ויקי:מפעיל נולד/ארכיון יולי-ספטמבר 2009
__
דף זה הוא ארכיון של ההצבעות שהתקיימו במפעיל נולד. הצבעות חדשות יש לקיים בדף מפעיל נולד הנוכחי. אין לערוך דף זה.
Mikimik
Mikimik (שיחה | תרומות | מונה)
מיקי, אק"א מיקיMIK, נרשם לוויקיפדיה בדצמבר 2007 והוא משתמש פעיל ותורם מאז השנה שעברה. מהיכרותי עם עבודתו כאן ובמיזמים אחרים, ומשתי הזדמנויות שפגשתי אותו, ספקותי אינן קיימות שאת עבודתו כמפעיל יעשה נאמנה. מיקי נתן את הסכמתו להצעה למנותו. Ori • PTT 00:30, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
- תודה אורי על דבריך. אבקש את תמיכת הקהילה במינוי. אתם מוזמנים לעבור גם על התרומות שלי בוויקיציטוט, שם מוניתי לפני כחודש לביורוקרט - Q:משתמש:Mikimik. מיקיMIK • שיחה • 00:50, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
קישורים: Mikimik (שיחה | תרומות | מונה)
בעד Ori • PTT 00:27, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בהעברה על תרומותיו לא נראה שמדובר בפעילות המצריכה מפעילות ו/או פעילות רצינית בתוכן ערכים, אך זה לא מונע ממני להצביעבעד כי אם לא יועיל לא יזיק. מדובר במשתמש מוכר ואמין שאין מה לחשוש מהרשאות נוספות שיתווספו לאלה הקיימות. אציין שמיקי הוא ביורוקרט בויקיציטוט, מה שמלמד עליו רבות. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 00:40, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד דרור - שיחה 00:44, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד ראוי בהחלט. Lostam - שיחה 00:59, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד עמית - שיחה - האלבומים 01:00, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד Yoavd - שיחה 07:34, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד סקרלט • שיחה 08:10, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד נו, ידעתי זה יגיע... עודד (Damzow) • שיחה • משתמש זה הוא מובחר! 08:13, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 08:29, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 16:57, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
מתלבט ניכר כי בתחומי פעולתו הרשאות מפעיל יעזרו לו רבות, אך איני בטוח שהוא בשל. דניאל ב. 19:20, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד רחל - שיחה 20:05, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד תומר א. - שיחה 20:53, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד למרות שאני חוששת שיקרה למיקי מה שקרה לכמה ויקיפדים שאחרי תקופה קצרה של פעילות נמרצת מונו כמפעילים ואחר כך התמעטה פעילותם הן כויקיפדים והן כמפעילים. מלכת אסתר - שיחה 21:26, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד ואנמק בזהירות: (1) לפי עדותו שלו בדף המשתמש מדובר במשתמש פעיל זה פחות משנה. אינני רוצה להיתלות בתאריך שרירותי כזה או אחר אבל זה נראה לי מעט מדי על מנת להבין את הקהילה, כלליה, מנהגיה ומוסכמותיה; (2) ארכיון דף השיחה שלו מחזק את הנקודה הראשונה ומראה שעד לאחרונה עדיין העירו למיקי משתמשים שונים על כללים בסיסיים. יש עוד מה ללמוד; (3) לפי בדיקתי השטחית משהו לא מדובר במשתמש שכותב ערכים רבים ועיקר תרומתו בפעולות אחרות. אין לי עניין להתחיל ויכוח על חשיבותם של ויקיגמדים וכדומה אבל דעתי האישית היא שכדי שלמפעיל יהיה הניסיון, ההבנה, כמו גם הסמכות המוסרית למחוק ערכים, לשפוט עריכות וכדומה, מן הראוי שיהיו באמתחתו כמה וכמה ערכים נאים ושחלק משמעותי מפעילותו יוקדש לכך. בצד הטכני חשוב, אפילו חשוב מאוד, אבל אני מעדיף מפעילים שעיקר עשייתם הוא בנושאי תוכן. אינני חובב את מי שעיקר מקצועם הוויקיפדי הוא להיות שוטר. אני יודע שיש כמה וכמה מפעילים שגם הם לא עונים לקריטריון זה - אין בידי לעשות דבר כדי לשנות זאת, אבל מבחינתי זה חשוב. אגב, אם אני טועה כאן עובדתית אשמח אם יתקנו אותי. רק אומר מראש שהייתי שמח שמאחורי כל מפעיל מתחיל יהיה ניסיון של כמה עשרות ערכים, ולא בודדים וקצרמרים טכניים ומתורגמים; (4) עובדת היות המשתמש פעיל מאוד במיזמי אחות ראויה להערכה, אבל אני מתעניין בעיקר בוויקיפדיה ותוהה האם מעורבותו זו במיזמים אחרים לא לעולה לבוא על חשבון מיזם זה. אינני יודע, אבל אינני רואה מעלה גדולה, באופן בה היא צויינה לעיל, בפעילות זו. אולי אפילו להפך. מצטער ומקווה שלא פגעתי במיקמיק אבל מצאתי לנכון לנמק את התנגדותי. בברכה, אורי • שיחה 22:16, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
- אני חש צורך להגיב כאן, למרות שזה לא המקום. מפעילים שונים בוחרים תחומי פעילות שונים. לא אכנס לשמות, אבל ישנם מפעילים שמוחקים ערכי הבל, ישנם המתמחים בניהול סכסוכים, ואחרים בהנחלת מדע-הוויקיפדיה לציבור ולאנונימיים. יש לשים לב כי כל מפעיל צריך להיות חנון באינטיליגנציה הריגשית כדי למצוא את מקומו ותפקידו בחברה הווירטואלית. אני אמנם לא מכיר את מיקי אישית, אבל ממה שכן אני חושב שהוא סבבה לגמרי בקטע הזה. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 01:16, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- "אינטיליגנציה רגשית" היא תכונה רצויה אחת, ומשהו שנקרא לו "אינטיליגנציה ויקיפדית", כלומר סך הידע על איך עובדת המערכת, לא רק החוקים הפורמלים, ואיך כותבים ואיך מפשרים ואיך כל מני דברים, היא תכנה רצויה נוספת. לא די באף אחת מהן ללא השנייה. אתה צודק שמפעילים רבים מוצאים לעצמם נישות, אבל זה קורה בדיעבד:" ומי יתקע ליד שמפעיל בכוח X יעסוק רק במחיקת קטגוריות ולא יתערב בסיכסוכי שכנים, או שמפעיל בפוטנציה Y ימשוך ידיו מכל עניין חסימת משתמשים ויתמקד ברענון הדף הראשי? איש לא יעשה זאת המינוי הוא גורף - בשל שיקול דעת לכלל מגוון הפעולות וכעת יעשה בהן המפעיל לפי שיקול דעתו עליו סומכים. מכיוון שמרחב הערכים הוא החשוב ביותר בעיני לא הייתי רוצה לתת הרשאות הכוללות השפעה עצומה עליו בלי הכישורים המתאימים (בנתיים). כל דברי אלו עקרוניים ולא נוגעים דווקא למי שההצבעה נסובה אודותיו. אורי • שיחה 04:32, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד - שיניתי את דעתי. אורי 'הזכיר' לי את משנתי הסדורה בנושא. בנימוק 3, היטיב אורי להסביר את דעתי בנוגע למפעיל שאינו מנוסה עם ערכים רבים סבירים. כפי שכבר כתבתי מיקי הוא משתמש נחמד הראוי לכל שבח, אבל עדיין ”כדי שלמפעיל יהיה הניסיון, ההבנה, כמו גם הסמכות המוסרית למחוק ערכים, לשפוט עריכות וכדומה, מן הראוי שיהיו באמתחתו כמה וכמה ערכים נאים ושחלק משמעותי מפעילותו יוקדש לכך” (ציטוט מדברי אורי). בברכה, הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 23:21, 25 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד בברכה, איש המרק - שיחה 00:58, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד – מהיכרותי רבת השנים את אחי (כל חיי), ויקיפדיה רק תרוויח ממפעיל כמוהו. דולב • שיחה 01:59, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד - הרושם שלי מפעילותו של מיקי הוא שעדיין מוקדם מדי. odedee • שיחה 02:16, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד ויקיפד תורם ונחמד אבל עדיין מוקדם מדי למנותו לימור י - שיחה 09:19, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד - ברכות, אריאל.פ - שיחה 10:50, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד עמרי • שיחה 10:58, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד (נכון לעכשיו) אשר44 - שיחה 11:52, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
ברשותכם, אני רוצה להגיד כמה מילים על הדברים שנאמרו עד כה. כידוע אני לא מתמחה במרחב הערכים. המומחיות שלי היא בעניינים הטכניים - תבניות, קטגוריות, מרחב מדיה-ויקי, JS, CSS וכו'. כמו כן, ונעזוב לרגע את הצניעות, אני חושב שאני מציע מתינות ו"מזג שיפוטי" נוח ללא כוחניות או התלהמות. כמו שאמרו מקודם, כל משתמש בוויקיפדיה, לרבות המפעילים, מוצא לעצמו את הנישה המתאימה לו. אני סבור שהרשאות מפעיל יאפשרו לי לתרום לוויקיפדיה עוד הרבה מהיכולות שלי. אין לי יומרות להפוך לשוטר או לשומר בשער, אלא להמשיך לשפר את ויקיפדיה בדרכי. מיקיMIK • שיחה • 12:10, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- האם אתה יכול לתת דומגה לכך "שהרשאות מפעיל יאפשרו לי לתרום לוויקיפדיה עוד הרבה מהיכולות שלי" דוד א. - שיחה 13:07, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- עריכה והתאמה של דפי מערכת מוגנים כפי שביצע היטב בויקיציטוט, לדוגמא עודד (Damzow) • שיחה • משתמש זה הוא מובחר! 14:13, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- האם אתה יכול לתת דומגה לכך "שהרשאות מפעיל יאפשרו לי לתרום לוויקיפדיה עוד הרבה מהיכולות שלי" דוד א. - שיחה 13:07, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד לאור התשובה. דוד א. - שיחה 17:09, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד אם מינוי למפעיל היה אות כבוד על פעילות, חריצות, יוזמה וכדומה הייתי מצביע בעד המינוי, כנ"ל אם השיקול היה מתינות ויחסי אנוש. אבל מפעיל הוא "פועל שחור" במרחב הערכים ולכך מיקי מתאים פחות אחד שחושב - שיחה 13:21, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד העובדה שמשתמש מסוים פעיל באתר במשך תקופה, אינה מעידה על כך שהוא צריך להיות מפעיל מערכת. YHYH ۩ שיחה • מיזם הכדורגל במדינות • 13:50, 26/08/2009
- אני שותף להתלבטותו של דניאל ב. לעיל. לדעתי כדאי לדחות את המינוי ולבחון את הנושא שוב במועד מאוחר יותר, בעוד חודשיים-שלושה. Yonidebest Ω Talk 17:01, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
הערה לאור דבריו האחרונים של מיקי, אצביע בעד, ברגע שהוא ייתן הבטחה מפורשת להתעסק רק בהיבטים הטכניים. אני חושב שיש עוד כאלה שהצביעו נגד ויסכימו לעבור ל"בעד" באם הבטחה כזאת תינתן. ההבטחה כמובן תצטרך להיות מגובה בשלילת ההרשאות ברגע שהוא יפר אותה, וזאת ללא כל תנאי. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 20:12, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- אין לך שום זכות לתכתיבים כאלה. כל מפעיל הוא מפעיל, לא מפעיל מוגבל ולא מפעיל על תנאי. odedee • שיחה 20:21, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- יש לי את הזכות המלאה להמליץ "נגד" או "בעד" בתנאי מסוים. הביורוקרטים כמובן לא חייבים לקבל את זה, אבל יכולים להתחשב בזה. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 20:22, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- צר לי, אתה פשוט כותב שטויות. מי שממונה למפעיל, בירוקרטים כלל אינם יכולים לשלול את ההרשאה שלו, לא כי פעל בניגוד לתנאי שלך, ולא בשום נסיבות אחרות. תמליץ מה שאתה רוצה, אבל אל תכתיב שום תנאי לאף אחד - לא לוויקיפד שנדון פה ולא לבירוקרטים. odedee • שיחה 20:31, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- אין צורך להתרגז. האיש רוצה להכפיף מינוי של מפעיל להתחייבות מוקדמת, ואתה טוען שהכל הוא עיסקת חבילה. זה וויכוח רגיל והוא לא מנסה לכפות או להכתיב כלום. יש כאן מספיק אמוציות מכדי לפתח פה עוד מריבות. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 20:34, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- עודדי, אולי מכאן תבין את כוונתי. אם הבטחה כזאת תינתן, והבירוקרטים ימנו על סמך הבטחה זאת, הרי שברגע שהוא יפר אותה זה יהיה סיבה מספקת בהחלט לפתוח הצבעה על הסרת הרשאותיו. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 21:02, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- אכן אינני חוסם משתמשים ותיקים, ולמעשה, אני רואה זאת כבונוס. משתמשים ותיקים נחסמים מידי פעם על ידי מפעילים אחרים, בעוד אני יכול לצפות מהצד ולראות כיצד חסימה הוגנת ביותר, אפילו בידי דוד, גוררת התנגדות והתלהמות. ויתרתי על זה מרצון. Yonidebest Ω Talk 21:09, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- הצבעת הסרת הרשאות מתבצעת בהתאם לכללים. לא משנה לצורך העניין אם המשתמש הבטיח משהו או לא. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 21:11, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- אני חושב שאם מפעיל מפר הבטחה מסוג זה (כל עוד בירוקרטים מינוהו על תנאי זה) זו סיבה מספקת לפתוח הצבעה להסרת הרשאותיו. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 21:35, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- זאת מחשבה טובה רק שהיא לא עומדת בכללים. הכללים מפורטים בדף מדיניות הדן בהסרת הרשאה. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 21:38, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- אני חושב שאם מפעיל מפר הבטחה מסוג זה (כל עוד בירוקרטים מינוהו על תנאי זה) זו סיבה מספקת לפתוח הצבעה להסרת הרשאותיו. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 21:35, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- הצבעת הסרת הרשאות מתבצעת בהתאם לכללים. לא משנה לצורך העניין אם המשתמש הבטיח משהו או לא. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 21:11, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- אכן אינני חוסם משתמשים ותיקים, ולמעשה, אני רואה זאת כבונוס. משתמשים ותיקים נחסמים מידי פעם על ידי מפעילים אחרים, בעוד אני יכול לצפות מהצד ולראות כיצד חסימה הוגנת ביותר, אפילו בידי דוד, גוררת התנגדות והתלהמות. ויתרתי על זה מרצון. Yonidebest Ω Talk 21:09, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- צר לי, אתה פשוט כותב שטויות. מי שממונה למפעיל, בירוקרטים כלל אינם יכולים לשלול את ההרשאה שלו, לא כי פעל בניגוד לתנאי שלך, ולא בשום נסיבות אחרות. תמליץ מה שאתה רוצה, אבל אל תכתיב שום תנאי לאף אחד - לא לוויקיפד שנדון פה ולא לבירוקרטים. odedee • שיחה 20:31, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- יש לי את הזכות המלאה להמליץ "נגד" או "בעד" בתנאי מסוים. הביורוקרטים כמובן לא חייבים לקבל את זה, אבל יכולים להתחשב בזה. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 20:22, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
- אין לך שום זכות לתכתיבים כאלה. כל מפעיל הוא מפעיל, לא מפעיל מוגבל ולא מפעיל על תנאי. odedee • שיחה 20:21, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד - הגישה שלי לדף הזה היא שהוא נועד בראש ובראשונה להיות "מכפיל עיניים" לבירוקרטים (וכשהתחלנו אותו זה היה לבירוקרט). יש גבול למה שבן אדם אחד יכול לראות, וחשוב לקבל את התרשמות הקהילה כולה מהמועמד. לכל אחד יש קריטריונים שונים (וזה בסדר, אם כי לדעתי פחות חשוב), ויותר חשוב- לכל אחד יש גם התרשמות שונה על סמך מה שהוא חווה מהאינטראקציה שלו עם המועמד. והדף הזה, לדעתי, צריך להוות את האוסף הקולקטיווי של ההתרשמויות של כולנו. ואם כל אחד יכתוב בצורה מנומקת את דעתו על סמך התרשמותו, מטרת ההליך הזה תשורת בצורה הטובה ביותר.
לטעמי, מה שחשוב זה פחות במה המועמד עוסק בוויקיפדיה, ויותר מה התכונות האישיות שלו, במיוחד בכל מה שנוגע לחיכוכים. וההתרשמות שלי ממיקי היא בהחלט חיובית, ודווקא ממקרה בו היינו חלוקים. קיבלתי רושם שיש מולי בן אדם פתוח, "עם ראש על הכתפיים", שלא מתחפר בגלל שיקולי אגו, ושאפשר לדבר איתו בהגיון. ולדעתי אלה תכונות חשובות ביותר למפעיל. eman • שיחה • ♥ 21:14, 26 באוגוסט 2009 (IDT)בעד לאחר עיון בתרומותיו. איתי פ. - שיחה 04:59, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
מתלבט עם נטייה ל
בעד. מינויי המפעילים האחרונים לרבות עבדכם הנאמן, מעידים כי הכותרת של שנה אינה בהכרח נחוצה. עיקר ההתלבטות נובע מאמירתם של ויקיפדים (והצצתי מעט בתרומותיו) בנושא נוכחותו של מיקי במרחב הערכים. עם זאת, פעולתו הטכנית חשובה מאוד. לגבי ההצעה שעלתה כאן למעלה, אני חושב שאסור למנות מפעיל עם תנאים, זה יקשה עליו בפעילות, וזה פתח לצרות. yanshoof • שיחה • בואו לאמץ ערכים יתומים 09:36, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד שנילי • שיחה 09:41, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד משתמש חביב לכל הדעות, תורם בכל האופנים בוויקיפדיה, ולכן אני לא רואה סיבה מדוע לא יהיה מפעיל. מגיע לו. MT0 - שיחה 09:42, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
נמנע - מחד, משתמש חביב ונעים הליכות. מאידך - גם לדעתי יש צורך בתרומות בולטות יותר בכתיבת ערכים. ברי"א • שיחה • ז' באלול ה'תשס"ט • 09:53, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
מתלבט עם נטייה ל
נגד בעקבות הערות שהעירו בדף זה האחד והיחיד - שיחה 17:34, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד אלדד • שיחה 17:37, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
הודעה: התייעצות הביורוקרטים והחלטה בעניין מינוי זה תתקיים במועד מאוחר יותר בגלל היעדרו של הראל, הנמצא בחופשה. עם מיקי הסליחה. אפשר בינתיים לארכב את הדיון, ותודה על הדעות שהובעו. מגיסטר • שיחה 04:08, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
עדכון: בהתאם לדעת רוב המשתתפים בדיון, שגם הביורוקרטים שותפים לה, מיקי ימונה למפעיל. היות ונשמעו בדיון גם מספר דעות מיעוט שציינו "מוקדם מדי", המינוי יבוצע בפועל בעוד שבועות אחדים (מה שנקרא "אחרי החגים"), אז גם תעמוד למיקי כשנה של פעילות רציפה. מגיסטר • שיחה 01:42, 8 בספטמבר 2009 (IDT)
מונה למפעיל ב-6 באוקטובר 2009. איתי פ. - שיחה 20:09, 28 בנובמבר 2009 (IST)
גוונא
מדובר במי שהגיע לפה עם המון מרץ, אהבה והבנה; ובעל שיקול דעת ו"מזג מפעילי". הסכים להגשת מועמדותו באימייל. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 21:35, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 21:35, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד סוף סוף, התכוונתי להציע בעצמי. רגוע שקול ונחמד, יודע להפריד בין עיקר לטפל. איתי פ. - שיחה 21:37, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד איתן - שיחה 21:43, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד אדם צעיר בשנותיו, ובוגר בהתנהגותו. נחי לויקפדיה נולד ברכות, אריאל.פ - שיחה 21:48, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד גוונא הוא בחור נהדר, אך נראה לי שההצעה באה מוקדם מדי. כמו כן, לא ראיתי פעילות ערה של המשתמש בניטור.
בנוסף, לא כתב ערכים מומלציםכך שלא ברור לי מדוע הגיעה העת להעניק לו הרשאות אלה. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 22:48, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- אני דווקא נתקל בו בניטור, ולגבי ערכים, מה עם ישיבת טלז ודרישה וחקירה? איתי פ. - שיחה 22:51, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- הבט בדף המשתמש. כתב גם כתב, שניים. אדם נבו•שיחה 22:50, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- לא מצאתי בדף המשתמש אזכורים לערכים מומלצים, אבל אולי פשוט לא הסתכלתי טוב. בכל אופן, אני עדיין חושב שזה קצת מוקדם מדי. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 23:16, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- שבוע טוב ומבורך גילגמש, גוונא בהחלט מנטר ובאופן עקבי דווקא. לגבי "מוקדם מידי", חוסר וותק כידוע הוא מום עובר, ובמקרה של גוונא כל יום שנחכה, הוא הפסד נקי לויקיפדיה. ברכות, אריאל.פ - שיחה 23:24, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- לא מצאתי בדף המשתמש אזכורים לערכים מומלצים, אבל אולי פשוט לא הסתכלתי טוב. בכל אופן, אני עדיין חושב שזה קצת מוקדם מדי. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 23:16, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- הבט בדף המשתמש. כתב גם כתב, שניים. אדם נבו•שיחה 22:50, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד. אדם נבו•שיחה 22:50, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד, מוקדם מדי. odedee • שיחה 22:54, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד. נרו יאיר • שיחה • ט' באלול ה'תשס"ט • 22:57, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
מתלבט – שאלות לגוונא: לא ראיתי ששאלו אותך, האם אתה רוצה את הרשאת המפעיל? באיזה תחום אתה מתכנן לתרום בעזרת הרשאה זו? ניטור? בקשות ממפעילים? ממשק האתר? דולב • שיחה 23:02, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- מצטער על הבלבול, גוונא הסכים להצעתו פה, באימייל. איתי פ. - שיחה 23:04, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- שאלה נוספת: האם אתה נוהג ליצור תבניות שאף אחד לא משתמש בהן, כולל אתה בעצמך? ראה תבנית:משתמש מטורף ותבנית:שבוע שבוע ששמתי עליהן תבניות הבהרת חשיבות. דולב • שיחה 23:09, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- דולב, אני רוצה את ההרשאות. ניטור ובקשות ממפעילים הם התחומים שלי, הצד הטכני אצלי חלש.
- אני כמובן לא נוהג לייצר תבניות שאף אחד אינו משתמש בהם. (מדובר בסטייה חד-פעמית שלא אחזור עליה. מבטיח! סתם, סתם, ראה התייחסתי בדפי השיחה של התבניות
). גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 23:47, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- שאלה נוספת: האם אתה נוהג ליצור תבניות שאף אחד לא משתמש בהן, כולל אתה בעצמך? ראה תבנית:משתמש מטורף ותבנית:שבוע שבוע ששמתי עליהן תבניות הבהרת חשיבות. דולב • שיחה 23:09, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
- מצטער על הבלבול, גוונא הסכים להצעתו פה, באימייל. איתי פ. - שיחה 23:04, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד, גוונא מנטר וכותב, יודע להסביר פנים ולהיות קשוח כשצריך. הדבר המרכזי שמסמיך אותו להיות מפעיל הוא ההיגיון הבריא מאוד שברשותו. הרקע התרבותי השונה ממנו הוא מגיע נדרש כדי לראות זוויות ראיה שונות לאלו הקיימות היום, מינויו למפעיל יתרום למוסד הזה מוח רענן, חרוץ וטרי ויגדיל את הטרוגניות הדעות בצורה חיובית. אציין שאני מתכתב איתו לא מעט באמצעות הGmail Talk ואני מזהה אצלו את התכונות החיוביות שיהפכו אותו למפעיל טוב. תומר א. - שיחה 23:09, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד מצטרף לדבריו החמים של תומר, מעליי (זאת ועוד, הוא בהחלט מנטר). אלדד • שיחה 23:18, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד אחלה. עמיחי • שיחה 23:23, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד - רעיון טוב. Yonidebest Ω Talk 23:32, 29 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד - רעיון מצויין! תומר כבר פירט את היתרונות לעיל. רחפן - שיחה • נו שויין. • י' באלול ה'תשס"ט • 09:09, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד - פדיחה, לא ראיתי... נעים הליכות, כותב פורה, מביא איתו רוח רעננה למפעילות ולויקיפדיה בכלל. (חוץ מזה, הוא חובש...) עודד (Damzow) • שיחה • משתמש זה הוא מובחר! 10:49, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד. על איזה מזג מפעילי מדובר? ולמה בזמן האחרון כל משתמש שפעיל כאן כמה חודשים מוצע למפעיל? YHYH ۩ שיחה • מיזם הכדורגל במדינות • 11:10, 30/08/2009
- "מזג מפעילי" הוא שיקול דעת נכון, מאוזן, יודע להבחין בין טוב לרע ובין חיובי לשלילי, מקובל על הקהילה וכל התכונות שמפעיל חייב אותן. שאר הדברים לא קשורים לגוונא, כך שאינו דורש תגובה. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 15:20, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
- אני יודע מה זה מזג מפעילי. השאלה שלי הייתה האם יש לו את ה"מזג המפעילי" הזה, ובינתיים, במעקב בנעשה בוויקיפדיה, לא ראיתי שזה אכן המצב. כתיבת ערכים בוויקיפדיה זה דבר יפה ומבורך, אבל זה לא מצריך את קבלת התפקיד הייחודי של מפעיל מערכת. המשתמש גם לא פעיל בוויקיפדיה תקופה מספיק ארוכה שמצדיקה את קבלת התפקיד. YHYH ۩ שיחה • מיזם הכדורגל במדינות • 23:42, 30/08/2009
- "מזג מפעילי" הוא שיקול דעת נכון, מאוזן, יודע להבחין בין טוב לרע ובין חיובי לשלילי, מקובל על הקהילה וכל התכונות שמפעיל חייב אותן. שאר הדברים לא קשורים לגוונא, כך שאינו דורש תגובה. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 15:20, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד. בחור טוב, אבל גם מוקדם מדי וגם אני לא בטוח שאני סומך על שיקול דעתו. עידו • שיחה 11:22, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
- גוונא היקר - בשם רבי ישראל סלנטר אמרו: "כל רב שאין לו מתנגדים – אינו רב". חזק ואמץ, ואל תחת. ברכות, אריאל.פ - שיחה 12:42, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד כמו עידו. אלמוג 12:58, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד MT0 - שיחה 13:00, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד לא משהו אישי, אבל גם אני חושב שמוקדם מדי. עמרי • שיחה 13:06, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד ויקיפד נבון ונעים הליכות. אך אני מסכים עם גילגמש ועם עידו. Danny-w 14:18, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד גם מוקדם מדי וגם עוד לא הראה פעילות נגד השחתות הנסיך - שיחה 14:20, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד לתחושתי אין מצוקת מפעילים ואין צורך ב"מינוי חירום" בהתחשב בכך שגם את הדיון הקודם הקפיאו אחד שחושב - שיחה 15:28, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
- מנסיון - אין כזה דבר "יותר מדי מפעילים"... עודד (Damzow) • שיחה • משתמש זה הוא מובחר! 15:34, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד. גוונא בחור טוב. הוא כותב ערכים ומקור סמכות בתחומו, מנטר ואיש שיחה נעים. עם זאת, אני מניח שרבים זוכרים שבתחילת דרכו היה קצת כועס ומתלהם. אני חושב שגוונא התבגר ויקיפדית ואולי גם אישית, ויהיה מפעיל טוב. הייתי שמח אם ההצבעה הייתה מתקיימת בעוד חודשיים - שלושה, כי אז הייתי בטוח אף יותר בהצבעתי. yanshoof • שיחה • בואו לאמץ ערכים יתומים 15:32, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד בלי שום ספק בכלל. קוריצה • שיחה • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:38, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד ברור! חיכיתי לרגע הזה! ובהזדמנות זו אומר שגוונא הוא משתמש שקול ואחראי ובאמת תורם כאן לאוירה. ואני מסכימה עם דברי תומר לעיל. Shirooosh - שיחה 15:52, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד טוקיוני 16:15, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד Yoavd - שיחה 16:30, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד דוד א. - שיחה 17:48, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד אכן בחור טוב וכותב מצוין, אך כפי שכתב הינשוף, בתחילת דרכו היה מעט מתלהם ופספס את הרעיון הכללי של האתר. אמנם מאז השתנה רבות לטובה, אך איני סבור שעבר מספיק זמן כדי שאבסס את תמיכתי בו סופית. דניאל ב. 18:19, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד כפי שכתב ינשוף: "גוונא בחור טוב. הוא כותב ערכים ומקור סמכות בתחומו, מנטר ואיש שיחה נעים. עם זאת, אני מניח שרבים זוכרים שבתחילת דרכו היה קצת כועס ומתלהם." לכן עדיף להמתין עוד כחצי שנה ולראות האם אכן שקטו המים. אשר44 - שיחה 19:04, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד נתקלתי בעריכות קנטרניות שלו (לדוגמה זו [11] לאחר שלא מצאו חן בעייניו עריכות עריכות שלי) וטענות תמוהות רבות שלו (למשל פה שיחה:ניל הנדל). התנהגות לא ראוייה למפעיל. קול ציון - שיחה 20:10, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
- קול ציון עליך לפסול את עצמך מהצבעה זאת. ברכות, אריאל.פ - שיחה 20:14, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
- זוהי איננה הצבעה אלא התייעצות. זאת דעתי המנומקת ומגובה בדוגמאות ולא ברור מדוע עלי "לפסול את עצמי" (ואם היא לא מוצאת חן בעייניך יש לי גם גם דעות נוספות:-)). קול ציון - שיחה 20:18, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
- אמנם ההצבעה פה היא לגבי גוונא ולא לגביך אך אני חש צורך לציין שאת רמת הדיון אתה קבעת בתקצירי העריכה שלך. התרשמתי דווקא מאופן הטיפול שלו בשיחה:ניל הנדל בה הוא לקח צעד אחורה והשאיר לאחרים לטפל בנושא כשהרגיש שהוא לוקח מדי ללב את דבריך הבוטים. תומר א. - שיחה 22:04, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
- זוהי איננה הצבעה אלא התייעצות. זאת דעתי המנומקת ומגובה בדוגמאות ולא ברור מדוע עלי "לפסול את עצמי" (ואם היא לא מוצאת חן בעייניך יש לי גם גם דעות נוספות:-)). קול ציון - שיחה 20:18, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
- קול ציון עליך לפסול את עצמך מהצבעה זאת. ברכות, אריאל.פ - שיחה 20:14, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד בחירתו למפעיל חשובה, בעיני, להטרוגניות הדעות. מוקדם מידי? פעילותו ב-11 חודשים מהצטרפותו גבוהה בהרבה (!) מגדר הרגיל. Rex - שיחה 20:21, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
מתלבט התכוונתי להצביע בעד, כי בעצם למה לא?, עד שנתקלתי היום בהתנהגותו של יוני שהזכירה לי עד כמה כוחו של מפעיל גדול ועד כמה כולנו תלויים בשיקול דעתו. לפי היסטוריית ההערות בתקצירי עריכה של המועמד יש מקום לחשש נפטון - שיחה 21:26, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעד Lostam - שיחה 21:33, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
הערה בלי להביע דעתי לגבי גוונא, אני מתפלא לראות שאנשים מתנגדים למינוי מכיוון שכביכול לא כתב ערך מומלץ בעוד הצביעו בעבר בעד משתמש שכתב רק ערך אחד וגם לא מומלץ. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 22:40, 30/08/09
בעד ים • שיחה • י"א באלול ה'תשס"ט • 22:43, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
נגד הרושם שקיבלתי זה שלפחות נכון לעכשיו אין לו מזג מתאים. eman • שיחה • ♥ 00:10, 31 באוגוסט 2009 (IDT)
לאור ההתנגדות, ובצירוף העובדה כי נושא הבשלות הועלה מספר פעמים, בחרתי לארכב ההצבעה לעת-עתה, ובתיאום עם הרשויות המוסמכות.
בהשתנות התנאים בבוא העת, ניתן יהיה להעלותה בשנית. תודה לכל המשתתפים. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה!