדרך הזאת פסולה. בברכה. ליש - שיחה 19:28, 15 במאי 2010 (IDT)
- אני לא מסכים עימך. אני רואה נזק גדול בהגנה על דף, נזק של המשתמש האלמוני שמגיע לדף ורוצה לתרום ולא יכול - ועובר הלאה. נזק של טעויות שבינתיים מונצחות והנזק הכי גדול - עידוד המשך מלחמות העריכה, כך שהנזק יתפרש לעוד ועוד דפים. ולא, אני לא רוצה לחסום. אבל בוא בכל זאת תענה ותסביר - שני אנשים מתפרעים במקום ציבורי - נניח מפגינים ללא רשיון בפארק ועושים הרבה רעש. האם הדרך הסבירה לטפל בבעיה היא לסגור את המקום עד שילבנו את הבעיה בגינה הפגינו (או לפחות ישיגו רשיון)? הדרך הנכונה היא לא להעניש את כולם, אלא לגרום להם להפסיק. אז אין ספק, משוחחים, מנסים להסביר שעליהם לחדול, מבקשים - לעיתים אף מתחננים. את כל זה אנו עושים במלחמות עריכה. ואם זה לא עוזר והם מתעקשים לנסות ולחזור ולהפגין שוב ושוב? אז בשלב מסויים אין ברירה ועוצרים אותם. לא שולחים אותם לשופט, לא מבקשים לעכב אותם לשבוע - נותנים להם לבלות כמה שעות בבית המעצר, בתקווה שאם מילים ובקשות לא עזרו - אז הם המשוואה של התפרעות=נעצרת תחדיר את הרמז. אף אחד לא אוהב להכנס למעצר, כפי שאף אחד לא אוהב להחסם. וכשבקשות, הסברים, הדרכות, הפניות ולבסוף גם הוראות מפורשות שלא להכנס למלחמת עריכה לא עוזרים - התשובה היא לא להעניש את כלל הקהילה, אלא לחסום את המשתמש. לדקה. לעשר דקות. לשעתיים כי זו ברירת המחדל הקצרה ביותר. זה פחות משנה - הנקודה היא להחדיר למשתמש לראש שמלחמת עריכה היא כלי בלתי מקובל ושאם הוא ישתמש בה על אף הפצרות אחרים, אז כפי שקורה כל אימת שמישהו מפר את הכללים - תוטל עליו סנקציה.
- אני מניח שישנו איזשהו שלב בו גם אתה תסכים עימי שיש צורך בחסימה. תגן על דף א' ובעוד שבוע הוא יכנס למלחמה בדף ב'. תגן על ב' ובמהרה יבוא ג'. יש לנו משתמשים שנמצאים בכחמישה-שישה מחלוקות פעילות על תכני ערכים כל הזמן. על כמה מוויקיפדיה תגן, רק כדי לא לפגוע בכבודם של אלו שלא אכפת להם מכבוד האחרים? זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 19:48, 15 במאי 2010 (IDT)
- הדיון שלך ושל אריה האם לחסום או להגן במלחמת עריכה הוא עקרוני ושייך לויקיפדיה:מזנון ולא להצבעת האמון של שנילי. אנא המשיכו אותו שם ולא על גבי ההצבעה הזאת. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 19:55, 15 במאי 2010 (IDT)
- הוא לא כל כך עקרוני. לא נראה לי שמישהו רוצה לקבוע שיש לחסום אוטומטית בעקבות מלחמות עריכה, ולא נראה לי שיש מי שרוצה לאסור על חסימה בעקבות מלחמות עריכה. לעיתים צריך לחסום, לעיתים לא. לא ניתן, ולא צריך, לקבוע מסמרות בנושא. זה דיון שנוגע לדעתו הספציפית של אריה. זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 19:58, 15 במאי 2010 (IDT)
- הדיון שלך ושל אריה האם לחסום או להגן במלחמת עריכה הוא עקרוני ושייך לויקיפדיה:מזנון ולא להצבעת האמון של שנילי. אנא המשיכו אותו שם ולא על גבי ההצבעה הזאת. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 19:55, 15 במאי 2010 (IDT)
- זהר, אני מכבד את האינטליגנציה שלך ואני מסרב להאמין שלא הבנת את דברי - אם נועלים את הדף, אין שום התפרעויות וההפרעה לוויקיפדיה אפסית. אם דרוש עדכון "נורא" דחוף, אפשר לבקש בדף השיחה ואז מפעיל המערכת הזמין יכניס אותו. זה מזכיר לי את הדוגמה עם הזאב והגדי, כשהזאב ביקש מהגדי סיגריה וכל תשובה אמורה להוביל לטריפת הגדי - אתה פשוט רוצה לחסום ואינך מוכן לשקול בצורה ראוייה את החלופה, מנפח את ה"הטרדה" לוויקיפדיה, כדי להצדיק חסימה. אין הצדקה לחסימה והדרך הזאת פסולה. בברכה. ליש - שיחה 19:28, 15 במאי 2010 (IDT)
- הערך (המקום הציבורי) נסגר באופן זמני לכל. בגלל התפרעות של שני אנשים, שלא היה להם אכפת מהחוקים או מהקהילה - אתה מציע להעניש את כולם. לעומת זאת, חסימה קצרת טווח, ששקולה לעיכוב המתפרעים בדוגמה שנתתי, היא מה שעושים ביומיום. אז בתור שוטר, תגיד - מה עושים אם בזמן שמדברים, מתווכים ומגשרים ביניהם האנשים ממשיכים להפר את הסדר במקום הציבורי? זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 19:19, 15 במאי 2010 (IDT)
- ההשוואה לא מתאימה והיא אפילו מטעה, כי לא סוגרים את הוויקיפדיה ואפילו את דף המחלוקת לא סוגרים, רק מונעים לזמן קצוב את אפשרות העריכה שלו. אפשר לחשוב שעומדים בתור לערוך את דף המחלוקת... בדרך כלל מי שרוצה לערוך את הדף המסוים הוא אחד מהמעורבים במחלוקת ואם לא, תמיד אפשר לבקש, בדף השיחה, להכניס שינוי דחוף כזה או אחר. הצגת הדברים כאילו חסימת הדף לעריכה גורמת להפרעה גדולה, אינה נכונה. ביקשת להשוות לשוטר, בקשה, כשוטר לשעבר, במקרה של סכסוך בין שני אנשים מהוגנים, לא עוצרים אף אחד מהם, מנסים הידברות, תיווך, גישור ועוד ובכלות כל הקיצים מפנים את הניצים לבית המשפט - בלי מעצרים, אף שוטר שפוי לא יעצור אזרחים מהוגנים וגם לא יאיים עליהם במעצר. בברכה. ליש - שיחה 15:51, 15 במאי 2010 (IDT)
- המתכון שלך הוא לא מתכון חדש, הוא דרך שלעיתים אנו נוקטים בה, לא מהיום. בכל מצב של מלחמת עריכה ניגשים ומעריכים מה הדרך הנכונה. הבעיה עם הדרך עליה אתה מדבר היא שאתה נוקט בסנקציה כלפי כלל האוכלוסיה ולא מנסה למנוע מלחמות עריכה עתידיות (להפך - מעודד אותן, כפי שהסברתי). בדיונים לקראת ההצבעה עסקנו בהשוואת המפעילים למני תפקידים, בוא נלך על זה של שוטר, שרואה הפרת סדר במקום ציבורי. מה יותר סביר - שיעצור לזמן קצר (יטיל סנקציה) או יזהיר את מי שהפר את הסדר, או שיסגור את המקום למשך תהליך בירור ארוך לפתירת שורש המחלוקת שהובילה להפרת הסדר? זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 15:43, 15 במאי 2010 (IDT)
- זהר, הצגתי לך מתכון שלא כולל חסימה ולא התיחסת אליו: חסימת הדף, דיון עם הניצים כדי לברר על מה המחלוקת, הזמנת מתדיינים נוספים שיביעו את דעתם, אם אף אחד לא משתכנע, מעבר להצבעת מחלוקת. זו דרך הגונה לפיתרון בעיות תוכן, בלי איומים ובלי חסימות של ויקיפדים תורמים. התעקשות על חסימת ויקיפדים שאינם משחיתים היא סימן ממש לא טוב. בברכה. ליש - שיחה 15:25, 15 במאי 2010 (IDT)
- אין ספק שכאשר ניתן להפסיק מלחמת עריכה בלי כל סנקציה שהיא, ואף בלי איומים - זה עדיף. אבל כאשר זה לא עובד, אני מאמין שעדיפה סנקציה נקודתית על מי שהחליט "לצפצף" על חוקי הקהילה מאשר סנקציה כללית על כל הקהילה, בה הוא לא יוצא ניזוק ואין למעשה כל מניעה שיחזור על מעשיו. בעזרת הגנה אנו למעשה מנציחים את מלחמות העריכה - אין לאף אדם אינטרס שלא לקיימן, ולמעשה ייתכן שירוויח כי יגנו על הגרסה שלו. בעזרת חסימה, במקרים בהם אין דרך אחרת, סביר והמשתמש לא ירצה לחזור על המעשה שוב (שוב, לבד ממקרים קיצוניים שלרוב מסתיימים בחסימה ללא הגבלת זמן). אני שם את כבוד הוויקיפדיה מעל כבוד המשתמשים שבוחרים לעבור על כלליה. זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 13:05, 15 במאי 2010 (IDT)
- המחלוקת מפסיקה להיות לגיטימית כאשר הדרך לפתור אותה היא באמצעות מלחמת עריכה. זה לא אומר שצריך לקפוץ ישר לחסימה (וגם לא להגנה), אבל אם המשתמשים לא נענים לבקשה לחדול - אין סיבה להעניש בגללם את כלל אוכלוסיית העורכים. זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 12:53, 15 במאי 2010 (IDT)
- זהר, אילו אני הייתי מפעיל מערכת הייתי מעדיף נעילת דף לזמן קצר על פני חסימת משתמשים ותיקים. משך הנעילה יכול להיות כמשך החסימה שלדידך מורידה את גובה הלהבות ואין בה את אותו היבט משפיל שיש בחסימה של חבר קהילה. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 12:42, 15 במאי 2010 (IDT)
הרעל שליש מפיץ נגד מפעילים עוד מההצבעה בפרלמנט איננו ראוי. עדיף שיבדוק את עצמו לפני שיתנפל על אחרים. אזכיר לדוגמה את התנהגותו הכוחנית בכל הקשור לערכים אודות רומניה. לדוגמה - הערך יאשי. בעוד שיתר הערים (עד כמה שידוע לי) דוגמת בוקרשט שינו את שמם מ"בוקרשטי" שרצה ליש לשמן התקין, התעקש ליש, תוך כדי פגיעה במתדיינים האחרים להשאיר את הערך בצורתו הקלוקלת. התנהגותו הדוחה בהצבעה בפרמנלט איננה חדשה. לכן, אין להתרגש מהשטויות שלו. גילגמש • שיחה 15:50, 15 במאי 2010 (IDT)
- תודה רבה גילגמש. אד הומינם מהסוג הזה מחזק את דברי הביקורת של ויקיפדים רבים על שיטת ההצבעה הזו ועל השתקת הביקורת נגד המפעילים באופן כללי. לא פלא שהתופעה של ויקיפדים שמעדיפים להגיבים כאנונימים בדיונים מחשש ש"יוסמנו" רק הולכת וגוברת. יורי - שיחה 16:23, 15 במאי 2010 (IDT)
בעד
- מפעיל נהדר בכל רמ"ח איבריו. • עודד (Damzow) • שיחה • !For King and Country • 09:37, 15 במאי 2010 (IDT)
- מהטובים שבחבורה, כן ירבו כמוך. מפעילים שקולים ובוגרים הם מצרך מבוקש ונדיר. Harel • שיחה 09:43, 15 במאי 2010 (IDT)
- דוד שי - שיחה 10:30, 15 במאי 2010 (IDT)
- אלמוג 10:34, 15 במאי 2010 (IDT)
- yanshoof • שיחה • מיזמון ערכים שאינם במעקב יצא לדרך! 11:09, 15 במאי 2010 (IDT)
- איתן - שיחה 11:13, 15 במאי 2010 (IDT)
- מהטובים. Ranbar - שיחה 11:24, 15 במאי 2010 (IDT)
- לא נתקלתי במצב בו לא פעל כשורה, אשמח אם המתנגדים יוכלו להוסיף גם דוגמאות קונקרטיות ולא רק אמירות כלליות שנאמרות באוויר. בברכה, נטע - שיחה 12:49, 15 במאי 2010 (IDT)
- סקרלט • שיחה 13:55, 15 במאי 2010 (IDT)
- נתקלתי רק בפעולות הוגנות. Setreset • שיחה • מתקפת איכות בפיזיקה! 14:49, 15 במאי 2010 (IDT)
- אני לא נוהג להצביע בהצבעות אלה, הפעם, לאור הרעל ששופך ליש החלטתי בכל זאת להביע את עמדתי. גילגמש • שיחה 15:50, 15 במאי 2010 (IDT)
- מפעיל מצוין. הדיון העקרוני שלמעלה בנושא חסימה או הגנה לא קשור פה. איתי פ. • שיחה 20:39, 15 במאי 2010 (IDT)
- בלי שום ספק בכלל. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:41, 15 במאי 2010 (IDT)
- גוונא + שיחה + פורטל הלכה זקוק לדם חדש 20:56, 15 במאי 2010 (IDT)
- לא שנזקקתי לשכנוע, ובכל זאת חנה שכנעה אותי. יוסי • שיחה 20:58, 15 במאי 2010 (IDT)
- אביעדוס • ג' בסיוון ה'תש"ע, 22:00, 15 במאי 2010 (IDT)
- מוטי - שיחה 22:54, 15 במאי 2010 (IDT)
- Lostam - שיחה 22:58, 15 במאי 2010 (IDT)
- מתניה • שיחה 00:26, 16 במאי 2010 (IDT)
- Viyh - שיחה 00:41, 16 במאי 2010 (IDT)
- אפי ב. • התחברו לרגשותיכם •
- עוד לא שכחתי את התבטאויותיו הבוטות בפרלמנט, אבל מדובר ביוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל. בסך הכל מפעיל טוב. עידו • שיחה 15:38, 18 במאי 2010 (IDT)
- מפעיל מצוין, שקול ואחראי. Magister • שיחה 18:27, 18 במאי 2010 (IDT)
- Yonidebest Ω Talk 19:42, 18 במאי 2010 (IDT)
- מיקיMIK • שיחה • 19:55, 18 במאי 2010 (IDT)
- הגם שבעיני הדברים שהוטחו בפרלמנט, היו מצערים ביותר. דורית 21:18, 20 במאי 2010 (IDT)
- אלדד • שיחה 20:49, 21 במאי 2010 (IDT)
- כמובן ש בעד dMy • שיחה • 21:05, 21/05/2010 • ט' בסיוון ה'תש"ע
נגד
- ויקיפד הגון ובעל מצפון, אבל... נוטה לאיים בחסימות ואף לחסום במקרים בהם אפשר לנקוט באמצעים פחות חריפים, לדוגמה, נעילת דפים. לדעתי הוא זקוק מאוד לתקופת צינון ולאחריה יהיה מפעיל הרבה יותר טוב. בברכה. ליש - שיחה 09:53, 15 במאי 2010 (IDT)
- ראו דיון להלן בסעיף תגובה לליש
- כקודמי אשר44 - שיחה 10:00, 15 במאי 2010 (IDT)
- לצערי הרב אני מרגישה שעלי להצביע נגד. מאד קשה לי הצבעה זאת, אני מכירה את אלי אישית. אבל יש לי בעיה עם חלק מהתנהלותו כמפעיל. בחלקו עם המה, אבל יותר עם האיך. אפשר לעשות דברים נכונים, אבל הדרך בהם הם נעשים גם היא מאד חשובה. ביקשתי לפני זמן מה הרשאות מנטר, והערכתי אל המפעילים והמנטרים גברה. זו משימה סזיפית קשה שדורשת אם רוצים לעשותה כמו שצריך תשומת לב רבה. אז אם ניטור הוא קשה, על אחת וכמה להיות מפעיל זה קשה. לכן לעיתים מאבדים את הסבלנות והרצון להסביר מדוע הדברים נעשים כפי שהם נעשים. אבל זוהי פעולה חשובה. הויקיפדים הם אנשים עם רגשות. ואנשים נפגעים. אבל אם טורחים להסביר להם את מהות הפעולה, היא מתקבלת אחרת. במיוחד יש לשים לב לכך אצל עורכים חדשים ואנונימים. ותיקים ידעו איך להתמודד עם פעולות מפעיל, חדשים לא יודעים. הם ממש לא מבינים ולא יודעים להיכן להיכנס ואיך נכנסים ואין להם כלים וידע להתמודד. ולצערי בחלק הזה שנילי צריך להשתפר. לא רציתי לתת דוגמאות, אבל לאור בקשתה של נטע, אני אתן דוגמא אחת לכוונתי כאן וגם בגרסה ההיסטורית של אותה שיחה כאן. אחת הפעולות שלקחתי על עצמי הוא לקבל עורכים חדשים. חשוב לי מאד שקבלת הפנים שלהם תהיה יפה וחייכנית, וגם אם מבטלים עריכות שלהם, הם מבינים מדוע ולמה. רק בדרך זאת נשאירם אצלנו. אתם יכולים לראות דוגמה טרייה מהיום כיצד לדעתי יש לעשות זאת כאן. ללא ספק דורש הרבה יותר מאמץ, אבל זה מאמץ שנושא פירות Hanay • שיחה • את נשר כבר ראית? 18:12, 15 במאי 2010 (IDT)
- המאבקים שהיו לשנילי עם חנה לא נגעו לתפקידו כמפעיל אלא היו מאבק של ויקיפד בויקיפד אחד שחושב - שיחה 19:41, 15 במאי 2010 (IDT)
- לא היו שום מאבקים, לא היו מאבקים בכלל, לא מאבקים של ויקיפד בויקיפד, ולא מאבקים של ויקיפד במפעיל Hanay • שיחה • את נשר כבר ראית? 20:15, 21 במאי 2010 (IDT)
- המאבקים שהיו לשנילי עם חנה לא נגעו לתפקידו כמפעיל אלא היו מאבק של ויקיפד בויקיפד אחד שחושב - שיחה 19:41, 15 במאי 2010 (IDT)
- אורי • שיחה 16:53, 16 במאי 2010 (IDT)
נמנע
- אם המפעילים רוצים לקבל החלטה ביניהם להעמיד את עצמם להצבעת אמון בצורה מסודרת כפי שהחליטה הקהילה אז אני בעד. אבל הצבעות במתכונות הנוכחית הזה הם לא לעניין, והכל כבר נאמר בנושא. יורי - שיחה 09:43, 15 במאי 2010 (IDT)
- כפי שכבר ציינתי בהצבעה הקודמת - הדבר היחידי שמרוקן מתוכן את ההצבעות האמון הן הצבעות מחאה כגון זאת. זה לא עוזר לאף אחד חוץ מלהעכיר את האווירה שוב ושוב • עודד (Damzow) • שיחה • !For King and Country • 10:29, 15 במאי 2010 (IDT)
- לשנילי, אני לא מכיר אותך או את תפקודך כמפעיל מערכת לכן לא אצביע בעד או נגד. העובדה שהחלטת להעמיד את עצמך להצבעת אמון בעקבות ההצבעה בפרלמנט ראויה להערכה. סמי - שיחה 11:13, 15 במאי 2010 (IDT)
- אחרי שהתלבטתי האם להצביע בעד או נגד החלטתי להימנע לימור י - שיחה 12:36, 15 במאי 2010 (IDT)
- היו לי אינטראקציות מאוד נעימות עם שנילי. הוא משתמש תורם, סימפטי ובאופן כללי חיובי מאוד. גם העובדה שהעמיד עצמו להצבעה היא נקודת זכות. עם זאת, כידוע לכולם, אני סבור שיש לקצוב את תקופת הכהונה של מפעילי מערכת ולכפות עליהם תקופת צינון. אם אצביע "בעד" ארגיש שאני חוטא בנפשי, כי שנילי הוא בכל זאת מפעיל ותיק מאוד. אם אצביע "נגד" ארגיש ששנילי הופך "שעיר לעזאזל" על מזבח משנתי הויקיפדית. לכן אני נמנע. אני חושב שהגבלות על כהונת מפעילים הן חיוניות, אך כל עוד החלטה ברוח זו לא עברה בפרלמנט אין שום טעם שדווקא המפעילים שאינם חוששים להעמיד עצמם למבחן הקהילה יהיו היחידים שקציבת כהונה תיכפה עליהם. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 12:53, 15 במאי 2010 (IDT)
- אין לי דבר נגד שנילי ולכן אינני מתנגד, אך אני מקבל את דבריו של יורי למעלה. לעומת זאת, דבריו של עודד בתגובה לדברי יורי הם מקוממים. מה נותר לציבור שרובו המוחלט (80 כנגד 60) תמך בהצעה שנקברה, אם לא להביע את מחאתו בצורה מהוגנת ותרבותית? האם דווקא זאת העכרת האווירה? Danny-w 16:36, 15 במאי 2010 (IDT)
- זהו לא רוב מוחלט. וזו לא מחאה תרבותית אלא "זורקים את הקלפים ולא משחקים" או במילים אחרות my way or no way. אבל זו רק דעתי • עודד (Damzow) • שיחה • !For King and Country • 19:17, 15 במאי 2010 (IDT)
- אאל"ט, רוב מוחלט הכוונה ליותר מחצי תומכים. 80 מול 60 זה רוב מוחלט. Yonidebest Ω Talk 23:46, 18 במאי 2010 (IDT)
- זהו לא רוב מוחלט. וזו לא מחאה תרבותית אלא "זורקים את הקלפים ולא משחקים" או במילים אחרות my way or no way. אבל זו רק דעתי • עודד (Damzow) • שיחה • !For King and Country • 19:17, 15 במאי 2010 (IDT)
- אני מתנגד עקרונית להצבעות אלה. או שתהינה חובה לכולם, או שלא. דרור - שיחה 21:21, 15 במאי 2010 (IDT)
- לא זוכר משהו קונקרטי, אבל יש לי תחושה מעומעמת שהיו מקרים שלא הייתי שבע רצון מפעולותיך. פריץ - שיחה 22:25, 15 במאי 2010 (IDT)
- אני מתנגד עקרונית להצבעות אלה, הן לא מיצגות את רצון הקהילה. Israels - שיחה 16:55, 16 במאי 2010 (IDT)
- כמו סמי. מרקו • שיחה 23:50, 18 במאי 2010 (IDT)
- נכון. ברי"א • שיחה • ז' בסיוון ה'תש"ע • 21:59, 19 במאי 2010 (IDT)
נטע - שיחה
- תאריך תחילת ההצבעה: 13:31, 15 במאי 2010 (IDT)
- תאריך סיום ההצבעה:
אחרי שאני יותר משנה וחצי מפעילה, והפחתת פעילותי כאן עקב גורמים שאינם תלויים בי. אציין כי מטרת ההצבעה, לפחות מבחינתי, היא לבדוק אם אקבל שנית את אמון הקהילה, אך גם אשמח מאוד להערות שיועילו לי (אם אקבל את אמון הקהילה, כמובן), לשפר את דרכיי. ניתן גם לפנות אליי בדרכים אחרות. בברכה, נטע - שיחה 12:49, 15 במאי 2010 (IDT)
- נטע, אני לא מכירה אותך. לפני שאחווה את דעתי ואם בכלל הייתי רוצה לדעת מהן היו תרומותיך כמפעילה בשנה וחצי האלה. אשמח אם תוכלי לכוון אותי לדף המתאים בו אוכל לראות זאת. תודה Hanay • שיחה • את נשר כבר ראית? 12:58, 15 במאי 2010 (IDT)
- אשמח אם תבהירי את כוונתך, תוכלי לראות את תרומותיי בדף התרומות שלי, אם זו כוונתך. אני עוסקת בעיקר בניטור, בתמונות. מבחינת כמות התרומות, אני נמצאת במקום-טוב-באמצע, הן מבחינת כמות התרומות כמשתמשת, והן מבחינת פעולות המפעילות. אני מקווה שעניתי על השאלה, ואם לא, אשמח ליותר מיקוד והסבר. בברכה, נטע - שיחה 13:05, 15 במאי 2010 (IDT)
- הי נטע, את כל הדפים האלה אני מכירה, אבל בדפים אלה אין הפרדה בין פעולות כמפעיל ופעולות כמשתמש רגיל. אולי אני רוצה לראות משהו שלא קיים ואולי גם בלתי ניתן ליצור אותו. כי כאשר מפעיל מגיש את עצמו להצבעת אמון, אותי מעניינות פעולותיו כמפעיל ולא כמשתמש. אם הבנתי נכון, אז כל פעולותיך בחודשים האחרונים נעשו כמפעיל, ובחינת תרומותיך תיתן לי את התשובה לשאלתי. אני לא מכירה אותך ולכן חשוב לי לבדוק את רמת הפעילות שלך Hanay • שיחה • את נשר כבר ראית? 18:53, 15 במאי 2010 (IDT)
- אשמח אם תבהירי את כוונתך, תוכלי לראות את תרומותיי בדף התרומות שלי, אם זו כוונתך. אני עוסקת בעיקר בניטור, בתמונות. מבחינת כמות התרומות, אני נמצאת במקום-טוב-באמצע, הן מבחינת כמות התרומות כמשתמשת, והן מבחינת פעולות המפעילות. אני מקווה שעניתי על השאלה, ואם לא, אשמח ליותר מיקוד והסבר. בברכה, נטע - שיחה 13:05, 15 במאי 2010 (IDT)
בעד
- אני אוכל לחיות עם המעט שאת יכולה לתרום עד בוא השחרור • עודד (Damzow) • שיחה • !For King and Country • 13:31, 15 במאי 2010 (IDT)
- דוד שי - שיחה 13:32, 15 במאי 2010 (IDT)
- איחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו. אלמוג 13:39, 15 במאי 2010 (IDT)
- סקרלט • שיחה 13:55, 15 במאי 2010 (IDT)
- עמרי • שיחה 18:20, 15 במאי 2010 (IDT)
- פעילה מספיק, מנטרת טובה, בהצלחה בצה"ל. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 18:38, 15 במאי 2010 (IDT)
- פעילה ללא ספק. וגם אם זה טקטית לא טוב שאני מצביע בזמן שאני עומד להצבעה אין זה נכון שלא להצביע אמון בנטע. שנילי • שיחה 18:42, 15 במאי 2010 (IDT)
- ליש - שיחה 18:52, 15 במאי 2010 (IDT)
- בהחלט פעילה מספיק בהתחשב שנסיבות. אני בטוח שתהיה פעילה עוד יותר בעתיד. איתי פ. • שיחה 20:42, 15 במאי 2010 (IDT)
- קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:52, 15 במאי 2010 (IDT)
- גוונא + שיחה + פורטל הלכה זקוק לדם חדש 20:57, 15 במאי 2010 (IDT)
- יוסי • שיחה 20:59, 15 במאי 2010 (IDT)
- מוטי - שיחה 22:54, 15 במאי 2010 (IDT)
- Lostam - שיחה 22:59, 15 במאי 2010 (IDT)
- עדירל - שיחה 23:30, 15 במאי 2010 (IDT)
- בעד, אבל אם אתה חשה שאת לא מספיק פעילה בשביל להיות מפעילה (אני לא בדקתי, ולא יודע לכאן או לכאן), ושאין סיכוי שזה ישתפר עד השחרור, עדיף לוותר על הסמכויות עד אז, ואני בטוח שכשתרצי לחזור לתפקיד תהיה לזה תמיכה גדולה מצד הקהילה. eman • שיחה • ♥ 23:48, 15 במאי 2010 (IDT)
- ה"מעט" שהיא עושה זה די הרבה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:54, 15 במאי 2010 (IDT)
- מתניה • שיחה 00:27, 16 במאי 2010 (IDT)
- אפי ב. • התחברו לרגשותיכם •
- אורי • שיחה 16:52, 16 במאי 2010 (IDT)
- קשה בכלל לכמת את הפעילות שנטע עשתה כאן בשיאה, לפני שבחרה לנטר את המדינה במקום את רפובליקת הוויקיפדיה. אני מאמין שאדם קונה לו זכויות באמצעות פעילות מצטיינת ופעולתו החיובית עומדת לזכותו ונזכרת לו גם בשעות שאינו פעיל באופן מיוחד, ובפרט אם הדבר אינו תלוי בו. לפיכך לדעתי ראוי לשמר את נטע כמפעילה, (הנמצאת בסוג של תקופת צינון דה-פקטו) כי אם לא היא, מי ראוי יותר? Ranbar - שיחה 17:23, 16 במאי 2010 (IDT)
- דורית 01:22, 18 במאי 2010 (IDT)
- עידו • שיחה 15:38, 18 במאי 2010 (IDT)
- שלומית קדם - שיחה 18:30, 18 במאי 2010 (IDT)
- מנטרת מצוינת, משתמשת כראוי בהרשאותיה. אין דרישה לסף פעילות מינימלי, ואפילו הייתה - היא עומדת בה בכבוד. Magister • שיחה 18:34, 18 במאי 2010 (IDT)
- Yonidebest Ω Talk 19:42, 18 במאי 2010 (IDT)
- בברכה, מיקיMIK • שיחה • 19:57, 18 במאי 2010 (IDT)
- כל הכבוד גם על ה"מעט" שאת עושה כשאת כן פנויה לוויקיפדיה. אלדד • שיחה 20:50, 21 במאי 2010 (IDT)
נגד
- לא פעיל - לא מפעיל הידוען האלמוני - שיחה 14:48, 15 במאי 2010 (IDT)
- היא פעילה, אבל פחות. שים לב לתרומות שלה. Yonidebest Ω Talk 14:51, 15 במאי 2010 (IDT)
- לדעתי נטע פעילה מעט מאד, וההצבעה שלי בהתאם. הידוען האלמוני - שיחה 14:53, 15 במאי 2010 (IDT)
- היא פעילה, אבל פחות. שים לב לתרומות שלה. Yonidebest Ω Talk 14:51, 15 במאי 2010 (IDT)
- מאחל לחיילת הצלחה בהמשך דרכה הויקיפדית. קר שם בחוץ - שיחה 16:16, 15 במאי 2010 (IDT)
נטע היא אדם מקסים, תרמה רבות לויקיפדיה, ואני מקווה שתחזור ותתרום גם בעתיד. אך לא התרשמתי מהצורך בהרשאת מפעיל לאור פעילותה כיום. Danny-w 16:39, 15 במאי 2010 (IDT)
(מחיקת דבריי, בעקבות הטיעונים למטה. השתכנעתי. Danny-w 16:58, 15 במאי 2010 (IDT) )- דני, שים לב טוב טוב טוב למה לדבריך נטע לא זקוקה להרשאות מפעיל. לא להאמין... סקרלט • שיחה 16:43, 15 במאי 2010 (IDT)
- הערה: לפי ההפנייה לתרומות שם מדובר בניטור, שאינו מחייב הרשאת מפעיל. במקרים של חיילים שאינם נמצאים בויקיפדיה במשך זמן ממושך (עקב תרומתם החשובה למדינה), אני סבור שמעשהו של איתי הוא הדבר המתאים. Danny-w 16:47, 15 במאי 2010 (IDT)
- בדקת לפני שהצבעת נגד כי נטע חיילת? וזה רק מה-17 באפריל 2010 בניגוד לבניגוד ל-14 באפריל 2009. קשה לבדוק דני? סקרלט • שיחה 16:51, 15 במאי 2010 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה: אם כבר, ראה כאן תרומותיה כמפעילה. אלו 100 פעולות בין מרץ למאי שמפעיל אחר יצטרך לבצע אם נטע לא תהיה מפעילה. כל תרומה של מפעיל מתקבלת בברכה. Yonidebest Ω Talk 16:52, 15 במאי 2010 (IDT)
- הערה: לפי ההפנייה לתרומות שם מדובר בניטור, שאינו מחייב הרשאת מפעיל. במקרים של חיילים שאינם נמצאים בויקיפדיה במשך זמן ממושך (עקב תרומתם החשובה למדינה), אני סבור שמעשהו של איתי הוא הדבר המתאים. Danny-w 16:47, 15 במאי 2010 (IDT)
- כמו קודמיי. Keleti - שיחה 16:52, 15 במאי 2010 (IDT)
- מבדיקת פעילותה של נטע, לדעתי היא לא צריכה הרשאות מפעיל אלא הרשאות מנטר אחד שחושב - שיחה 19:44, 15 במאי 2010 (IDT)
- אחרי שבדקתי ביומן פריץ - שיחה 22:22, 15 במאי 2010 (IDT)
נמנע
- אני מתנגד עקרונית להצבעות אלה. או שתהינה חובה לכולם, או שלא. דרור - שיחה 21:22, 15 במאי 2010 (IDT)
- לא מכיר אותך אישית ולכן לא יכול להעיד על תפקודך כמפעיל, אבל שמח שפעלת לפי הרוח מאותה הצבעה ומקווה שגם המפעילים הבאים אחריך ברשימה ינהגו כך (למרות שעל רובם כנראה שאצביע אותו הדבר) (ומקווה שלא יפעלו כמו אביהו שגם אותו איני מכיר וגם לו הייתי מצביע באותה הצורה- נ.ב. אהבתי את תגובתו של אלמוג שם בדף השיחה) • קוני למל •ג' בסיוון ה'תש"ע• 22:47, 15 במאי 2010 (IDT)
- כמו קונילמל Viyh - שיחה 00:42, 16 במאי 2010 (IDT)
- אני מתנגד עקרונית להצבעות אלה, הן לא מיצגות את רצון הקהילה. Israels - שיחה 16:55, 16 במאי 2010 (IDT)
- נטע, את צריכה להחליט לבד מה את רוצה. את לא פעילה מספיק ברמת הקהילה על מנת שויקיפדים יוכלו לגבש דעתם לגבי הרשאות מפעיל עבורך. אם את רוצה להמשיך להיות מפעילה על אש קטנה - תבורכי. אם את חושבת שעדיף להתפטר ולעמוד מחדש להצבעת אמון כשתוכלי לחזור לפעילות מלאה - גם טוב. גאלוס - שיחה 23:32, 18 במאי 2010 (IDT)
- כמו גאלוס. מרקו • שיחה 23:49, 18 במאי 2010 (IDT)
DGtal • שיחה
DGtal (שיחה | תרומות | מונה | פעילות מפעילית בחצי שנה/שנה האחרונה)
- תאריך תחילת ההצבעה: 14:46, 30 במאי 2010 (IDT)
- תאריך סיום ההצבעה:
בקשה אישית: כמו כולם, אני מודע היטב לכך שיש חילוקי דעות מהותיים לגבי נוהל זה ועיקרון קציבת זמן למינוי מפעיל (למעשה, תכננתי להעלות את מינויי לדיון עוד קודם הבלאגן, אך בעקבותיו הרעיון נדחה עד יעבור זעם). אני מבקש שכל מצביע ייצא מנקודת הנחה שמינוי מפעיל הוא "לנצח" ולא ינסה לנצל (במובן החיובי) הצבעה זו לצרכים עקרוניים, אלא רק לגופו של אדם: האם אני זוכה או לא זוכה לאמונכם בתפקיד מפעיל מערכת. אבקש גם להפריד בין ההצעה להערות הכלליות, עבורן נוצר הפרק "דיון". תודה, DGtal 14:46, 30 במאי 2010 (IDT)
בעד
- ליש - שיחה 15:04, 30 במאי 2010 (IDT)
- בעד, אבל אין לראות זאת הסכמה לכך שמינוי מפעיל הוא לנצח. נרו יאיר • שיחה • י"ז בסיוון ה'תש"ע • 15:13, 30 במאי 2010 (IDT)
- Yonidebest Ω Talk 15:35, 30 במאי 2010 (IDT)
- לנצח זה לא אפשרי, כי אנחנו חומר מתכלה. חוץ מזה - מפעיל מהזן המשובח. גוונא + שיחה + פורטל הלכה זקוק לדם חדש 15:41, 30 במאי 2010 (IDT)
- כמו גוונא • עודד (Damzow) • שיחה • !For King and Country • 15:50, 30 במאי 2010 (IDT)
- דיגיטל בחור חיובי ובאמת שאין שום תלונות. אני מקבל לפעמים את התחושה שאתה לא כל כך נייטרלי ביחס לנושאים מסוימים (וכמובן לא מנצל לרעה את סמכותך בשום מצב), והייתי רק מבקש שתיקח לתשומת לבך להקפיד קצת יותר בעתיד. הסך הכל בהחלט חיובי. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:22, 30 במאי 2010 (IDT)
- איתן - שיחה 16:25, 30 במאי 2010 (IDT)
- גם אני קיבלתי בעבר את התחושה שלא היית נייטרלי ביחס לנושאים מסוימים (תחושה כללית, אני לא זוכר כרגע מקרים ספציפיים). כמפעיל - יש לי שבחים לפעילותך. אלדד • שיחה 16:30, 30 במאי 2010 (IDT)
- כמו נרו יאיר. חוץ מזה, מהטובים שבמפעילים. עידו • שיחה 19:21, 30 במאי 2010 (IDT)
- אני מתפלא על ההערות פה כי אם היו אמורים לי לאפיין את DGtal כמפעיל במילה אחת הייתי אומר "נייטרלי". כל פעם שאני נתקל בתגובה שלו בדיון טעון אני מתפלא מחדש על האובייקטיביות שלו. דניאל ב. 20:14, 30 במאי 2010 (IDT)
- שלומית קדם - שיחה 20:17, 30 במאי 2010 (IDT)
- דוד שי - שיחה 20:38, 30 במאי 2010 (IDT)
- דורית 20:46, 30 במאי 2010 (IDT)
- עזר - שיחה 20:49, 30 במאי 2010 (IDT)
- אבגד - שיחה 20:52, 30 במאי 2010 (IDT)
- עשוי מחומר של מפעילים, מפעיל לא אמור להיות נייטרלי כל זמן שלא מנצל את סמכותו.--גששון - שיחה 21:23, 30 במאי 2010 (IDT)
- אורי • שיחה • Go Jimbo Go! 21:48, 30 במאי 2010 (IDT)
- Lostam - שיחה 22:00, 30 במאי 2010 (IDT)
- עמרי • שיחה 22:05, 30 במאי 2010 (IDT)
- אבינעם - שיחה 00:13, 31 במאי 2010 (IDT)
- בנילה - שיחה 00:19, 31 במאי 2010 (IDT)
- מוטי - שיחה 00:22, 31 במאי 2010 (IDT)
- מתניה • שיחה 08:59, 31 במאי 2010 (IDT)
- התמים הנעלה - שיחה 16:47, 31 במאי 2010 (IDT)
- גם אם אני חולק על עמדתך לעתים, אתה עושה את עבודתך הויקיפדית והמפעילית בצורה טובה. יישר כוח על ההבאה העצמית להצבעת אמון. דני. Danny-w 00:51, 1 ביוני 2010 (IDT)
- מיקיMIK • שיחה • 01:26, 1 ביוני 2010 (IDT)
- מן המוצדקות. Hmbr (חנן) - דבר/י איתי 17:07, 1 ביוני 2010 (IDT)
- --Yoavd - שיחה 11:32, 2 ביוני 2010 (IDT)
- ינבושד • שיחה • כ' בסיוון ה'תש"ע.
- yanshoof • שיחה • מיזמון ערכים שאינם במעקב יצא לדרך! 14:12, 2 ביוני 2010 (IDT)
- עדירל - שיחה 21:43, 2 ביוני 2010 (IDT)
- בעד, אחלה מפעיל. איתי פ. • שיחה 00:22, 6 ביוני 2010 (IDT)
- בעד קלודיה - שיחה 16:50, 6 ביוני 2010 (IDT)
נגד
- בדקתי ביומן החסימות ומצאתי 15 פעולות מאז תחילת השנה, מתוכן 5 בחודש האחרון. ביומן מחיקות מצאתי פחות מ-100 פעולות מתחילת השנה. מתוכן 18 במאי. ביומן הגנות מצאתי 2 פעולות השנה. גם ביומן שינויים בדוקים יש נוכחות קלושה. לדעתי אתה לא זקוק לסמכויות מפעיל. Viyh - שיחה 22:40, 30 במאי 2010 (IDT) והעיקר שכחתי - כל הפעולות היו ראויות. Viyh - שיחה 22:41, 30 במאי 2010 (IDT)
- אשרי מי שאלו חסרונותיו.. --אבגד - שיחה 23:19, 30 במאי 2010 (IDT)
- בחצי שנה האחרונה ביצע 161 פעולות מפעיל שאילולא ביצע אותן - מישהו אחר היה צריך לעשותן. Yonidebest Ω Talk 23:33, 30 במאי 2010 (IDT)
נמנע
- אתה בחור זהב, אבל מתוך ההכרות השטחית שלי איתך ומבדיקת התרומות נראה לי שאתה לא מתפקד כמעט כמפעיל ולעומת זאת עסוק בדיונים ודפי שיחה. לא מפריע לי שתמשיך להחזיק בסמכויות מפעיל ולכן אני נמנע. עדן - שיחה 21:41, 30 במאי 2010 (IDT)
- מפעיל ראוי ביותר. ברי"א • שיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ע • 22:25, 30 במאי 2010 (IDT)
- מדוע "נמנע"? אבינעם - שיחה 00:14, 31 במאי 2010 (IDT)
- שלא לשנות בין הבנים. ברי"א • שיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ע • 00:27, 31 במאי 2010 (IDT)
- לא הבנתי • עודד (Damzow) • שיחה • !For King and Country • 06:42, 1 ביוני 2010 (IDT)
- שלא לשנות בין הבנים. ברי"א • שיחה • י"ח בסיוון ה'תש"ע • 00:27, 31 במאי 2010 (IDT)
- מתנגד עקרונית להצבעות אלה, כל עוד אינן מחוייבות. דרור - שיחה 11:27, 2 ביוני 2010 (IDT)
- כמו דרור נפטון - שיחה 00:24, 6 ביוני 2010 (IDT)
דיון
yanshoof • שיחה •
שלום לכולם. אני מפעיל מזה שנה וארבעה חודשים. רציתי לקבל משוב על פעילותי כבר לאחר שנה, אבל משיקולי זמן (מילואים חו"ל ובחינות) ובשיתוף עם ההצבעות בנושא המפעילים ההצבעה נדחתה. רציתי לעשות ניסוי שיאפשר הצבעה אנונימית (כלומר, איש לא ידע מה כל משתמש הצביע) אך זו נגנזה לעת עתה. ברור לי שתקופת הבחינות האחרונה העיבה מעט על פועלי, אך אני מאמין שתשפטו את מעשי על פני כל טווח שירותי כמפעיל. אענה לשאלות בהקדם בשאיפה, אך יש לקחת בחשבון כי צה"ל יקשה על זאת באמצע השבוע הבא... yanshoof • שיחה • 13:59, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד מפעיל משכמו ומעלה. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:04, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד כנ"ל. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 15:08, 22 ביולי 2010 (IDT)
- נמנע לא מורגש ולא משפיע, אולי זה סימן שעובד בסדר עדן - שיחה 15:19, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד עמרי • שיחה 15:24, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד, וחדל קשקשת. Setreset • שיחה • מתקפת איכות בפיזיקה! 17:07, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד Danny-w 17:43, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד, לי יש רק שבחים לפעילותך. אלדד • שיחה 18:28, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד לא זכורה לי עד היום בעיה כלשהיא עם תפקודך כמפעיל. אליסף • TRUE BLOOD • שיחה 19:04, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד. רציני, מסור ונחמד. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 19:54, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד דוד שי - שיחה 20:07, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד חזק • עודד (Damzow) • שיחה • !For King and Country • 20:33, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד יוסי • שיחה 21:27, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד דורית 23:37, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד Nir - שיחה 23:49, 22 ביולי 2010 (IDT)
- בעד התרשמתי שאתה פועל באופן ענייני וללא משוא פנים. אתה מתייחס לזולתך בכבוד ולא חושש גם להודות בטעויות. יפה מאד. יואב ר. (Yoavr763W) - שיחה 01:08, 23 ביולי 2010 (IDT)
- בעד ראוי מרקו • שיחה 01:26, 23 ביולי 2010 (IDT)
- בעד אביעדוס • י"ב באב ה'תש"ע, 01:31, 23 ביולי 2010 (IDT)
- בעדEwan2 - שיחה 02:03, 23 ביולי 2010 (IDT)
- בעד לך בכוחך זה והושעת את ישראל מי-נהר - שיחה 04:25, 23 ביולי 2010 (IDT)
- בעד מהמשובחים. עידו • שיחה 11:00, 23 ביולי 2010 (IDT)
- בעד נטע - שיחה 11:08, 23 ביולי 2010 (IDT)
- בעד אפילו רק על הרעיון של הצבעה אנונימית. מקווה שתמשיך לקדם את הרעיון הזה. נרו יאיר • שיחה • י"ב באב ה'תש"ע • 16:27, 23 ביולי 2010 (IDT)
- בעד איתי פ. • שיחה 18:22, 23 ביולי 2010 (IDT)
- בעד ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 17:41, 25 ביולי 2010 (IDT)
- בעד אמנון שביט • שיחה 19:25, 26 ביולי 2010 (IDT)
- בעד Lostam - שיחה 19:34, 26 ביולי 2010 (IDT)
- נמנע עד שנתקלתי בהצבעה לא ידעתי שינשוף מפעיל ולא הבחנתי בפעולות מפעיל בדף שינויים אחרונים. מכאן שתי אפשרויות - או שהפעילות מועטה או שהיא נעשית בצנעה ובשעות שאני לא פעיל אחד שחושב - שיחה 19:36, 26 ביולי 2010 (IDT)
- בעד כי הוא יפה. גוונא • שיחה • ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 22:07, 26 ביולי 2010 (IDT)
- בעד עדירל - שיחה 23:11, 26 ביולי 2010 (IDT)
- בעד מוטי - שיחה 23:24, 26 ביולי 2010 (IDT)
- בעד Yoavd - שיחה 18:15, 27 ביולי 2010 (IDT)
- בעד צחי לרנר - שיחה 23:10, 28 ביולי 2010 (IDT)
הערה קטנה
מחר אני יוצא למילואים, ואני אתן להצבעה להימשך שבוע כנהוג. אני אבקש מעודד שיעדכן אותי בשינויים. ברצוני להגיב למספר נקודות שעלו כאן בקצרה. ראשית, אני טועה. כשמנטרים עוברים על המון ערכים וקורה שלפעמים טועים. אני חושב שאני פתוח לביקורת ולשיחה, וכך אם טעיתי, אני מוכן להקשיב ולתקן. נקודת המוצא שלי היא שכולנו טועים מדי פעם. שנית, תגובה למשתמש אחד שחושב, אני ממוקם במקום ה 13 בתרומות בחצי שנה ובשנה האחרונה מתוך כ 50. ושלישית, אני לא באמת יפה כמו שגוונא טוען. אני הרבה יותר יפה... yanshoof • שיחה • 17:25, 27 ביולי 2010 (IDT)
משתמש:תומר ט
תומר ט (שיחה | תרומות | מונה)
לאחר כמעט שלוש שנות פעילות כמפעיל מערכת, אני חושב שהגיע הזמן להצבעת אמון, מוסד שאני מאמין בחשיבותו. כמובן, אשמח לקבל ביקורת בונה על פעילותי בכלל וכמפעיל מערכת בפרט. תומר - שיחה 16:08, 30 בספטמבר 2010 (IST)
בעד
- בעבר לא היית פעיל כמעט כלל, אבל עכשיו נראה שחזרת לפעילות. חוץ מזה מפעיל מועיל מאוד. איתי פ. • שיחה 18:07, 30 בספטמבר 2010 (IST)
- דוד שי - שיחה 21:17, 30 בספטמבר 2010 (IST)
- שלומית קדם - שיחה 21:23, 30 בספטמבר 2010 (IST)
- --Yoavd - שיחה 21:27, 30 בספטמבר 2010 (IST)
- אלדד • שיחה 21:31, 30 בספטמבר 2010 (IST)
- . עִדּוֹ - שיחה 20:14, 1 באוקטובר 2010 (IST)
- עמרי • שיחה 20:24, 1 באוקטובר 2010 (IST)
- דוד א. - שיחה 07:05, 2 באוקטובר 2010 (IST)
- בהחלט Wall · Rhone 07:07, 2 באוקטובר 2010 (IST)
- איתן - שיחה - 08:08, 2 באוקטובר 2010 (IST)
- ממה שראיתי אתה סבבה. אליסף · TRUE BLOOD · שיחה 14:15, 2 באוקטובר 2010 (IST)
- קשה לתת חוות דעת על מפעיל לא מורגש, שגם מורגש מעט מאד במרחב הערכים Viyh - שיחה 14:16, 2 באוקטובר 2010 (IST)
- בעד. yanshoof • שיחה • 08:51, 3 באוקטובר 2010 (IST)
- לא מרגיש שאני מכיר אותך לעומק, אבל ממה שראיתי - בעד. עזר - שיחה 08:57, 3 באוקטובר 2010 (IST)
- בעד • עודד (Damzow) • שיחה • אחרי לצנחנים! 06:27, 5 באוקטובר 2010 (IST)
- יוסי • שיחה 12:59, 5 באוקטובר 2010 (IST)
- בעד ויקיפד ~ ש ~ בית המשפטים העליון 14:52, 6 באוקטובר 2010 (IST)
איתי פרץ
איתי פרץ (שיחה | תרומות | מונה)
במפעיל נולד לפני שמונה חודשים זכיתי לתמיכה. לאחר 8 חודשים ולאחר חצי חופשת ויקי של כמה שבועות, הייתי שמח לקבל את דעתכם וכמו כן נקודות לשיפור שבוודאי ישנן. איתי פ. • שיחה 23:40, 4 באוקטובר 2010 (IST)
בעד
- מת עליך. אליסף · Houston, we have a problem · שיחה 23:46, 4 באוקטובר 2010 (IST)
- כמובן... Poxsi - שיחה 23:50, 4 באוקטובר 2010 (IST)
- ברור • עודד (Damzow) • שיחה • אחרי לצנחנים! 06:28, 5 באוקטובר 2010 (IST)
- יוסי • שיחה 12:59, 5 באוקטובר 2010 (IST)
- כמובן! אלדד • שיחה 13:01, 5 באוקטובר 2010 (IST)
- דוד שי - שיחה 20:18, 5 באוקטובר 2010 (IST)
- בעד. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 20:30, 5 באוקטובר 2010 (IST)
- Hanay • שיחה 14:49, 6 באוקטובר 2010 (IST)
- בעד חזק. ויקיפד ~ ש ~ בית המשפטים העליון 14:53, 6 באוקטובר 2010 (IST)
- עמרי • שיחה 14:57, 6 באוקטובר 2010 (IST)
- יאפ. yanshoof • שיחה • 16:56, 8 באוקטובר 2010 (IST)
- בעד Wall · Rhone 12:35, 9 באוקטובר 2010 (IST)
- דרך - שיחה 18:25, 10 באוקטובר 2010 (IST)
- נרו יאיר • שיחה • ב' בחשוון ה'תשע"א • 19:15, 10 באוקטובר 2010 (IST)
- אנדר-ויק • !do'h • 19:16, 10 באוקטובר 2010 (IST)
- קלודיה - שיחה 20:20, 11 באוקטובר 2010 (IST)
נגד
sir kiss
מפעיל כמעט שנתיים וחצי. אשמח לשמוע את דעתה הכנה של הקהילה. sir kiss • שיחה 10:24, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד אחלה מפעיל שבעולם. עומד על דעתו, מסביר אותה כשצריך, ובקיצור אין שום סיבה שלא ימשיך להיות מפעיל גם עוד 250 שנים. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:57, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד שלום • שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשע"א • 11:11, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד. Danny-w 11:24, 24 במרץ 2011 (IST)
- אינך מורגש כל כך וכמעט לא ידעתי שאתה מפעיל (סטטיסטית, עשית בשנה החולפת 510 פעולות מפעיל). על רקע זה קשה לתת משוב מהותי. יואב ר. - שיחה 11:55, 24 במרץ 2011 (IST)
- סיר קיס טיפל בתקופה האחרונה בשני נושאים בולטים יחסית - בחסימת משתמש:אגסי מעריכה בדף שיחתו, ובמחיקת תקצירי עריכה של משתמש:האנציקלופדיסט. אני-ואתה • שיחה 20:45, 24 במרץ 2011 (IST)
- הערה: למה לקיים הצבעה עכשיו ואז עוד אחד בעוד חצי שנה? בהנחיות לעיל כתוב לא לפתוח הצבעה אם לא חלפה חצי שנה מאז ההצבעה הקודמת, ונראה לי שנכון יהיה להוסיף כלל שלפיו אין לפתוח הצבעה כזו חצי שנה לפני הצבעת אשרור, מאותה סיבה. Yonidebest Ω Talk 11:56, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד אבל: על כל דיון שיועלה כאן יהיה להרבה אנשים מה לכתוב, ויימצאו האנשים שיתנגדו, וחבל להרבות סתם בדיונים. אם כולם היו כמוך היה פה צפוף. קצת בטחון עצמי. יְשֻׁרוּן • שיחה 12:01, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד הכי טוב שיש סקרלט - שיחה 12:20, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד מסכים עם סקרלט וקוריצה. דרור - שיחה 12:28, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד BAswim - שיחה 12:32, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד כמו דרור. בין הטובים כאן Rhone • 13:39, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד להתראות בעוד חצי שנה Hanay • שיחה 15:12, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד אין מילים • עודד (Damzow) • שיחה • הלוואי והייתי בדיקסי! • 16:39, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד. טוקיוני 19:15, 24 במרץ 2011 (IST)
- אני מאמין בך, וחושב שמנגנון הצבעות האמון כבר מיותר מרגע שהוחלט כל הסיפור הזה עם הקצבת השנים וכולי. יוסי • שיחה 19:38, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד - ברור! עמיחי • שיחה 20:26, 24 במרץ 2011 (IST)
- נמנע לא נתקלתי בך הרבה אני לא יודע עם זה טוב או רע למפעיל אך במעט שכן פעלת כראוי. כך שלמרות שאני נמנע הנטיה היא לבעד. -יונה בנדלאק - שיחה 20:38, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד כמובן. Ranbar - שיחה 20:51, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד, רק שבחים על פעילותך. אלדד • שיחה 20:52, 24 במרץ 2011 (IST)
- כמובן בעד dMy • שיחה • 20:53, 24/03/2011 • י"ט באדר ב' ה'תשע"א
- בעד Lostam - שיחה 20:56, 24 במרץ 2011 (IST)
- בעד דוד שי - שיחה 06:44, 25 במרץ 2011 (IST)
- בעד כקודמי. אני מקווה שאין לך בובות קש בארון איתן - שיחה - 09:37, 25 במרץ 2011 (IST)
- בעד. מפעיל מערכת פעיל מאוד, לא מהסס לגלות מעורבות גם בעניינים מורכבים, ואדם חיובי באופן כללי. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 09:41, 25 במרץ 2011 (IST)
- בעד ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 11:47, 25 במרץ 2011 (IST)
- בעד לאור הערתו של יוני אני מציע שבמידה וסיר קיס יקבל אמון מחודש,תתחיל ממועד קבלת האמון תקופה חדשה של שלוש שנים ולא יהיה צורך בעוד הצבעת אמון בעוד 6 חודשים. --Yoavd - שיחה 19:06, 26 במרץ 2011 (IST)
- בעד אגסי - שיחה 19:42, 26 במרץ 2011 (IST).
- בעדEwan2 - שיחה 21:29, 26 במרץ 2011 (IST)
- בעד DGtal 09:29, 29 במרץ 2011 (IST)
- בעד ארימיס • שיחה 09:21, 30 במרץ 2011 (IST)
תודה לכל המצביעים. sir kiss • שיחה 10:51, 31 במרץ 2011 (IST)
מתניה
- תאריך תחילת ההצבעה: 11:30, 12 במאי 2011 (IDT)
- תאריך סיום ההצבעה: 11:29, 19 במאי 2011 (IDT)
Matanya (שיחה | תרומות | מונה)
עוד שנה חלפה, ואני מבקש לקבל את אמון הקהילה מחדש. על אף היותי יוזם ההצבעה בפרלמנט לאשרור הרשאת המפעיל כל 3 שנים, אני סבור שזה זמן ארוך מידי ללא קבלת ביקורת מסודרת, ולכן אני מעמיד את עצמי לקבלת ביקורת בבמה זו. אני מבקש מהמגיבים לפרט ככל הניתן ולא להסתפק בהצבעת בעד/נגד/נמנע. אבקש לקבל משוב על פעילותי כמפעיל וכבודק.
להלן הקישורים הרלוונטים - פעולות מפעיל בשנה האחרונה ובחצי השנה האחרונה.
לגבי פעילותי כבודק, כתבתי את אחד הכלים שסייע לגילוי בובות הקש בויקיפדיה:פרשת בובות קש 2011 ואני מבצע פעולות בצורה שוטפת על פי הבקשות בדף הבקשות על פי שיקול הדעת והסכמת הבודקים. ניתן לראות זאת בארכיון דף הבקשות כאן וכאן. אנא, עזרו לי להשתפר. מתניה • שיחה 11:23, 12 במאי 2011 (IDT)
דיון
- בעד אני מצטער לאכזב את מתניה - כמפעיל פעיל ביותר עם שיקול דעת קשה לי לחשוב על רעיון איך ישתפר. --Yoavd - שיחה 11:26, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד פשוט תמשיך כמו שהתנהגת עד עכשיו. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:29, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד. ובכל זאת הערה: לפעמים משתמשים ש"עולים בדרגה" והופכים למפעילים\ביורוקרטים, ובמקרה שלך דיילים, מתחילים להתנהג בתקיפות-יתר. זה לא כל כך נחוץ, ולעתים נימה תקיפה מידי לא משפיעה לטובה על הדיון. וככלל, כדי שלא ייווצר רושם מוטעה - אתה אדם נהדר. גוונא • שיחה • פנים חדשות לערכי הלכה 11:40, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד DGtal 11:43, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד כמו Yoavd, ברוקולי ו-DGtal. --אבגד - שיחה 13:13, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד. אין טענות. יורי - שיחה 13:24, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד, מתניה, כל ביקורת שיש לי על פעילותך תהיה אך ורק הערות לחיוב. המשך בדרכך, לעילא ולעילא! אלדד • שיחה 13:30, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד כמו אבגד ואלדד. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 14:15, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד פומפריפוזה - שיחה 14:21, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד עמרי • שיחה 14:28, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד ממה שראיתי, מתניה משתמש בנימה תקיפה במקומות הנכונים ובשיעור הראוי. אולי דווקא כדאי שהוא יתערב אפילו עוד יותר. אני-ואתה • שיחה 14:38, 12 במאי 2011 (IDT)
- להתרשמותי אתה ממלא את תפקידיך בצורה טובה וראויה, ואין לי הערות. יישר כוח. יואב ר. - שיחה 16:23, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד אתה ודאי מתלוצץ, מר מתניה. Ranbar - שיחה 17:05, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד. יוסאריאן • שיחה 17:17, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד, ירבו כמותו בישראל (וגם בעולם זה בסדר). נרו יאיר • שיחה • ח' באייר ה'תשע"א • 17:23, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד מה יש להגיד? ישרון • שיחה • !!and 19,327 people are justin bieber fan 17:43, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד זה כבר מתחיל להיות בנלי, אין מה להוסיף... --שיע • (שיחה) • ח' באייר ה'תשע"א • 18:21, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד אומנם תקופת הפעילות שלי פה קצרה יחסית מכדי להביע דעה אך יצא לי לראות מקרה אחד או שניים של דרך פעולתו של מתניה והתרשמתי לטובה, ולכן אני מצביע בעד. ALC • ט' באייר ה'תשע"א • 18:25, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד איתן - שיחה 18:35, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד כמובן • עודד (Damzow) • שיחה • הלוואי והייתי בדיקסי! • 20:30, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד אודלן - שיחה 22:10, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד גם אני הקטן מצטרף לכל הנ"ל. עמיחי • שיחה 22:52, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד. ברור... Noon - שיחה 22:59, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד בהחלט, מתניה. המשך באותה דרך.שלומית קדם - שיחה 23:53, 12 במאי 2011 (IDT)
- בעד ותודה על העזרה. דרך - שיחה 01:25, 13 במאי 2011 (IDT)
- בעד אם כי הייתי מעדיף אם המפעילים ייקחו פרק זמן קצת יותר ארוך משנה בין בקשת אמון אחת לשנייה. קיפודנחש - שיחה 06:34, 13 במאי 2011 (IDT)
- בעד Lostam - שיחה 06:36, 13 במאי 2011 (IDT)
- בעד Hanay • שיחה 06:38, 13 במאי 2011 (IDT)
- בעד • Danny-w 16:58, 13 במאי 2011 (IDT)
- בעד דוד שי - שיחה 19:15, 13 במאי 2011 (IDT)
- בעד חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 19:17, 13 במאי 2011 (IDT)
- בעד תומר - שיחה 01:45, 14 במאי 2011 (IDT)
- בעד BAswim - שיחה 23:46, 15 במאי 2011 (IDT)
- בעד שהוא למעשה אמירת תודה על הירתמותך לכל בקשת סיוע וסינג'ור טכני. תודה! אנדר-ויק 23:49, 15 במאי 2011 (IDT)
- בעד יוסי • שיחה 23:51, 15 במאי 2011 (IDT) אם תטעה, תוכל ללמוד
- בעד בהערכה רבה ובלווי טפיחה הגונה על השכם --Assayas • שיחה • 11:03, 16 במאי 2011 (IDT)
- בעד. עִדּוֹ - שיחה 15:15, 16 במאי 2011 (IDT)
- בעד. מי-נהר - שיחה 17:18, 16 במאי 2011 (IDT)
- כמובן בעד. שלום • שיחה • י"ג באייר ה'תשע"א • 18:13, 16 במאי 2011 (IDT)
- בעד. מסוג האנשים בוויקיפדיה שהעלו לי יותר מפעם אחת את המחשבה "היה מעניין להכיר אותו". טוסברהינדי (שיחה) 18:20, 16 במאי 2011 (IDT)
- בעד דרור - שיחה 15:53, 18 במאי 2011 (IDT)
- בעד Ewan2 - שיחה 01:30, 20 במאי 2011 (IDT)
Lostam
Lostam (שיחה | תרומות | מונה | פעילות מפעילית בחצי שנה/שנה האחרונה)
- תאריך תחילת ההצבעה: 09:48, 27 ביולי 2011 (IDT)
- תאריך סיום ההצבעה: 09:47, 3 באוגוסט 2011 (IDT)
היום לפני שנה מוניתי למפעיל מערכת. כפי שציינתי בדבריי בתחילת ההצבעה ב"מפעיל נולד", אני מתנגד להסרת הרשאות אוטומטית של מפעילים אחת לתקופה, אבל נאמן להשקפתי ועל אף שלא עברה בפרלמנט, התחייבתי שבמידה ואתמנה למפעיל אעמיד עצמי להצבעת אמון מדי שנה, ובמידה ולא אקבל את אמונם של לפחות 70% מהמצביעים - אבקש את הסרת הרשאותיי. הגיע הזמן לעמוד בהתחייבותי זו. אשמח לקבל את אמונכם לשרת כמפעיל מערכת במשך שנה נוספת, ועל הדרך לקבל הערות, הארות וביקורת בונה. Lostam - שיחה 09:49, 27 ביולי 2011 (IDT)
דיון
- בעד מתכבד להיות הראשון! • עודד (Damzow) • שיחה • 10:04, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד גילגמש • שיחה 10:05, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד חי ◣ 27.07.2011, 10:08 (שיחה)
- בעד ALC • כ"ה בתמוז ה'תשע"א • 10:12, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד ללא ספק. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 10:28, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד הוגן ונעים. רק שנה? נרו יאיר • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"א • 10:29, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד חוה - שיחה 10:44, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד והערה: מפריעה לי ההתנגדות שלך לויקישיתוף. מתניה • שיחה 10:48, 27 ביולי 2011 (IDT)
- אין לי התנגדות לוויקישתוף, יש לי התנגדות להתבטלות של ויקיפדיה העברית מולה. מעולם לא התנגדתי לכך שתמונה חופשית תועבר גם לוויקישיתוף, אבל אם ויקיפד פעיל בוויקיפדיה העברית מבקש שהתמונה תישאר במקביל גם אצלנו - צריך לכבד זאת, בוודאי כל עוד מאפשרים להעלות תמונות חופשיות גם לוויקיפדיה העברית. Lostam - שיחה 11:54, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד yanshoof • שיחה • 10:50, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד - פשוט תישאר ככה. Ofekalef • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 10:51, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בסך הכל מפעיל טוב ומועיל, אבל האינסידנט הזה מציק לי עד היום. אני גם מרשה לעצמי להביע מורת רוח מסוימת מן ההעלאה באוב של הבובות. יואב העיר על כך בדף שיחתו של לאסתם ואני רק מוסיף, כי לולא פעילותן של הבובות דברים רבים היו נראים אחרת. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 11:46, 27 ביולי 2011 (IDT)
- הסרתי את ההערה על בובות הקש, בעקבות הצעתו של יואב בדף שיחתי. לגבי האינסידנט - אני בן אדם שאומר תמיד את אשר על לבו, וכך הרגשתי בזמנו. נדמה לי שהתנצלתי כבר אז אם נפגעת מהדברים ,ואם לא אז אני מתנצל כעת. Lostam - שיחה 11:54, 27 ביולי 2011 (IDT)
- זה לא הטריד אותי במישור האישי אלא העקרוני, כי בכל זאת מדובר במיזם שיתופי. כפי שראית, אני מעריך מאוד את פעילותך הכוללת כמפעיל וכויקיפד, ולא רואה באותו עניין רחוק עילה לאי חידוש ההרשאות. ציינתי את זה כאן רק מכיוון שביקשת ביקורת. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 12:15, 27 ביולי 2011 (IDT)
- הסרתי את ההערה על בובות הקש, בעקבות הצעתו של יואב בדף שיחתי. לגבי האינסידנט - אני בן אדם שאומר תמיד את אשר על לבו, וכך הרגשתי בזמנו. נדמה לי שהתנצלתי כבר אז אם נפגעת מהדברים ,ואם לא אז אני מתנצל כעת. Lostam - שיחה 11:54, 27 ביולי 2011 (IDT)
- הערה ההערה לגבי הבובות אינה העלאה באוב. היא חשובה ביותר, לאור העובדה שמי שירצה להצביע כאן, עשוי לבדוק בהצבעה במפעיל נולד, והתרשמותו עלולה להיות שגויה עקב הבובות. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 11:51, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד Ravit - שיחה 12:27, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד מהטובים. אני-ואתה • שיחה 12:29, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד דוד שי - שיחה 15:22, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד - התרשמתי משיקול הדעת ומעוד. יעל 15:24, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד sir kiss • שיחה 15:26, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד. כשהצבעתי בעד ללאסתם, הייתי דיי בטוח שהוא יהיה מהמפעילים היותר רכים. בדיעבד התברר שהוא נוקט - לעתים - קו מעט תוקפני יותר. אני לא יודע אם יש לי תלונות על כך; סתם לפרוטוקול. גוונא • שיחה • פנים חדשות לערכי הלכה 15:28, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעדשלומית קדם - שיחה 15:56, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד, ואני בטח לא אהיה האחרונה. חנה Hanay • שיחה • את הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 17:21, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד אבגד - שיחה 19:38, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד Eviv - שיחה 19:54, 27 ביולי 2011 (IDT)
- מאוד בעד איתן - שיחה 20:19, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד. תמיד טוב ומעניין לקרוא את דבריו. מפעיל מצוין. Noon - שיחה 20:23, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 20:26, 27 ביולי 2011 (IDT)
- בעד. דוגמא למפעיל שקול ונעים לבריות. Yottam - שיחה 02:11, 28 ביולי 2011 (IDT)
- שאלה מבלי כל רצון להתנגח, איך אתה יודע? התחלת לערוך בויקיפדיה ב-14 ביוני 2011. חנה Hanay • שיחה • את הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 04:31, 28 ביולי 2011 (IDT)
- יש אפשרות של מיוחד:Emailuser/Yottam. זה הולך חזק. גוונא • שיחה • פנים חדשות לערכי הלכה 04:40, 28 ביולי 2011 (IDT)
- תודה נחי, באמת ובתמים התגעגעתי אליך. חנה Hanay • שיחה • את הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 09:29, 31 ביולי 2011 (IDT)
- יש אפשרות של מיוחד:Emailuser/Yottam. זה הולך חזק. גוונא • שיחה • פנים חדשות לערכי הלכה 04:40, 28 ביולי 2011 (IDT)
- שאלה מבלי כל רצון להתנגח, איך אתה יודע? התחלת לערוך בויקיפדיה ב-14 ביוני 2011. חנה Hanay • שיחה • את הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 04:31, 28 ביולי 2011 (IDT)
- בעד איך אומרים ברוסית? דע! דע! --כיכר השבת • שיחה • כתבתם כבר ערך על חסידות? לא?! באו לנסות! 04:34, 28 ביולי 2011 (IDT)
- בעדכמובן.Ewan2 - שיחה 04:36, 28 ביולי 2011 (IDT)
- בעדגרש - שיחה 04:52, 28 ביולי 2011 (IDT)
- בעד אין תלונות. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 18:28, 28 ביולי 2011 (IDT)
- בעד מי-נהר - שיחה 00:50, 29 ביולי 2011 (IDT)
- בעד. תודה. דרך - שיחה 07:08, 29 ביולי 2011 (IDT)
- בעד. Danny-w • שיחה • מאות ויקיפדים מרחבי העולם באוגוסט בחיפה. כבר נרשמתם? 10:42, 29 ביולי 2011 (IDT)
- בעד DGtal 09:19, 31 ביולי 2011 (IDT)
- בעד בברכה, טישיו - שיחה 09:25, 31 ביולי 2011 (IDT)
- בעד מצטערת שרק עכשיו ראיתי. לאסתם הוא בעיניי אחד המפעילים הכי שקולים ומוערכים. שמחה להצביע כאן. Itzuvit • שיחה • המיזם המקורי! 09:56, 31 ביולי 2011 (IDT)
תודה רבה לכולכם. ניפגש כאן שוב בעוד שנה. Lostam - שיחה 12:59, 3 באוגוסט 2011 (IDT)
מתניה
- תאריך תחילת ההצבעה: 10:08, 11 במאי 2012 (IDT)
- תאריך סיום ההצבעה: 10:08, 18 במאי 2012 (IDT)
Matanya (שיחה | תרומות | מונה)
עוד שנה חלפה, ואני מבקש לקבל את אמון הקהילה מחדש. על אף היותי יוזם ההצבעה בפרלמנט לאשרור הרשאת המפעיל כל 3 שנים, אני סבור שזה זמן ארוך מידי ללא קבלת ביקורת מסודרת, ולכן אני מעמיד את עצמי לקבלת ביקורת בבמה זו. אני מבקש מהמגיבים לפרט ככל הניתן ולא להסתפק בהצבעת בעד/נגד/נמנע. אבקש לקבל משוב על פעילותי כמפעיל וכבודק.
להלן הקישורים הרלוונטים - פעולות מפעיל בשנה האחרונה ובחצי השנה האחרונה.
לגבי פעילותי כבודק, ארכיוני וק:בדיקה, מכיל את המידע הנדרש. גם הבוט שלי, שהוא מפעיל, ישמח לקבל משוב בהזדמנות זו. אנא, עזרו לנו להשתפר. מתניה • שיחה 10:08, 11 במאי 2012 (IDT)
דיון
- בעד ברור! מפעיל מופלא! כל כובעיו השונים מסייעים רבות לויקיפדיה בעברית. בנוסף: מהיר, זריז, מדוייק וטס גבוה. שיקול דעת יוצא מן הכלל. "גונב" לאחרים עבודה. מפעיל בוט מעולה ובודק חד מאוד. בקיצור... לא מפספס כלום! ומזל שיש לנו אותו. Itzuvit - שיחה 10:14, 11 במאי 2012 (IDT)
- נמנע בדרך כלל מתניה בסדר, אבל בעבר הוא ביצע פעולה שבעיני פסולה מכל וכל ומהווה פגם חמור ביותר בשיקול דעתו כמפעיל. לכן אני נמנע. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:18, 11 במאי 2012 (IDT)
- ברוקולי מתכוון לזה: שיחת קובץ:נתן פנץ במדי נבחרת ארץ ישראל מול יוון.jpeg. אני מצטער שהוא נפגע, אך עומד מאחורי שיקול דעתי. מתניה • שיחה 10:25, 11 במאי 2012 (IDT)
- לא לזה התכוונתי. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:28, 11 במאי 2012 (IDT)
- ובכן, הרעיון של קבלת ביקורת הוא להשתפר, תוכל לפרט בבקשה על מנת שלא אחזור על שגיאותי? המטרה היא ללמוד ולתקן. מתניה • שיחה 10:30, 11 במאי 2012 (IDT)
- מכיוון שמעורבת בכך תכתובת פרטית אני מעדיף לא לחשוף אותה מעל דפי האתר. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:36, 11 במאי 2012 (IDT)
- ובכן, הרעיון של קבלת ביקורת הוא להשתפר, תוכל לפרט בבקשה על מנת שלא אחזור על שגיאותי? המטרה היא ללמוד ולתקן. מתניה • שיחה 10:30, 11 במאי 2012 (IDT)
- לא לזה התכוונתי. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:28, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד גילגמש • שיחה 10:24, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד - אחד המפעילים הטובים ביותר! ההר אדרניק • שיחה. 10:28, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד כמו עיצובית. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 10:42, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד מהיר, זריז, מדוייק .... שיקול דעת יוצא מן הכלל.. בקיצור, כל מה שכתבה עיצובית איתן - שיחה 10:48, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד. עמרי • שיחה 10:57, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד. Danny-w • שיחה 11:14, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד החבלן • שיחה • מועדון החלל הוויקיפדי 11:48, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד דוגמה ומופת, ומדובר כאן באחד המפעילים הבודדים שלא חושש להיכנס לבעיות מסובכות, שרבים מעדיפים להתעלם מהן. נרו יאיר • שיחה • י"ט באייר ה'תשע"ב • 11:52, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד שש לעזור ולהסביר, זמין בדרך כלל, בקיצור דוגמה ומופת. אהרן - שיחה 11:58, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד LightBringer • שיחה 12:11, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד דוד שי - שיחה 12:26, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד ללא דופי. אביעדוס • שיחה י"ט באייר ה'תשע"ב, 12:39, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד תומר - שיחה 12:40, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד כמובן! יעל - שיחה 12:43, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד דה! דקי • המטבחון • הסלון • בקרוב אצלכם 13:47, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד פשיטא! מי-נהר - שיחה 15:21, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד אין מילים • חיים 7 • (שיחה) • י"ט באייר ה'תשע"ב • 15:58, 11 במאי 2012 (IDT)
- נו, באמת אי אפשר לשים כאן סתם בעד ברור מאליו אם אין לי הערות?... Ravit - שיחה 18:13, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד כמובן שלומית קדם - שיחה 19:23, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד פעיל, אדיב, מבצע את תפקידו כהלכה. בברכה, MathKnight (שיחה) 20:54, 11 במאי 2012 (IDT)
- אמ"ל יוסי • שיחה 21:00, 11 במאי 2012 (IDT)
- בעד תמיד עוזר! Ldorfman • שיחה 03:38, 12 במאי 2012 (IDT)
- בעד נויקלן 16:52, 12 במאי 2012 (IDT)
- בעד --sir kiss • שיחה 21:35, 12 במאי 2012 (IDT)
- בעד. הערה בהזדמנות זו: צריך להוסיף הצבעות שנערכות כאן לרשימת ההצבעות שמופיעות ב"רשימת המעקב שלי". כיום קל לפספס הצבעות הנערכות בדף זה. Lostam - שיחה 01:36, 13 במאי 2012 (IDT)
- בוצע בתקווה שלא שברתי כלום (נגלה כשנארכב). נויקלן 08:11, 13 במאי 2012 (IDT)
- בעד מפעיל מערכת מצויין, פעיל מאוד, אדיב ומסייע לכל מי שפונה אליו. עם זאת, אני קצת מצטער שאין לו פעילות במרחב הראשי מלבד תמונות. Hobo X Hobot 01:50, 13 במאי 2012 (IDT)
- בעד - כל מילה נוספת מיותרת Assayas • שיחה • 09:28, 13 במאי 2012 (IDT)
- בעד חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:52, 13 במאי 2012 (IDT)
- בעד פשוט וברור עמיחי • שיחה 13:05, 13 במאי 2012 (IDT)
- בעד ללא היסוסים. תודה לנויקלן שהוסיף הפניה לכאן מדף השינויים האחרונים. לולא כן לא הייתי מבחין בדיון זה. Dvh - שיחה 15:07, 13 במאי 2012 (IDT)
- נגד התלבטתי לא מעט לפני הצבעתי, כי מהיכרותי הקודמת אני מחבב את מתניה, אך אני מקווה שהצבעתי תגרום לו להרהר מחדש בנקודה הבאה: כשמתפתח מאבק בין שני ויקיפדים ותיקים על הגרסה היציבה המעשה הגרוע ביותר שיכול מפעיל מערכת לעשות זה לחסום את שניהם ללא הבחנה. זאת עושים מפעילי מערכת עם ראש קטן, שאינם רוצים להשקיע זמן בבחינת הנעשה וקביעת הגרסה היציבה. הם, כמו המים, יורדים הכי למטה שאפשר, לחסימה. החסימה לא פותרת את הבעייה, רק מחממת את הרוחות ומעמיקה את הקרע - חסימה אמורה להיות הכלי האחרון, לאחר שכבר מוצו הכלים האחרים, כולל הגנה על דפים. לצערי מתניה נהג כך. בברכה. ליש - שיחה 15:22, 13 במאי 2012 (IDT)
- זה קרה ב2010 ולמיטב זכרוני כבר התנצלתי. אם אתה מעלה את זה שוב כנראה שאתה עדיין פגוע, ולכן אני שוב מתנצל. בכל אופן, נקווה שאתה ואיוואן תוכלו למצוא את דרך לפתור את המחלוקת ביניכם. מתניה • שיחה 15:39, 13 במאי 2012 (IDT)
- מתניה, הפגיעה היא שולית וודאי אינה שורדת זמן כה רב, אך מה שחשוב יותר זה שהשיטה לא תחזור על עצמה, לפחות לא אצלך (לצערי יש עוד מפעילי מערכת שנוהגים כך ולאו דווקה כלפי) וזה לא הובהר עדיין. בברכה. ליש - שיחה 16:30, 13 במאי 2012 (IDT)
- בעד אינספק. Zivya - שיחה 18:32, 13 במאי 2012 (IDT)
- בעד מפעיל מעולה, זו תהיה שטות לוותר עליו. ישרון • שיחה 21:59, 13 במאי 2012 (IDT)
- בעד למרות ביקורת שלו עלי לאחרונה, אני סבור שעבודתו כמפעיל טובה וראויה. בן נחום - שיחה 23:14, 13 במאי 2012 (IDT)
- בעד.Ewan2 - שיחה 05:13, 14 במאי 2012 (IDT)
- בעד אין ספק • עודד (Damzow) • שיחה • לימין שור! • 17:25, 14 במאי 2012 (IDT)
- לא מובן לי הצורך לפתוח הצבעה כל שנה. אפילו אם יש מי שחושב שהתדר הרצוי של ההצבעות צריך להיות אחת לשנה, הקהילה החליטה על שלוש שנים, ויש לכבד זאת. אין לי שום ספק שמתניה הוא מהטובים שבמפעילים, אך אשמח אם הוא לא יפתח הצבעת אמון נוספת שנה מהיום. אני בעד המשך ההרשאות שלו, אך מוחה קלושות נגד ההצבעה המיותרת. קיפודנחש - שיחה 23:29, 14 במאי 2012 (IDT)
- בעד. Avi1111 - שיחה 10:26, 16 במאי 2012 (IDT)
- בעד מפעיל מצוין, שלא מתעצל להיכנס לעומק של מקרים מסובכים ולטפל בהם. אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 10:33, 16 במאי 2012 (IDT)
- בעד Oy • שיחה 10:36, 18 במאי 2012 (IDT)
Lostam
Lostam (שיחה | תרומות | מונה | פעילות מפעילית בחצי שנה/שנה האחרונה)
- תאריך תחילת ההצבעה: 08:03, 28 ביולי 2012 (IDT)
- תאריך סיום ההצבעה: 08:02, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
השבוע לפני שנתיים מוניתי למפעיל מערכת. כפי שהתחייבתי בעת שמועמדותי הוצגה, אני מעמיד עצמי להצבעת אמון מדי שנה, ובמידה ולא אקבל את אמונם של לפחות 70% מהמצביעים - אבקש את הסרת הרשאותיי. אשמח לקבל את אמונכם לשרת כמפעיל מערכת במשך שנה נוספת, ועל הדרך לקבל הערות, הארות וביקורת בונה. Lostam - שיחה 08:03, 28 ביולי 2012 (IDT)
- ב-4 ההצבעות האחרונות היו פעמיים לאסתם ופעמיים מתניה. זה יהיה גם ב-4 ההצבעות הבאות? :) אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 19:28, 28 ביולי 2012 (IDT)
- השאלה שלך לא ממש קשורה לפעילותי כמפעיל, מאחר וכל ויקיפד בעל זכות הצבעה רשאי לפתוח הצבעת מחיקה, אבל אתייחס אליה בכל זאת. אני כאן מעל 5 שנים, ובכל הזמן הזה להערכתי פתחתי רק 5-6 הצבעות מחיקה. אני עושה זאת רק כשאני באמת סבור שמישהו מתעקש להישאר מבהיר חשיבות יחיד לשם ההתעקשות וללא הצדקה, או כשמדובר על ערך שחורג משמעותית מהסטנדרט המקובל אצלנו. הגישה שלי היא שמאחר ומדובר במיזם שיתופי, השאיפה צריכה תמיד להיות הגעה לפשרות ולקונצנזוס רחב, שבו אף אחד לא מקבל תמיד את כל מה שהוא רוצה. לכן אני מוכן לוותר לעיתים על ערכים שאישית הייתי משאיר אותם. לדעתי, הגישה הרווחת כיום לגבי חשיבות אנציקלופדית של ערכים היא משמעותית יותר מקלה ופשרנית מאשר הייתה לפני 3-4 שנים, ואת זה לא משיגים ע"י מלחמה חסרת פשרות על כל ערך שולי. לדעת לבחור את הקרבות שלך זה לקח חשוב לחיים בכלל, וגם לפעילות בוויקיפדיה. Lostam - שיחה 22:37, 28 ביולי 2012 (IDT)
- נראה לי שהוא התכוון להצבעות אמון. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 22:40, 28 ביולי 2012 (IDT)
- האמת שבמחשבה שנייה - גיל, יש מצב שאתה צודק. אם כן, אז אני מתנצל על החפירה :) Lostam - שיחה 22:41, 28 ביולי 2012 (IDT)
- אכן התכוונתי ש-4 הצבעות האמון אחרונות הן רק שלך ושל מתניה, פעמיים כל אחד. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 23:05, 28 ביולי 2012 (IDT)
- האמת שבמחשבה שנייה - גיל, יש מצב שאתה צודק. אם כן, אז אני מתנצל על החפירה :) Lostam - שיחה 22:41, 28 ביולי 2012 (IDT)
- נראה לי שהוא התכוון להצבעות אמון. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה ♠ 22:40, 28 ביולי 2012 (IDT)
- השאלה שלך לא ממש קשורה לפעילותי כמפעיל, מאחר וכל ויקיפד בעל זכות הצבעה רשאי לפתוח הצבעת מחיקה, אבל אתייחס אליה בכל זאת. אני כאן מעל 5 שנים, ובכל הזמן הזה להערכתי פתחתי רק 5-6 הצבעות מחיקה. אני עושה זאת רק כשאני באמת סבור שמישהו מתעקש להישאר מבהיר חשיבות יחיד לשם ההתעקשות וללא הצדקה, או כשמדובר על ערך שחורג משמעותית מהסטנדרט המקובל אצלנו. הגישה שלי היא שמאחר ומדובר במיזם שיתופי, השאיפה צריכה תמיד להיות הגעה לפשרות ולקונצנזוס רחב, שבו אף אחד לא מקבל תמיד את כל מה שהוא רוצה. לכן אני מוכן לוותר לעיתים על ערכים שאישית הייתי משאיר אותם. לדעתי, הגישה הרווחת כיום לגבי חשיבות אנציקלופדית של ערכים היא משמעותית יותר מקלה ופשרנית מאשר הייתה לפני 3-4 שנים, ואת זה לא משיגים ע"י מלחמה חסרת פשרות על כל ערך שולי. לדעת לבחור את הקרבות שלך זה לקח חשוב לחיים בכלל, וגם לפעילות בוויקיפדיה. Lostam - שיחה 22:37, 28 ביולי 2012 (IDT)
na71 - שיחה מפעיל הגון, שתורם רבות לויקפידיה, לי יש אמון מוחלט בו. (אבל לצערי אין לי זכות הצבעה.)--na71 - שיחה 08:55, 28 ביולי 2012 (IDT)
דיון
- בעד גילגמש • שיחה • גם אני משתתף במיזם העשור! 08:05, 28 ביולי 2012 (IDT)
- בעד פומפריפוזה - שיחה 09:02, 28 ביולי 2012 (IDT)
- כמובן ש בעד • עודד (Damzow) • שיחה • לימין שור! • 10:11, 28 ביולי 2012 (IDT)
- אין הערות, בעד. אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 10:15, 28 ביולי 2012 (IDT)
- בעד שלומית קדם - שיחה 11:35, 28 ביולי 2012 (IDT)
- בעד Danny-w • שיחה 13:16, 28 ביולי 2012 (IDT)
- בעד אבנר - שיחה 14:15, 28 ביולי 2012 (IDT)
- ודאי ש בעד Botend - שיחה 15:09, 28 ביולי 2012 (IDT)
- ברור ש בעד Itzuvit - שיחה ה-סדנה 17:51, 28 ביולי 2012 (IDT)
- בעד • רוליג • שיחה • אמצו חתול 18:35, 28 ביולי 2012 (IDT)
- בעד Nachy • שיחה 21:13, 28 ביולי 2012 (IDT)
- בעדAssayas • שיחה • 22:44, 28 ביולי 2012 (IDT)
- בעד + • חיים 7 • (שיחה) • ט' באב ה'תשע"ב • 23:51, 28 ביולי 2012 (IDT)
- בעד אהרן - שיחה 08:02, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד יעל • שיחה 08:14, 29 ביולי 2012 (IDT)
- נו מה. בעד טוסברהינדי (שיחה) 08:24, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד איתן - שיחה 08:49, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד בנושאים שונים אנו חלוקים ואפילו בעלי דעות מנוגדות לחלוטין, אבל כל זה לא מפחית מהאמון והכבוד שאני רוכש לו. sir kiss • שיחה 09:44, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בלי הסוס. מתניה • שיחה 11:22, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד מי-נהר - שיחה 12:40, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד DGtal 12:53, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד אין שום שאלה. Hobo X Hobot 16:37, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד הוא בסדר! Ldorfman • שיחה 17:30, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד לא סתם מינו אותו למפעיל. עמיחי • שיחה 18:02, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד לדעתי - השתבח בהדרגה. Dvh - שיחה 18:41, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד, מצוין. יש לי בו אמון מלא. אלדד • שיחה 18:50, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד כמו אלדד. BAswim - שיחה 20:20, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד עמוד תווך. תומר - שיחה 20:22, 29 ביולי 2012 (IDT)
- כמובן ש בעד ההר אדרניק • שיחה. 20:25, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד - מועיל ובחינם, רק שימשיך... ישרון • שיחה 21:34, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד ודאי וודאי אבגד - שיחה 22:18, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד. למופת. נרו יאיר • שיחה • י' באב ה'תשע"ב • 23:06, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד יענקי 14 • שיחה י' באב ה'תשע"ב 23:17, 29 ביולי 2012 (IDT)
- בעד אמיר מלכי-אור - שיחה 00:53, 30 ביולי 2012 (IDT)
- בעד. Noon - שיחה 01:36, 30 ביולי 2012 (IDT)
- בעד החבלן • שיחה • מועדון החלל הוויקיפדי 09:47, 30 ביולי 2012 (IDT)
- בעד גיא - שיחה 12:32, 2 באוגוסט 2012 (IDT)
- בעד Ravit - שיחה 06:58, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
- בעד חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 07:57, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
- בעד בברכה, MathKnight (שיחה) 12:40, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
תודה לכולכם על הבעת האמון. Lostam - שיחה 21:48, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
Sir kiss
Sir kiss (שיחה | תרומות | מונה | פעילות מפעילית בחצי שנה/שנה האחרונה)
שלום. במהלך הדיון בבירורים עלה בי החשש כי שיקול הדעת שלי אינו תואם את רוח הדיון הויקיפדית. לכם אני מעלה את עצמי לבחירה מחדש. --sir kiss • שיחה 20:01, 23 בינואר 2014 (IST)
- בעד. החזרת לחיים דף מת . כפי שכתבי בדף שיחתך, למפעילים שונים יש דעות שונות וזה טוב, כי כך ניתן ייצוג לדעות השונות בקהילה. ראה השונות שהייתה בהצבעת מפעילים על חסימת משתמש ללא הגבלת זמן. זה שלא מסכימים אתך בנושא מסוים, אין בכך כל הצבעת אי אמון. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:09, 23 בינואר 2014 (IST)
- לא הבנתי. האם אתה מבקש אמון בך כמפעיל, שככל המפעילים מחוייב להחלטות הקהילה? אם כך, אני בעד. או אולי אתה מבקש אמון בשיקול דעתך באשר לנושא העקרוני הנידון כעת בבירורים, בו חלק מהקהילה חלקה על דעתך? או שמא אתה מתנה את המשך כהונתך כמפעיל בכך שיותר לך להמשיך לפעול לפי שיקול דעתך העניין הנ"ל, ללא קשר להחלטות הקהילה? ואולי הכוונה אחרת? בברכה, משתמש כבד - 20:21, 23/01/14
- בעד חזק ראש טוב על הכתפיים והגינות. לא צריך דבר מעבר לזה ומעבר לרצון טוב וידע. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:22, 23 בינואר 2014 (IST)
- בעד גילגמש • שיחה 21:26, 23 בינואר 2014 (IST)
- בעד - מסכים עם דעותיך ועם שיקול דעתך. Guycn2 - שיחה 21:31, 23 בינואר 2014 (IST)
- בעד לפעמים יש חילוקי דעות וזה לגיטימי. בברכה, MathKnight ✡ (שיחה) 21:40, 23 בינואר 2014 (IST)
- בעד בברכה. ליש - שיחה 21:47, 23 בינואר 2014 (IST)
- בעד כמובן! שלומית קדם - שיחה 23:03, 23 בינואר 2014 (IST)
- ברור ש בעד. ההר אדרניק - שיחה • סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 23:25, 23 בינואר 2014 (IST)
- ממש בעד. אלדד • שיחה 23:32, 23 בינואר 2014 (IST)
- בעד לא מצאתי דופי בהתנהלות בדיון האחרון, להיפך, הבעת דעה פעילה בבירורים זה עניין חשוב למפעיל אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:46, 23 בינואר 2014 (IST)
- בעד מנימוקי בדף השיחה. ריבוי דעות בין מפעילים זה חיוני. Lionster • שיחה 00:52, 24 בינואר 2014 (IST)
- לדעתי ההצבעה הזו אינה נחוצה. היא מהווה עוד הוכחה שדף הבירורים יוצר מחלוקות וסכסוכים מיותרים, וטוב שהדיון שם סופסוף ננעל. אני מציע לנעול גם את ההצבעה הזו, ולחזור לשגרה המשעממת של כתיבה וניטור.אגסי - שיחה 01:38, 24 בינואר 2014 (IST)
- בעד האדם, אישיותו ופועלו תואמים את הרוח הוויקיפדית Ldorfman • שיחה 01:45, 24 בינואר 2014 (IST)
- בעד דוד שי - שיחה 07:39, 24 בינואר 2014 (IST)
- אני חבר של סיר, אני אוהב אותו ואני כמובן בעד היותו מפעיל. אבל אני נגד קיום הדיון הזה כאן. מותר להתווכח בויקיפדיה. טוקיוני 10:35, 24 בינואר 2014 (IST)
- בעד (אגב אני מסכים עם טוקיוני). דרור - שיחה 13:42, 24 בינואר 2014 (IST)
- בעד ולי יש תאוריה שאם כולם מסכימים איתך סימן שאתה לא כנה או לא אמיתי, שתי תכונות שגם גדול המקטרגים של סיר קיס לא היה יכול להדביק לו. Itzuvit - שיחה סדנה 05:45, 25 בינואר 2014 (IST)
- בעד כמו עיצובית סקרלט - שיחה 17:33, 25 בינואר 2014 (IST)
- בעד. עִדּוֹ - שיחה 17:37, 25 בינואר 2014 (IST)
- בעד Lostam - שיחה 18:46, 25 בינואר 2014 (IST)
- בעד איזו שאלה. מהמתאימים ביותר לתפקיד. Ranbar • שיחה • בואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 18:49, 25 בינואר 2014 (IST)
- בעד. למה ההצבעה הזאת נחוצה? מפעיל מערכת ממונה כשמאחוריו טור ירוק ומרשים. מאותו רגע הוא לרוב נמצא לבדו בחזית, בפרט כשמדובר במפעיל שלא נרתע מהעיסוק ב"גננות" ובהתמודדות מול משתמשים ותיקים. זה לא מפתיע במיוחד: אף אחד לא אוהב להכניס ראש בריא למיטה חולה. הבעיה היא שדווקא במקרים המורכבים הוא זקוק להבעת תמיכה ואמון בפעולותיו. מפעיל נאמן לתפקידו, ששומע לאורך זמן בעיקר קולות נגד, ישאל את עצמו האם הקהילה השתנתה ודעותי אינן תואמות עוד את "רוחה"? האם אין עוד אמון בי כמפעיל? הוא יכול להמשיך בתפקידו, כשמקונן בו החשש שאין לו לגיטימציה לכך; הוא יכול להסיר את הרשאותיו; הוא יכול לחזור ולבקש את אמונה של הקהילה. נויקלן 19:56, 25 בינואר 2014 (IST)
- בעד יאיר • שיחה 20:19, 25 בינואר 2014 (IST)
- בעד כמובן. עמיחי • שיחה 20:48, 25 בינואר 2014 (IST)
- בעד יהליפדיה - שיחה 12:25, 26 בינואר 2014 (IST)
- הדף הזה נפתח בצעד חשוב ונועז של eman, ומאז אבד עליו הכלח במהירות. אין שום טעם לדף הזה יותר. דניאל • תרמו ערך 21:40, 26 בינואר 2014 (IST)
- מסכים. אם מפעיל מעוניין לקיים הצבעת אמון גם אם טרם חלפו 3 שנים מאז מינויו האחרון, מה הבעיה שההצבעה/דיון יתקיים בדף מפעיל נולד הרגיל? זו סתם כפילות מיותרת. בברכה, Guycn2 - שיחה 21:45, 26 בינואר 2014 (IST)