ויקי:רשימת מועמדים למחיקה/:ישיבת אמי"ת נחשון 2
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
__ARCHIVEDTALK__
תאריך תחילת הדיון: 01:44, 7 בדצמבר 2007 (IST)
דיונים קודמים
- שיחה:ישיבת אמי"ת נחשון
- ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:ישיבת אמי"ת נחשון (דיון מחיקה קודם שנכשל)
דיון
בהתאם למה שאמרתי בדף השיחה, אני מציע למחוק את הערך הזה. אין לישיבה הזאת ייחודיות כלשהי שניכרת מהערך. תומכים רבים בהשארתו עשו זאת מתוך תקווה שהוא יורחב. עברה כמעט שנה וזה לא קרה. הערך הזה הוא כרגע אפילו לא קצרמר. ברוקס • שיחה • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:44, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- בוויקיפדיה אין דד-ליין. ואם הערך יורחב בשנה הבאה? ואם בעוד 5 שנים? עבר כמעט שנה והערך לא הפריע לאף אחד. Yonidebest Ω Talk 02:26, 7 בדצמבר 2007 (IST)
אפוא הנהלים?
ברוקס, פתחת דיון של 8 שעות ובו 2 תגובות משני אנשים. על דיון זה אתה נחפז להצבעה? לכל אחד אחר כבר מזמן היית מארכב את ההצבעה כי לא מוצה הדיון. לארכב את ההצבעה ולפתוח דיון כמקובל! חגי אדלר • תבניות בערכים מחכות לך! • כ"ז בכסלו ה'תשס"ח • 03:04, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- הייתי רוצה לדעת האם המידע בערך לא נכון/מטעה/מפר זכויות יוצרים? מה הנזק בערך הזה? אני חושב שצריך להבדיל בין קצרמר לקצר וקולע. טוקיוני 10:42, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- לא, מה שחשוב הוא להבדיל בין "מכיל מידע אנציקלופדי" ו"נטול מידע אנציקלופדי". odedee • שיחה 11:18, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- אשמח לייחס לדבריו של חגי. בעיקר עכשיו שישנם הרבה ערכים המוצעים למחיקה, קשה לשים לב לזה. הדיון שהיה בדף השיחה אפילו לא התחיל, יש לארכב ולדון. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 17:31, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- אם העניין לא נידון מספיק לטעמך, קרא את הקישורים שלעיל תחת "דיונים קודמים" ותיושב דעתך. ירון • שיחה 15:35, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- אני לא יודע האם להאמין למה שאני קורא. ראשית, נדמה לי שביקשתי במקום מאוד בולט בדף המשתמש שלי לא להשאיר לי הודעות בשבת. מילא שהתעלמו מזה. אבל אני לא יודע האם למה חגי אדלר כתב את מה שכתב. המדיניות ידועה לכולם ולו במיוחד. כל אחד מוזמן להסיק את מסקנותיו בעצמו. אז לטובת אלה שהנושא לא ברור להם, הנה תמצית של כל הנהלים הרלוונטיים בנושא.
- ערך שעלה להצבעת מחיקה ונשאר (בין אם היה רוב להשארה ובין אם לא היה רוב מספיק למחיקה) לא יכול להימחק יותר במחיקה מהירה. אני שמתי תבנית חשיבות על הערך כדי לעורר דיון רציני (והתבנית הייתה על הערך יומיים וחצי [תבנית החשיבות הוספה ב-4 בדצמבר בשעה 16:52 והוחלפה בתבנית הצבעת מחיקה ב-7 בדצמבר בשעה 1:44 לפנות בוקר] בניגוד לטענה השגויה בעליל שנכתבה כאן). לאחר שבמשך יומיים התקבלו שתי תשובות בלבד והובהר על ידי מפעיל מערכת שממילא חובה לעבור דרך הצבעה, החלטתי לקצר את העניינים ולעבור. כל הנימוקים כבר הושמעו בהצבעה הקודמת והפעם הוספתי גם את זה שלי.
- ומשהו לסיום: אני נדהם, וקצת נעלב, מההתנהגות שהופגנה פה כלפי. הנסיון לרמוז כאילו אני מתנקם בגלל הצבעת המחלוקת הלא חוקית הוא מאוד לא מנומס. וכעת, אני חוזר לכתוב ערכים. אבקש לא לכתוב לי יותר בדף השיחה שלי בנושא. אני את שלי בנושא ה"ערך" הזה כבר אמרתי ופעלתי בדיוק לפי איך שהנהלים מכתיבים (למעשה, יכולתי לפתוח מייד בהצבעת המחיקה כי ממילא אי אפשר היה למחוק את הערך אם חשיבותו לא הייתה מובהרת). ברוקס • שיחה • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:01, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- אם העניין לא נידון מספיק לטעמך, קרא את הקישורים שלעיל תחת "דיונים קודמים" ותיושב דעתך. ירון • שיחה 15:35, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- אשמח לייחס לדבריו של חגי. בעיקר עכשיו שישנם הרבה ערכים המוצעים למחיקה, קשה לשים לב לזה. הדיון שהיה בדף השיחה אפילו לא התחיל, יש לארכב ולדון. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 17:31, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- אתה ממש לא פעלת לפי הנהלים. כשאני פתחתי הצבעת מחלוקת הנהלים שלך קבעו שיש קודם לדון. כשאתה פותח הצבעת מחיקה, שזה יותר חמור, מספיק דיון של 8 שעות והופ להצבעה. נהלים משתנים אצלך מהר. אל תסתתר מאחורי תבנית חשיבות, אתה הרי יודע שלא תמיד מגיבים על תבנית כזו. פתחת הפניה בלוח מודעות? מיצית את כל האפשרויות לפני הצבעת מחיקה? יתרה מזו, הבקשה שלי להבהרה יושבת פה הרבה לפני שבת, ואתה כהרגלך בוחר להתעלם ממה שלא נח לך. עכשיו, כשנינצ'ה פנה אליך, פתאום אתה מתעורר עם טיעון השבת. חד וחלק - אם אין בכוונתך לדון, אל תעשה מעשים הדורשים דיון. אני עומד להקפיא את ההצבעה הזו כי היא פשוט לא חוקית. זה כלל לא קשור לתוצאותיה, כי הבעתי את עמדתי מיד עם תחילת ההצבעה. אתה פשוט נוהג בוויקיפדיה כבשלך, וזה לא מקובל עלי. חגי אדלר • תבניות בערכים מחכות לך! • כ"ט בכסלו ה'תשס"ח • 03:02, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- אם אפשר להתערב, במה הייתה מועילה תבנית חשיבות אחרי שכבר התרחשה הצבעה (רמז: אם אני, למשל, הייתי מוחק את הערך בנימוק "לא הובהרה חשיבות" אחרי שבוע, בטוחני כי היה צץ מישהו ואומר שלא ניתן למחוק ערך אחרי שהייתה הצבעת מחיקה והוחלט בה להשאיר את הערך.). ירון • שיחה 03:44, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- הדרך הנכונה הייתה לפתוח דיון מקדים מחיקה כנהוג, עם או בלי תבנית חשיבות. בפועל, הוא פתח דיון, לא הפנה אליו, ואחרי 8 שעות עבר להצבעת מחיקה, וזה בניגוד לכל נוהל קיים עלי אדמות. לא נעשה שום מאמץ קונסטרוקטיבי לקבל תגובות אחרות אלא כסת"ח (לא כמילה גסה אלא כתאור) לרוץ להצבעת מחיקה. חגי אדלר • תבניות בערכים מחכות לך! • כ"ט בכסלו ה'תשס"ח • 03:53, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- בין תבנית החשיבות לתבנית המחיקה ספרתי 3 ימים (פלוס מינוס בגלל השעות), לא שמונה שעות. אני מאמין שברוקולי קרא את הדיונים הקודמים ואת הצבעת המחיקה שהייתה ומצא שאין מנוס (לדעתו, כתומך במחיקה) מהצבעה. ירון • שיחה 04:00, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- כבר הגבתי לזה. אין לכך משמעות. אתה לא שם תבנית חשיבות על ערך נידח, סופר יומיים ללא דיון משמעותי ורץ להצבעה. אתה עצמך הבהרת לי זאת לא פעם ולא פעמיים. תתעלה רגע מעל דעתך האישית בנושא ותחשוב אם אתה מסכים לתהליך חפוז זה. חגי אדלר • תבניות בערכים מחכות לך! • כ"ט בכסלו ה'תשס"ח • 04:47, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- לתומי חשבתי שזה לא אני מבין שנינו שלא מתעלה על דעתו האישית. כמו שהסברתי, כבר הייתה הצבעה ודיון משמעותי. אם תשתמש במלים הנכונות (רץ למשל לא מתאימה), תקבל משפט כזה: ברוקולי שם תבנית חשיבות (מה זה משנה שהערך נידח?), חיכה יומיים שלושה, ובסוף הגיע למסקנה שאין מנוס מהצבעת מחיקה, ופתח אותה. ירון • שיחה 14:48, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- כבר הגבתי לזה. אין לכך משמעות. אתה לא שם תבנית חשיבות על ערך נידח, סופר יומיים ללא דיון משמעותי ורץ להצבעה. אתה עצמך הבהרת לי זאת לא פעם ולא פעמיים. תתעלה רגע מעל דעתך האישית בנושא ותחשוב אם אתה מסכים לתהליך חפוז זה. חגי אדלר • תבניות בערכים מחכות לך! • כ"ט בכסלו ה'תשס"ח • 04:47, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- בין תבנית החשיבות לתבנית המחיקה ספרתי 3 ימים (פלוס מינוס בגלל השעות), לא שמונה שעות. אני מאמין שברוקולי קרא את הדיונים הקודמים ואת הצבעת המחיקה שהייתה ומצא שאין מנוס (לדעתו, כתומך במחיקה) מהצבעה. ירון • שיחה 04:00, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- הדרך הנכונה הייתה לפתוח דיון מקדים מחיקה כנהוג, עם או בלי תבנית חשיבות. בפועל, הוא פתח דיון, לא הפנה אליו, ואחרי 8 שעות עבר להצבעת מחיקה, וזה בניגוד לכל נוהל קיים עלי אדמות. לא נעשה שום מאמץ קונסטרוקטיבי לקבל תגובות אחרות אלא כסת"ח (לא כמילה גסה אלא כתאור) לרוץ להצבעת מחיקה. חגי אדלר • תבניות בערכים מחכות לך! • כ"ט בכסלו ה'תשס"ח • 03:53, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- אם אפשר להתערב, במה הייתה מועילה תבנית חשיבות אחרי שכבר התרחשה הצבעה (רמז: אם אני, למשל, הייתי מוחק את הערך בנימוק "לא הובהרה חשיבות" אחרי שבוע, בטוחני כי היה צץ מישהו ואומר שלא ניתן למחוק ערך אחרי שהייתה הצבעת מחיקה והוחלט בה להשאיר את הערך.). ירון • שיחה 03:44, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- לא, מה שחשוב הוא להבדיל בין "מכיל מידע אנציקלופדי" ו"נטול מידע אנציקלופדי". odedee • שיחה 11:18, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- אני שוב מבקש, לא כטיעון אלא בגלל שאני רוצה לדעת, למה בדיוק מוחקים את הערך הזה? מה הנזק שהערך גורם? טוקיוני 13:49, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- מדברי ברוקולי לעיל: "אין לישיבה הזאת ייחודיות כלשהי שניכרת מהערך. תומכים רבים בהשארתו עשו זאת מתוך תקווה שהוא יורחב. עברה כמעט שנה וזה לא קרה. הערך הזה הוא כרגע אפילו לא קצרמר". לגבי נזק שערכים לא חשובים גורמים, זה כבר שאלה של דעה, אבל אתה מוזמן לבקר בדפי המשנה של עודדי. ירון • שיחה 14:48, 9 בדצמבר 2007 (IST)
הודעות
האם אין מקום להודיע לכל המצביעים בהצבעה הקודמת שנערכת הצבעה חוזרת? Yonidebest Ω Talk 02:26, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- הודעת למצביעים על דניאל ברנדט? (אני מקווה שלא, לא היה צורך שם, וגם לא כאן). עידו • שיחה 03:50, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- לא, אבל אני חושב שכדאי. אפשר שבוט יעשה זאת, אם זה מפריע למפעילים. Yonidebest Ω Talk 01:04, 8 בדצמבר 2007 (IST)
הצבעה
רק משתמשים רשומים בעלי 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, שיחות תמונות, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ו-30 ימים של פעילות הם בעלי זכות הצבעה.
למחוק
- ברוקס • שיחה • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:44, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 01:47, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- --The-Q • שיחה 01:53, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- odedee • שיחה 03:47, 7 בדצמבר 2007 (IST) אין שום סיבה שהערך יורחב בעתיד: מדובר במוסד לימוד שאין בו שום עניין אנציקלופדי.
- Gridge ۩ שיחה 04:02, 7 בדצמבר 2007 (IST).
- --Golf Bravo 11:57, 7 בדצמבר 2007 (IST) זה לא ערך אנציקלופדי.
- הידרו 18:14, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- Fade to Black 18:16, 7 בדצמבר 2007 (IST) עוד ישיבה...
- טרול רפאים 19:10, 7 בדצמבר 2007 (IST), לפחות הפעם לא נטען שהערך הוא עם עתיד
- ירון • שיחה 03:17, 8 בדצמבר 2007 (IST) - כמו כל אלה שמעליי.
- Ori~ • שיחה • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:56, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- גילגמש • שיחה 13:22, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- עידו • שיחה 13:38, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- אורי • שיחה 13:46, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- eman • שיחה • ♥ 13:49, 8 בדצמבר 2007 (IST) אין בו, ואפילו לא בקישורים שמובילים אליו משהו שיצדיק ערך אנציקלופדי. בעקרון בי"ס תיכון צריך סיבה מיוחדת שהוא יופיע.
- --Asaf99 14:09, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- תומר 15:37, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- רט בטלר 18:15, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- עדיאל 18:20, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- Just guy 22:20, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- בצער רב וביגון קודר. אני שונא מחיקות, אך הפעם כנראה אין ברירה... מוטל (שיחה : תרומות) • כ"ט בכסלו ה'תשס"ח • 12:02, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- מוטל הוציא לי את המילים מן הפה --Karpada 15:02, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- Wierzba 18:11, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- אליזבט • שיחה 22:17, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- נריה 12:28, 10 בדצמבר 2007 (IST)
- צחי לרנר 02:29, 11 בדצמבר 2007 (IST)
- ליש 16:43, 11 בדצמבר 2007 (IST) התלבטתי אם להישתתף בהצבעה, אך הטיעון של חנה על הגנון של שושנה, שכנע אותי. בברכה. ליש 16:43, 11 בדצמבר 2007 (IST)
- ירונש • שיחה 18:16, 11 בדצמבר 2007 (IST) ישיבה חסרת כל ייחוד. אין מקומה כערך באנציקלופדיה.
- Ramiy ( שיחה - תרומות ) 21:27, 11 בדצמבר 2007 (IST)
- הדס 22:25, 11 בדצמבר 2007 (IST) אם היו בוגרים הייתי מתלבטת. ובלי שום קשר אני מאוד מעריכה את הרב צבי קורן.
- עמית 23:56, 11 בדצמבר 2007 (IST) קראתי את הערך בעיון רב והגעתי למסקנה שאין לו מקום בויקיפדיתנו.
- Arimis • שיחה 07:50, 12 בדצמבר 2007 (IST) עובדות מסוג אלה צריך להזכיר במשפט או שניים בערך הראשי. בשביל זה קיימים ערכים ראשיים.
- --Yoavd 08:05, 12 בדצמבר 2007 (IST) זה לא ערך אנציקלופדי
- יעקב135 • שיחה • ג' בטבת ה'תשס"ח • 08:09, 12 בדצמבר 2007 (IST)
- עמרי • שיחה 11:44, 12 בדצמבר 2007 (IST)
- טל ענבר 12:24, 12 בדצמבר 2007 (IST)
- אבישי טייכר
- גאלוס 17:43, 12 בדצמבר 2007 (IST)
להשאיר
- Yonidebest Ω Talk 02:24, 7 בדצמבר 2007 (IST) - בתקווה שתורחב בעתיד
- אני בעד מידע בסיסי על כל תיכון. נרו יאיר 10:07, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- כנ"ל. עוד לא אבדה תקוותנו. עמיחי 10:24, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- טוקיוני 12:02, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- Apollo 11 • שיחה 12:09, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 17:32, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- נו מה, עכשו כל הערכים שהושארו בהצבעות לפני צמצום זכות ההצבעה יועלו להצבעות חוזרות? יחסיות האמת • ♥ • כ"ז בכסלו ה'תשס"ח 18:06:22
- כן, גם זו שיטה. אבל אבירי הסדר הטוב יעמדו על המשמר... חגי אדלר • תבניות בערכים מחכות לך! • כ"ח בכסלו ה'תשס"ח • 18:11, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- הצבעה מטורללת שנפתחה טרם זמנה. חגי אדלר • תבניות בערכים מחכות לך! • כ"ח בכסלו ה'תשס"ח • 18:10, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- דוד נ. דוד (שיחה | תרומות) 22:53, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- מוטי 22:56, 7 בדצמבר 2007 (IST)
- זקוק להרחבה קלה, אבל לא נעדר ערך, בעיניי. --פלבאי צהוב 19:02, 8 בדצמבר 2007 (IST)
- סופר מריו 09:36, 9 בדצמבר 2007 (IST) דעתי לא השתנתה מהפעם הקודמת
- אדם נבו;שיחה 09:41, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- המורה 15:02, 9 בדצמבר 2007 (IST)
- ליז'אנסק 18:21, 9 בדצמבר 2007 (IST) ראו דברי יחסיות האמת
- חנה ק. 20:30, 9 בדצמבר 2007 (IST) כל מוסד חינוכי מכל סוג זכאי לערך (גם הגנון של שושנה)
- א&ג מלמד כץ • שיחה 16:03, 10 בדצמבר 2007 (IST)
- רנדום 22:49, 11 בדצמבר 2007 (IST)
- מצטרף ל-2 ול-3 Daniel Ventura 23:11, 11 בדצמבר 2007 (IST)
- Yes, This is me • (and my talk) ד' בטבת ה'תשס"ח 15:32, 13 בדצמבר 2007 (IST)