ויקי:רשימת מועמדים למחיקה/:ניצחון מוחלט
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
__ARCHIVEDTALK__
- תאריך תחילת ההצבעה: 06:43, 21 ביוני 2024 (IDT)
- תאריך סיום ההצבעה: 06:42, 28 ביוני 2024 (IDT)
דיון
דיונים קודמים על הערך
דיון נוכחי
ערך מיותר. לפי דעתי נכתב ממניעים פוליטיים. יש להתרחק כמו מאש מכל עיסוק בפוליטיקה בוויקיפדיה. יש לתאר בצמצום ובאופן נייטרלי את ההתפחויות הפוליטיות ולא להרחיב את הדבר עם כל מיני פליטות פה של פוליטיקאי זה או אחר. בוודאי לא עם ביטוי כזה שאין לו שום משמעות פרט להקשר שבו נאמרו הדברים. גילגמש • שיחה 06:43, 21 ביוני 2024 (IDT)
- לא מדובר בפליטת פה של פוליטיקאי, אלא ביעד ברור שראש הממשלה הציב פעמים אחדות לצבא ולמדינה, וזוכה לקידום נרחב על ידי תומכי ראש הממשלה. על היעד הזה נהרגים חיילים, והוא מלווה אותנו כבר חמישה חודשים. אי אפשר להתעלם ממנו. דוד שי • שיחה 08:59, 21 ביוני 2024 (IDT)
- כשהיסטוריונים עתידניים (ולו אף בעוד שנתיים או שלוש) יקדישו נפח מינימלי של פרסומים למכתם זה, יהיה ניתן לכתוב עליו ערך בוויקיפדיה. לעת עתה מדובר בנושא חסר כל מקורות אמיתיים, עוד דוגמא למנהגו (המגונה עד מאוד בעיניי) של דוד שי לכתוב ערכים על נושאים חדשותיים בני-יומם. היה עדיף אם הערך היה נמחק מיידית עקב מדיניות סדורה של איסור על פרסום ערכים מסוג זה, אך זו כנראה עוד בשלבי ניסוח. לפיכך אני רואה בהצבעת המחיקה מבחן לאמירות הנחרצות נגד אקטואליה שהושמעו במזנון ובמקומות אחרים. מי ייתן ויימחק ברוב עצום. AddMore-III • שיחה 18:01, 21 ביוני 2024 (IDT)
- לא חשוב אם זה יעד שהציב ראש הממשלה. זאת אמירה סתמית. על היעד הזה לא נהרגים חיילים. איש לא יודע מה הוא אותו ניצחון מוחלט. כדאי לזכור שהתפקיד שלנו לכתוב אנציקלופדיה ולא לנגח פוליטיקאים על כך שאמרו שטות זו או אחרת. גילגמש • שיחה 18:03, 21 ביוני 2024 (IDT)
- נכון, גילגמש, זאת בדיוק הבעיה ביעד הזה, שאיש לא יודע מה הוא אותו ניצחון מוחלט ולכן זה יעד שאינו ניתן להשגה. וזה היבט מטריד מאד כי הוא עדיין חוזר מפי מי שמוליך אותנו במלחמה. מכל מקום, הביטוי אמנם חדש יחסית אבל לא חדש מדי - כבר כמעט חצי שנה, אבל באינטנסיביות של מלחמה חדר עמוק ומזוהה לחלוטין עם מטרות המלחמה. אנציקלופדית, לדעתי יש משמעות להבהרה מהיכן הגיע הביטוי הישראלי, מתי הופיע ומה השימוש בו, כמו ביטויים פוליטיים אחרים בישראל, ולכן יש חשיבות לערך. פרט טריוויה שגיליתי לאחרונה: הנשיא טרומן גם הוא השתמש בביטוי ניצחון מוחלט בנאום ב 1945, אבל נראה שהוא השתמש בו כדי לתאר את הניצחון שכבר הושג, לא משאלת לב כמו שהיה השימוש ב-אנדזיג בזמן הנאצים (כפי שמופיע יפה בערך, ב"ראו גם"). Pixie.ca • שיחה 🎗 18:37, 21 ביוני 2024 (IDT)
- איך כל זה קשור לקיומו של הערך בוויקיפדיה. אני חושב שאנשים לא סובלים את הממשלה הגרועה הזאת ורוצים לנגח אותה על ידי כתיבת ערכים שמגחיכים אותה. חבל שזה המצב. זאת לא מטרת קיום האנציקלופדיה. גילגמש • שיחה 18:41, 21 ביוני 2024 (IDT)
- גילגמש, הערך אינו מנגח פוליטיקאים ואינו מציג את האמירה כשטות, אלא מציג עובדות. לדעת ינון מגל, למשל, יש כבוד גדול באמירה זו, שלטעמו ממש איננה שטות. אם אתה מרגיש שבעובדות שבערך יש ניגוח או שטות, כדאי שתבחן את עצמך. דוד שי • שיחה 18:49, 21 ביוני 2024 (IDT)
- זה בדיוק מה שאני חושב. אני חושב שהערך נכתב כדי לנגח את הממשלה ולהגחיך אותה. גילגמש • שיחה 18:51, 21 ביוני 2024 (IDT)
- גילגמש, בכל מערכות ישראל, ישראל ניצחה את מדינות ערב החילוניות. הנפט, הנשק הכבד והתמיכה ממעצמת-על, הגוש המזרחי וכל העולם המוסלמי לא הועילו. ישראל ניצחה פעם אחר פעם, ולעיתים באופן קצר ומהיר מאוד. התבוסה החוזרת הזו, לבסוף, הביאם להסכמי שלום עם ישראל, ואפילו אש"ף הכיר בזכויותיה.
- לעומת זאת ישראל מעולם לא ניצחה כוח אסלאמיסטי. ניצחון שמושג רק באובדן כל אחיזה ויכולת תפקוד, עד אשר הלכה למעשה, הארגון אינו עומד על רגליו. אך מבחינת האסלאמיסטים, הם עוברים מניצחון לניצחון. ישראל נסוגה חד־צדדית רק בעקבות לחץ אסלאמיסטי: מרצועת הביטחון בצפון ומרצועת עזה בדרום. חמאס, באמצעות נשק קל וטנדרים, הסב נזק שכל מדינות ערב, על כלל חילותיהם, לא הצליחו. זאת מהסיבה הפשוטה: אללה תומך במוסלמים המאמינים, ומכשיל את המוסלמים ה"חילונים" (פת"ח וארצות ערב).
- זה הכוח המניע של הטרור האסלאמי. במובן הזה "ניצחון מוחלט" הוא מטרה חשובה מאוד. היסטורית. לא עוד פעולות כירורגיות או כיבוש טקטי. אלא צריבת תודעת הפסד – לראשונה – על ארגון טרור איסלאמי. בר 👻 שיחה 16:50, 24 ביוני 2024 (IDT)
- זה בדיוק מה שאני חושב. אני חושב שהערך נכתב כדי לנגח את הממשלה ולהגחיך אותה. גילגמש • שיחה 18:51, 21 ביוני 2024 (IDT)
- גילגמש, הערך אינו מנגח פוליטיקאים ואינו מציג את האמירה כשטות, אלא מציג עובדות. לדעת ינון מגל, למשל, יש כבוד גדול באמירה זו, שלטעמו ממש איננה שטות. אם אתה מרגיש שבעובדות שבערך יש ניגוח או שטות, כדאי שתבחן את עצמך. דוד שי • שיחה 18:49, 21 ביוני 2024 (IDT)
- איך כל זה קשור לקיומו של הערך בוויקיפדיה. אני חושב שאנשים לא סובלים את הממשלה הגרועה הזאת ורוצים לנגח אותה על ידי כתיבת ערכים שמגחיכים אותה. חבל שזה המצב. זאת לא מטרת קיום האנציקלופדיה. גילגמש • שיחה 18:41, 21 ביוני 2024 (IDT)
- נכון, גילגמש, זאת בדיוק הבעיה ביעד הזה, שאיש לא יודע מה הוא אותו ניצחון מוחלט ולכן זה יעד שאינו ניתן להשגה. וזה היבט מטריד מאד כי הוא עדיין חוזר מפי מי שמוליך אותנו במלחמה. מכל מקום, הביטוי אמנם חדש יחסית אבל לא חדש מדי - כבר כמעט חצי שנה, אבל באינטנסיביות של מלחמה חדר עמוק ומזוהה לחלוטין עם מטרות המלחמה. אנציקלופדית, לדעתי יש משמעות להבהרה מהיכן הגיע הביטוי הישראלי, מתי הופיע ומה השימוש בו, כמו ביטויים פוליטיים אחרים בישראל, ולכן יש חשיבות לערך. פרט טריוויה שגיליתי לאחרונה: הנשיא טרומן גם הוא השתמש בביטוי ניצחון מוחלט בנאום ב 1945, אבל נראה שהוא השתמש בו כדי לתאר את הניצחון שכבר הושג, לא משאלת לב כמו שהיה השימוש ב-אנדזיג בזמן הנאצים (כפי שמופיע יפה בערך, ב"ראו גם"). Pixie.ca • שיחה 🎗 18:37, 21 ביוני 2024 (IDT)
- לא חשוב אם זה יעד שהציב ראש הממשלה. זאת אמירה סתמית. על היעד הזה לא נהרגים חיילים. איש לא יודע מה הוא אותו ניצחון מוחלט. כדאי לזכור שהתפקיד שלנו לכתוב אנציקלופדיה ולא לנגח פוליטיקאים על כך שאמרו שטות זו או אחרת. גילגמש • שיחה 18:03, 21 ביוני 2024 (IDT)
- כשהיסטוריונים עתידניים (ולו אף בעוד שנתיים או שלוש) יקדישו נפח מינימלי של פרסומים למכתם זה, יהיה ניתן לכתוב עליו ערך בוויקיפדיה. לעת עתה מדובר בנושא חסר כל מקורות אמיתיים, עוד דוגמא למנהגו (המגונה עד מאוד בעיניי) של דוד שי לכתוב ערכים על נושאים חדשותיים בני-יומם. היה עדיף אם הערך היה נמחק מיידית עקב מדיניות סדורה של איסור על פרסום ערכים מסוג זה, אך זו כנראה עוד בשלבי ניסוח. לפיכך אני רואה בהצבעת המחיקה מבחן לאמירות הנחרצות נגד אקטואליה שהושמעו במזנון ובמקומות אחרים. מי ייתן ויימחק ברוב עצום. AddMore-III • שיחה 18:01, 21 ביוני 2024 (IDT)
- מאד מאכזב לגלות שדוד שי הוא הכותב. אם בארזים נפלה שלכת, בבוודאי שעל איזובי הקיר לחשוש לגורל עליהם. שמש מרפא • שיחה 21:59, 25 ביוני 2024 (IDT)
- אני מתנצל שלא עמדתי בציפיותיך, וצר לי שבעריכתך זו אתה מסתיר מהקורא עד כמה נרחבת ומתמשכת חדירתו של הביטוי לשיח הישראלי בעקבות המלחמה. דוד שי • שיחה 06:39, 26 ביוני 2024 (IDT)
- אכן מוזר שהפניות לאיזכורים של ביטוי (שהוא נשוא הערך) נמחקות. ממש לא לעניין. Danny Gershoni • שיחה 18:19, 27 ביוני 2024 (IDT)
- אני מתנצל שלא עמדתי בציפיותיך, וצר לי שבעריכתך זו אתה מסתיר מהקורא עד כמה נרחבת ומתמשכת חדירתו של הביטוי לשיח הישראלי בעקבות המלחמה. דוד שי • שיחה 06:39, 26 ביוני 2024 (IDT)
הצבעה
על פי מדיניות ההצבעה רק משתמשים רשומים בעלי ותק של 365 ימים ו־100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) הם בעלי זכות הצבעה. כמו כן, ההצבעה אסורה על עורך בתשלום. על פי מדיניות המחיקה, למחיקת ערך נדרש רוב מיוחס של 55% ומעלה. נא לא לנהל דיונים בגוף ההצבעה.
למחוק
- גילגמש • שיחה 06:43, 21 ביוני 2024 (IDT)
- --יאצקין52 • שיחה 07:18, 21 ביוני 2024 (IDT)
- ערך חשוב. שמיה רבה • שיחה • אין ניצחון בלי חזרה הביתה של המגורשים והמגורשות • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 10:58, 21 ביוני 2024 (IDT)
- משתמש:שמיה רבה, שים לב שהצבעת בעד למחוק את הערך... האם אמירתך על חשיבותו הייתה סרקסטית? בן ג. (שיחה) • תרומת כוח-חישוב • 21:19, 21 ביוני 2024 (IDT)
- כן ולא, זהו ערך לאומי חשוב, אני מאד בעד ניצחון מוחלט, אבל זה חסר כל ערך אנציקלופדי, לא כל דבר חשוב ראוי לשכון באנציקלופדיה. בברכה שמיה רבה • שיחה • אין ניצחון בלי חזרה הביתה של המגורשים והמגורשות • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 11:54, 24 ביוני 2024 (IDT)
- משתמש:שמיה רבה, שים לב שהצבעת בעד למחוק את הערך... האם אמירתך על חשיבותו הייתה סרקסטית? בן ג. (שיחה) • תרומת כוח-חישוב • 21:19, 21 ביוני 2024 (IDT)
- עמיחי • שיחה 11:41, 21 ביוני 2024 (IDT)
- אני מקווה שכאשר נתניהו יפרוש מראשות הממשלה שלא על מנת לחזור, יימחקו גם ערכים דומים שנכתבו על מנת לתעד כל פיפס קטן שיצא מפיו. TheStriker • שיחה 12:09, 21 ביוני 2024 (IDT)
- אל תבנה על זה, הערכים האלה ישארו לדראון עולם בוויקיפדיה העברית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:48, 24 ביוני 2024 (IDT)
- ע"ע אני ברלינאי 46.117.120.160 12:50, 27 ביוני 2024 (IDT)
- אל תבנה על זה, הערכים האלה ישארו לדראון עולם בוויקיפדיה העברית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:48, 24 ביוני 2024 (IDT)
- חמויישֶה • שיחה 14:04, 21 ביוני 2024 (IDT)
- קוריוז לא מצחיק. Eladkarmel • שיחה 17:35, 21 ביוני 2024 (IDT)
- מי-נהר • שיחה 04:52, 22 ביוני 2024 (IDT)
- מוקדם מידי. בעתיד לבחון את חשיבות הביטוי. WikiLester • שיחה 13:18, 22 ביוני 2024 (IDT)
- Ldorfman • שיחה 23:25, 22 ביוני 2024 (IDT)
- בברכה דזרט • שיחה 01:02, 23 ביוני 2024 (IDT)
- לכל היותר פסקה קצרה בערך על המלחמה. Liadmalone • שיחה 13:38, 23 ביוני 2024 (IDT)
- איש עיטי - הבה נשיחה 14:06, 23 ביוני 2024 (IDT)
- שמש מרפא • שיחה 19:34, 23 ביוני 2024 (IDT)
- להחזיר כשייכתב הערך על חולצות דמוקרטיה לכולםן. שלום אורי • שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 00:11, 24 ביוני 2024 (IDT)
- בברכה, גיברס - שיחה 01:48, 24 ביוני 2024 (IDT)
- סתם סיסמת תעמולה. ימים יגידו אם היא תיזכר בכלל. בן ג. (שיחה) • תרומת כוח-חישוב • 03:17, 24 ביוני 2024 (IDT)
- מה זו השטות הזו?! בן עדריאל • שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 10:26, 24 ביוני 2024 (IDT)
- נראה שהופך לתופעה אבל עדיין מוקדם לדעת. לדעתי להעביר למרחב טיוטה ולהמתין לראות האם נשאר בתודעה הציבורית או לא, גם אחרי המלחמה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:47, 24 ביוני 2024 (IDT)
- ביטוי לשוני שאינו זכאי לערך. אם רוצים לכתוב ערך על מטרות הלחימה של מלחמת חרבות ברזל יש לעשות זאת ביתר בהירות (וגם ערך כזה ככל הנראה יועבר לערך "חרבות ברזל"). שבת מנשה • שיחה • תייגו אותי בתגובה לדבריי • 12:59, 24 ביוני 2024 (IDT)
- אין הצדקה לערך עצמאי. Lostam • שיחה 09:46, 25 ביוני 2024 (IDT)
- אין חשיבות אנציקלופדית לערך נפרד לכל אמירה של נתניהו, ובפרט שלא מדובר באיזה "ביטוי" מיוחד אלא אמירה על "ניצחון" ורק הוספת ה"מוחלט" (נראה לי טריוויאלי באופן כללי שניצחון צריך להיות דבר מוחלט. ניצחון "חלקי" הוא דבר קצת אוקסימורוני בעיניי). בטח ובטח שזה לא איזה ביטוי או אמירה שהושרשה שנים רבות וכבר צברה נפח משמעותי ב"היסטוריה הפוליטית" שאז אולי היה ניתן לחשוב אם האמירה ראויה לערך בפני עצמה. כרגע, מיותר. אפשר להכניס כפיסקה ערוכה היטב ומצומצמת בתוך הערך של נתניהו במקום המתאים לכך ככל שיש. ותן טל • שיחה 12:16, 25 ביוני 2024 (IDT)
- אין הצדקה לערך בפני עצמו, ראוי לכלול את התוכן המובא בו בערך מלחמת חרבות ברזל ו/או בערך בנימין נתניהו. Avronj • שיחה
- "ניצחון מוחלט הוא יעד שהציב [...] נתניהו עבור מלחמת חרבות ברזל" - פתיח הערך. רק בגוף הערך מוסבר שכלל לא מדובר באחד מיעדי המלחמה, אלא בביטוי שבו השתמש נתניהו כחלק מנאום שנערך 3 חודשים לאחר פרוץ המלחמה. שאר התוכן בערך הוא לקט מקרים נוספים שבהם נעשה שימוש בביטוי. עצם העובדה שכל תוכן הערך הוא רשימת מופעים של הביטוי בתקשורת מעידה שדינו להימחק. מיכאל.צבאן • שיחה • י"ט בסיוון ה'תשפ"ד • 15:28, 25 ביוני 2024 (IDT)
- להעביר לביביפדיה עמית - שיחה 07:59, 26 ביוני 2024 (IDT)
- הימן האזרחי • שיחה • כ' בסיוון ה'תשפ"ד • 09:06, 26 ביוני 2024 (IDT)
- מיותר לחלוטין. סנסן ליאיר • שיחה 10:53, 26 ביוני 2024 (IDT)
- מה שמיכאל.צבאן אמר. לאן - שיחה 10:56, 26 ביוני 2024 (IDT)
- פוליתיאורי • שיחה 16:30, 26 ביוני 2024 (IDT)
- Gklein2018 • שיחה 17:08, 26 ביוני 2024 (IDT)
- Balberg • שיחה 07:25, 27 ביוני 2024 (IDT)
- בורה בורה • שיחה 10:32, 27 ביוני 2024 (IDT)
- ממתי יש חשיבות אנציקלופדית למשהו שלא קיים? אה, רגע... פעמי-עליון • שיחה 14:40, 27 ביוני 2024 (IDT)
- איכס. בן עדריאל • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד 18:46, 27 ביוני 2024 (IDT)
- בן עדריאל, ראה את תקציר העריכה שלי.
- בדיחה או לא בדיחה, חבל שיש עורכים שמרשים לעצמם להתייחס לאמונות של אחרים כ"איכס". אני בחיים לא הייתי אומר על זה שאתה כן מאמין באלוהים "איכס". חבל שאלוהים לא קיים, אחרת הוא ודאי היה מעניש אנשים חסרי סובלנות. פעמי-עליון • שיחה 22:15, 27 ביוני 2024 (IDT)
- הבנתי שזו בדיחה, לכן זה דוחה. אם מישהו היה כותב בדיחה על חשבון אמא שלי, נראה לי ש"איכס" זו תגובה לגיטימית, אז דברים קל וחומר. בן עדריאל • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד 23:13, 27 ביוני 2024 (IDT)
- נו באמת, אם הייתי מקשר לנס ציונה, תושבי העיר היו נעלבים? אני לא מבין מה בבדיחה "על חשבון" אלוהים. אם כל כך מגעיל אותך, תתקן את הקישור לאללה או אהורה מאזדה. פעמי-עליון • שיחה 23:35, 27 ביוני 2024 (IDT)
- הבנתי שזו בדיחה, לכן זה דוחה. אם מישהו היה כותב בדיחה על חשבון אמא שלי, נראה לי ש"איכס" זו תגובה לגיטימית, אז דברים קל וחומר. בן עדריאל • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד 23:13, 27 ביוני 2024 (IDT)
- איכס. בן עדריאל • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד 18:46, 27 ביוני 2024 (IDT)
- ידך-הגדושה • שיחה 14:58, 27 ביוני 2024 (IDT)
- Asaf M - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה
- ערך מגוחך. אפשר לכתוב ערך על 'יעדי מלחמת חרבות ברזל' ולכלול בו התייחסות לכתוב כאן, אך לא כערך עצמאי. Noon • שיחה 18:40, 27 ביוני 2024 (IDT)
להשאיר
- דוד שי • שיחה 08:54, 21 ביוני 2024 (IDT)
- אמרת כנף שנכנסה לפנתאון הישראלי בזכות ולא בחסד. דולב • שיחה 11:59, 21 ביוני 2024 (IDT)
- אם לא יהיה כלום, כי אין כלום זכאי לערך, קל וחומר הסיסמה שבגינה חיילים נשלחים מעבר לגבולות האויב. בר 👻 שיחה 14:39, 21 ביוני 2024 (IDT)
- רק לשים לב שהערך "לא יהיה כלום כי אין כלום" נוצר בערך 7 שנים לאחר שהביטוי נטבע לראשונה. כלומר, הביטוי הספיק לצבור "נפח היסטורי פוליטי" ולהתבסס היטב לפני היווצרות הערך. לא מדובר על ביטוי שתוך כמה חודשים מאז טביעתו, הוכנס כערך מן המניין. לעניות דעתי זה מה שמבדיל משמעותית בין שני ה"ביטויים" (בגרשיים, פשוט כי "ניצחון מוחלט" לא נתפס בעיניי כביטוי פר אקסלנס...). בכבוד, ותן טל • שיחה 12:20, 25 ביוני 2024 (IDT)
- Sofiblum • שיחה 14:40, 21 ביוני 2024 (IDT)
- La Nave 🎗 15:18, 21 ביוני 2024 (IDT)
- DAVID9 • שיחה 18:03, 21 ביוני 2024 (IDT)
- YoavDvir • שיחה 18:20, 21 ביוני 2024 (IDT)
- נימקתי למעלה. Pixie.ca • שיחה 🎗 18:38, 21 ביוני 2024 (IDT)
- לצערי. יואב ר. - שיחה - 19:47, 21 ביוני 2024 (IDT)
- התבטאויות חוזרות ונשנות של ראש ממשלה בתקופת מלחמה ביחס ליעדיה הן קוריוז? ניצן צבי כהן • שיחה 22:40, 21 ביוני 2024 (IDT)
- ומה עם מיטוט שלטון החמאס? יעדי מלחמה צריכים להופיע בערך על המלחמה, למה צריך ערך נפרד? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:46, 24 ביוני 2024 (IDT)
- הכובע ההכי טוב שקניתי בחיים --Benderbr • שיחה 22:59, 21 ביוני 2024 (IDT)
- ניב — שיחה 01:48, 22 ביוני 2024 (IDT)
- --David.r.1929 • שיחה 05:42, 22 ביוני 2024 (IDT)
- --היידן 06:02, 22 ביוני 2024 (IDT)
- Danny Gershoni • שיחה 17:03, 22 ביוני 2024 (IDT)
- חושב שבראייה לעוד מספר שנים קדימה, יהיו לערכים כאלו חשיבות רבה. אקסינו • שיחה 18:17, 22 ביוני 2024 (IDT)
- אמא של 🎗 השתתפו במיזם הוספת תמונות לערכי נשים ישראליות 19:45, 22 ביוני 2024 (IDT)
- --בברכה, לבלוב • 📜 • בתגובתך, נא תייגני • י"ז בסיוון ה'תשפ"ד 01:21, 23 ביוני 2024 (IDT)
- דוד55 • שיחה 05:54, 23 ביוני 2024 (IDT)
- רדיומן • שיחה 06:58, 23 ביוני 2024 (IDT)
- BAswim • שיחה 09:04, 23 ביוני 2024 (IDT)
- ביטוי בעל חשיבות הסטורית שנכנס לשימוש בשיח הישראלי ומשמש את ראש הממשלה נתניהו להצדקת מלחמה שבה מתים חיילים ואזרחים רבים עבור מטרה לא מוגדרת היטב שלא ניתן להשיג. מרווין האנדרואיד הפראנואיד • שיחה 09:33, 23 ביוני 2024 (IDT)
- ביטוי שייזכר לדיראון עולם ולקח לדורות הבאים AviStav • שיחה 12:59, 23 ביוני 2024 (IDT)
- Amikamraz • שיחה 22:53, 23 ביוני 2024 (IDT)
- ארז האורז • שיחה 🎗 01:32, 24 ביוני 2024 (IDT)
- Ronavni • שיחה 10:24, 24 ביוני 2024 (IDT)
- עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 🎗️ 13:05, 24 ביוני 2024 (IDT)
- כובש המלפפונים • שיחה 16:01, 24 ביוני 2024 (IDT)
- HanochP • שיחה 10:54, 25 ביוני 2024 (IDT)
- עמירם פאל • שיחה 16:17, 25 ביוני 2024 (IDT)
- Kulli Alma • שיחה 22:29, 26 ביוני 2024 (IDT)
- גיגי1 • שיחה 10:49, 27 ביוני 2024 (IDT) מושג במחלוקת ציבורית רחבה, שמעסיק את החברה הישראלית כיום וללא ספק גם בעתיד.
- כלנית • שיחה 12:44, 27 ביוני 2024 (IDT)
- TsviDeer • שיחה 12:53, 27 ביוני 2024 (IDT)
- --א 158 • שיחה 14:37, 27 ביוני 2024 (IDT)
- shoshie8 • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ד • 15:32, 27 ביוני 2024 (IDT)
- גילגול – שיחה · הצטרפו למיזם האבולוציה 🐦 16:06, 27 ביוני 2024 (IDT)
דעתם של כותבים שאינם בעלי זכות הצבעה בעת הזאת
למחוק
- עצם הגדרת הערך בעייתית. זה לא ביטוי ייחודי או רב השפעה, זה צמד מילים עם משמעות מוקדמת בשפה העברית שלא קיבלו משמעות חדשה בעקבות השימוש בהקשר של חרבות ברזל, רק להלעגה של הניתוק של הדרג המדיני מהמציאות הצבאית. RimonLV • שיחה 13:25, 22 ביוני 2024 (IDT)
- רינת הר • שיחה 01:07, 26 ביוני 2024 (IDT) אין הצדקה לערך בפני עצמו.
להשאיר
- הביטוי משמש את ראש הממשלה כיעד למלחמה ולכן יש לערך חשיבות Rainbow1960 • שיחה 23:48, 21 ביוני 2024 (IDT)
- אתה מתכוון לכתוב גם את הערך מיטוט שלטון החמאס? יעד למלחמה צריך להופיע בערך על המלחמה ולא כערך נפרד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:45, 24 ביוני 2024 (IDT)
- נא לדייק. רשמתי "משמש את ראש הממשלה כיעד למלחמה". כדי להבהיר אוסיף שזה יעד מפוקפק שהומצא ע"י ראש הממשלה לצרכים שלו ולא אושר כיעד למלחמה ע"י הגורמים המוסמכים. יעד למלחמה צריך להיות יעד ריאלי הניתן להשגה. אינני בעד לזהם את הערך מלחמת חרבות הברזל ביעד כזה שנוצר לטובת תעמולה פנימית ולא בטוח שתורם לאינטרסים של מדינת ישראל Rainbow1960 • שיחה 23:00, 24 ביוני 2024 (IDT)
- אתה מתכוון לכתוב גם את הערך מיטוט שלטון החמאס? יעד למלחמה צריך להופיע בערך על המלחמה ולא כערך נפרד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:45, 24 ביוני 2024 (IDT)
- מסכימה עם Rainbow1960 ועם ניצן צבי. אוצול • שיחה 12:27, 22 ביוני 2024 (IDT)
- Hila Livne • שיחה 18:16, 22 ביוני 2024 (IDT)
- Mertaro • שיחה 17:59, 27 ביוני 2024 (IDT)
תוצאות ההצבעה
רוב של 37:36 נגד מחיקת הערך. הערך לא יימחק. דוד שי • שיחה 07:02, 28 ביוני 2024 (IDT)